Prozkoumejte výhody členství v jediném oficiálním českém BMW klubu ZDE a rozšiřte naše řady - info ZDE
Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Maja_E30
Registrovaný
Příspěvky: 1 Registrován: pát 22.09.2006 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 765
#1
Příspěvek
od Maja_E30 » sob 14.10.2006 02:59
nějaké uskalí na co si dát bacha , nebo co k tomu je všechno potřeba potřeba , pořípadě kdo to už předělával - dik za rady
Speedy
Čestný člen
Příspěvky: 6815 Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51
#2
Příspěvek
od Speedy » sob 14.10.2006 15:02
V podstatě to samý, jako když zastavuješ M50 do e30. Sand jen bacha na imobilizer, jednotka od imo musi mit komplet draty a další příslušentsví. A ještě musíš vyhodit ASC. Jinak nic speciálního na tom motoru není.
Maranelo
Registrovaný
Příspěvky: 248 Registrován: pát 11.04.2003 00:00
Bydliště: Praha
#3
Příspěvek
od Maranelo » sob 14.10.2006 15:33
Speedy píše: A ještě musíš vyhodit ASC. Jinak nic speciálního na tom motoru není.
Pred casem kdyz sem se pidil po zastavbach M50/52 do E30 na netu sem narazil na E30 s funkcnim ASC takze to nejak jde
ale jde o to jak je to slozite
Speedy
Čestný člen
Příspěvky: 6815 Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51
#4
Příspěvek
od Speedy » pon 16.10.2006 10:50
musis mit k tomu elektriku(draty, jednotku, vypinac, budiky), klapku, ten hydronesmysl na ABS/ASC a brzdovou trubicku ke kazdymu kolu zvlast.