Stránka 1 z 2

Napsal: ned 12.11.2006 22:26
od men
cau zajmalo by me jak moc velkej zásah je když chci vyměnit na e36 318iS přední brzdy i s kotoucema???popřípadě z jakyho bmw tam budou nejlíp a klido i ceny.Dík

Napsal: ned 12.11.2006 22:34
od honzibmw
men píše:cau zajmalo by me jak moc velkej zásah je když chci vyměnit na e36 318iS přední brzdy i s kotoucema???popřípadě z jakyho bmw tam budou nejlíp a klido i ceny.Dík


neni uplne videt z tveho dotazu co presne chces.jestli je chces jen vymenit za nove nebo dat nejake vetsi.pokud jen vymenit tak to jde v poho jestli jsi trosku zrucny.dva imbusy c.7 na boku brzdice,ocvaknout plisek,zatlacit pistek,a pak dva (myslim 16 orech) srouby na trmenu a mas to dole.jo a imbus c.6 na kotouci.pred montazi poradne vycisti a promaz dosedaci plochy medenkou

Napsal: pon 13.11.2006 09:32
od eko
Cau, pokud chces i maly upgrade, ma rada je nasledujici. Momentalne bys mel mit vpredu kotouce 286mm. Vymen je za kotouce z E46 328i, ty maji 300mm. Musi se ale krom kotouce vymenit jeste dil c.2: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=34&fg=05

Po tomto upgradu uz nepujdou dat na auto 15" kola!

Napsal: úte 14.11.2006 13:45
od men
ok dík takže akorat koupim ty kotouce a vyměnim je za stavající,třmen se taky musí menit za večí????nebo ktery vetší třmen by tam šel???radši když už tak vetší kotouc i třmen :D

Napsal: úte 14.11.2006 14:27
od Hanz
pocitej ze i tak ten komplet bude o hodne tezsi, napr. M3 brzdy komplet (4xkotouce, 4xtrmeny, desky) vazi kolem 45kg!

Napsal: úte 14.11.2006 18:42
od men
no nevim kolik vazej v isu ale naky to kylo by bylo navíc to urcitě ale z m3 bych je tam nedaval jednak love a druhak na mejch 140 poníku to nema moc smysl,kdyby tam sli třeba brzdy z 325 a třmeny nebo ja newim z kteryho modelu tam budou pasovat????

Napsal: úte 14.11.2006 18:56
od honzibmw
men píše:no nevim kolik vazej v isu ale naky to kylo by bylo navíc to urcitě ale z m3 bych je tam nedaval jednak love a druhak na mejch 140 poníku to nema moc smysl,kdyby tam sli třeba brzdy z 325 a třmeny nebo ja newim z kteryho modelu tam budou pasovat????


325 ma stejne brzdy jako iso(e36)

Napsal: úte 14.11.2006 19:47
od dsvatos
honzibmw píše:
men píše:no nevim kolik vazej v isu ale naky to kylo by bylo navíc to urcitě ale z m3 bych je tam nedaval jednak love a druhak na mejch 140 poníku to nema moc smysl,kdyby tam sli třeba brzdy z 325 a třmeny nebo ja newim z kteryho modelu tam budou pasovat????


325 ma stejne brzdy jako iso(e36)


Tak tak, ISo má "šestiválcový" brzdy.. Ale je o pěkných pár kilo lehčí jak šestivály, takže taky asi brzdí o něco líp...

Napsal: úte 14.11.2006 20:42
od honzibmw
dsvatos píše:
honzibmw píše:
men píše:no nevim kolik vazej v isu ale naky to kylo by bylo navíc to urcitě ale z m3 bych je tam nedaval jednak love a druhak na mejch 140 poníku to nema moc smysl,kdyby tam sli třeba brzdy z 325 a třmeny nebo ja newim z kteryho modelu tam budou pasovat????


325 ma stejne brzdy jako iso(e36)


Tak tak, ISo má "šestiválcový" brzdy.. Ale je o pěkných pár kilo lehčí jak šestivály, takže taky asi brzdí o něco líp...


pred 325 jsem mel iso a brzdy dobre.Dal bych tam vrtane zimm a sport desky treba ferodo Ds2500 a nechal bych to byt. A zadek kdyz uz z 328 (ma vetrane kotouce)

Napsal: úte 14.11.2006 21:09
od men
jj jako brzdí to good akorat mě láká větší pruměr kolik ma 328 prumer kotouce???jednou by se to mohlo hodit přemejslim a shanim info o komresoru do bmw tak proto ,ale zatim je to jen ve hvezdách nejdřiv musim složit bawo dohromady :D

Napsal: úte 14.11.2006 21:11
od honzibmw
men píše:jj jako brzdí to good akorat mě láká větší pruměr kolik ma 328 prumer kotouce???jednou by se to mohlo hodit přemejslim a shanim info o komresoru do bmw tak proto ,ale zatim je to jen ve hvezdách nejdřiv musim složit bawo dohromady :D


e36 328 stejny jako iso a 46 ma myslim 300mm uz ti to tu nekdo psal

Napsal: úte 14.11.2006 21:19
od coupe328
predek mame 286 mm dvojite chlazene,tloustka 22mm

Napsal: úte 14.11.2006 21:26
od honzibmw
coupe328 píše:predek mame 286 mm dvojite chlazene,tloustka 22mm

strucne je to stejne jako iso

Napsal: úte 14.11.2006 21:39
od FilipM.
Na jaře jde do mého kombíku koutouče průměru 325 mm :D měl jsem je doteď na e30a byj jsem nadmíru spokojen.
Sežeň pořádný brzdiče z e46 a osaď je na auto a máč to :D

Napsal: úte 14.11.2006 21:43
od men
jj neco takovýho sem si představoval :D co všechno budes na aute změnit nebo vyměnit???

Napsal: úte 14.11.2006 22:20
od FilipM.
Co? Příští rok jen brzdy a stím spojené 17" kola :). Maximálně tuhej podvozek a velice dobré zabezpečení.
Mám ho pro každodení ježdění a nechci,aby mě někde nechal.

Napsal: úte 14.11.2006 22:45
od men
hm me spíš zajmalo jako mechanicky díly ,jako jestli musim neco menit když chci vyměnit třmen a kotouc za větší????a nebo stačí sehnat větší kotouc a vetší třmen vyměnit a pasuje???třeba práve z ty e46

Napsal: stř 15.11.2006 13:46
od FilipM.
stačí sehnat jen brzdič+kotouče :)
A je hotovo

Napsal: stř 15.11.2006 14:08
od men
no tak to je ok že se nemusí nic menit naky uchyty brzdice a tak...krome tech menenech vecí :D dik

Napsal: stř 15.11.2006 23:11
od Speedy
N ohlavně nenatírej dosedací plochy měděnkou, protože se dostaneš mimo povolenou toleranci házivosti a začne ti kotouč kopat. Měděnkou natči maximálně růžky destiček a ten plíšek, kde dosedá na brzdič(takže vlastně taky dosedací plocha :-D )

Jinak větší průměr kotouče = větší kola