Stránka 1 z 1
Napsal: sob 28.10.2006 12:31
od Aleš
Tak jsem to vyměnil

. Ale mám dotaz. po naplnění jsem nastartoval, prořadil všechny rychlosti a dolil. Jakmile tekla náplň ven, zavřel jsem to a hotovo. Dneska jsen ujel asi 40 km a zkontroloval jsem to. Zvláštní je, že asi 1dl vytekl ven. Je to v pořádku a mám to nechat po dolívací otvor při zahřáté kapalině? Nebo to bylo dobře za studena. Řekl bych, že za tepla, ale rači se ptám. Díkes Aleš.
Napsal: sob 28.10.2006 14:33
od Doktor1
Kontroluje se to spíš za studena,do teploty 40stC...
Napsal: úte 31.10.2006 17:02
od vikita
Aleš píše:Tak jsem to vyměnil

. Ale mám dotaz. po naplnění jsem nastartoval, prořadil všechny rychlosti a dolil. Jakmile tekla náplň ven, zavřel jsem to a hotovo. Dneska jsen ujel asi 40 km a zkontroloval jsem to. Zvláštní je, že asi 1dl vytekl ven. Je to v pořádku a mám to nechat po dolívací otvor při zahřáté kapalině? Nebo to bylo dobře za studena. Řekl bych, že za tepla, ale rači se ptám. Díkes Aleš.
a cos tam dal za typ oleje??
Napsal: úte 31.10.2006 19:33
od Aleš
Spešl od Majora : Aral DII.
