Stránka 1 z 1

Napsal: pát 27.10.2006 20:37
od Whisky
Sem trochu prohnal sve nove koupene ojete BMW 330D a po dojeti je citit nafta z motoru. Koukal jsem na hadicku prvniho vstriku a byla cela promacena, tak sem ji vymenil a porad se to opakuje. Nemate zkusenost, kde to muze prolinat? Hadicky se chystam vymenit vsechny co tam sou, ale snad to nebude nic horsiho.
Dik za info.

Napsal: pát 27.10.2006 21:27
od dsvatos
Hele, možná blbost, ale za zkoušku nic nedáš... Pokud ti to při normální jízdě nedělá, ale při kládě jo - Co když je přicpanej přepad ze vstřiků? Při pohodový jízdě se ta nafta stačí vracet přepadem, když knedlíš nestíhá to, začne se to tlakovat a někde to vylítne.. Přepadový hadičky nejsou na tlak dělaný.. Zkontroluj hadičky a hlavně hlavní přepad co se vrací do nádrže.. Profouknout...

Napsal: pát 27.10.2006 21:34
od Whisky
diky, diky...hmm..., ale ta nafta by mela byt cista a bez bordelu, cim by se to mohlo pricpat? Zkusim postupne vsechno, ale musim poradne odstrojit kryty a a vsechno osistit a osusit...

Napsal: pát 27.10.2006 21:45
od dsvatos
Může bejt třeba jen někde přimáčklá.. Když si vemeš, jak je dlouhá (až do nádrže). Je to jen takovej nápad, ale zase ten pokus nebude nic stát :D A vždycky je lepší začínat těma jednoduchejma opravama, co nic nestojej, než za těžký love měnit díly. Na to je vždycky času dost :lol:

Napsal: sob 28.10.2006 09:02
od Tuning
u těch opletených hadiček nepoznáš jestli někde teče, vyměň všechny hadičky mezi vstřikama a hlavně tu nejdelší...nevím jak je to u 330d,ale já měl u 320d nejvíc prodřenou hadičku od prvního vstřiku směrem do čerpadla (u sání),nedávej tam ty opletené hadrou,nacucají se a smrdí,kup "jen" celogumovou, 1m stojí cca 130kč a máš klid...kámošovi,tak chytlo u Hypernovy E46a vyhořel mu před 1měsícem motor!! Kvůli takové pikačovině :evil:

Napsal: sob 28.10.2006 11:29
od Whisky
Asi to bude urco prepad, protoze ted sem jel pohodove na nakup asi 10km sem najel a zadny smrad...no mozna by to chtelo vic km :)

Napsal: sob 28.10.2006 14:22
od Doktor1
Taky bývají málo dotažený trubky z vysokotlaké lišta do vstřiků(ale na dotažení je potřeba sundat sání),nebo se podívej na přívod nafty do vysokotlakého čerpadla(pod sáním)

Napsal: sob 28.10.2006 17:14
od Whisky
Doktor1 píše:Taky bývají málo dotažený trubky z vysokotlaké lišta do vstřiků(ale na dotažení je potřeba sundat sání),nebo se podívej na přívod nafty do vysokotlakého čerpadla(pod sáním)
Pry ze vysokotlakym by to nemelo byt, rikal mechanik. Ze comonraily sou na tlak hodne citlivy, a ze by to nestartovalo. Hmm...v pondeli budu chytrejsi, jde pod kudlu.

Napsal: pon 30.10.2006 19:06
od Whisky
Hadicky, hadicky...dalsi hadicka mezi vstrikama byla sterela :( Ted uz by to melo byt good.

Napsal: pon 30.10.2006 19:43
od Tuning
no vidíš já ti to říkal... :)

Napsal: pon 30.10.2006 20:15
od Whisky
jeste menim filtry, olej, brzdovku...a ty raminka Myile nebo co to objendal ten muj mekanik :) vypadaj dobre a sou pry vyvynutu tak, aby vydrzely vic nez origo