BMW 328Ci 1999
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Palivová pumpa
-
gyrous
- Kontaktovat uživatele:
Zkoušel jsem hledat servisy i vrakáče na ostravsu. Auto Válek mi připadá drahý, Sotea je v pohodě, ale neměl jsem tam auto. Taky jsem nováček přes servisy. A ještě tu jsou dva servisy. Jeden u těrlické přehrady a jeden v polském Cziesyně.
A jestli chceš origoš cokoliv za levný peníz a chceš toho víc, tak jeď do kurníku do Polských Jasienic. Je to vesnice vrakovišť, mají to tam místo zahrad
A jestli chceš origoš cokoliv za levný peníz a chceš toho víc, tak jeď do kurníku do Polských Jasienic. Je to vesnice vrakovišť, mají to tam místo zahrad
-
error-motohanz
- Klubové ID: 2256
-
gyrous
- Kontaktovat uživatele:
Představ si typickou malinkou vesnici kde jsou baráčky podél cesty a před každým druhým jim tam místo zeleniny rostou blatníky, dveře, skelet a ty ostatní věcí maj schované.
Jinak, jsou tam i obchody kde koupíš piráty, které tady taky běžně dostaneš z obchodů typu autokelly, benex a další. Samozřejmě uber asi tak z ceny 15-30% a máš ceny odtamtud.
Je to město vrakovišť. Ale na koupi jednoho se to nevyplatí, chce to koupit aspon nad 5000,- aby se ti vyplatila cesta.
Jinak, jsou tam i obchody kde koupíš piráty, které tady taky běžně dostaneš z obchodů typu autokelly, benex a další. Samozřejmě uber asi tak z ceny 15-30% a máš ceny odtamtud.
Je to město vrakovišť. Ale na koupi jednoho se to nevyplatí, chce to koupit aspon nad 5000,- aby se ti vyplatila cesta.
-
error-motohanz
-
gyrous
- Kontaktovat uživatele:
Asi ne, takový polský autoland to je je to nejblíž v těch jasienicích, nebo jak se to píše, asi 50km od Českého Těšína. A je tam toho straaaašně moc.
Ale když se koukam na ten ročník 99, tak to asi těžko hledat na vrakovišti
Ideální roky jsou stáří deset a výš.
Při takovém ročníku hmm, asi bude lepší rovnou koupit. Tam je problém sehnat od 97, prostě hodně chodit od jednoho baráku k druhému. Maj to tam dobře označený podle značek.