Stránka 1 z 1

Napsal: pon 11.09.2006 20:12
od T.o.m.
Po třech výpadcích palivového čerpadla, jsem před dvěmi měsíci koupil nové ... po výměně vše klapalo na výbornou ... netušil jsem ale, že problém nebyl v čerpadlu, ale v přívodu proudu k němu ... to jsem zjistil dnes, když nové čerpadlo přestalo fungovat :(

K plováku proud jde, k čerpadnu ne. Čerpadlo je ok, po přívodu proudu k němu od jinud najede.

Potřeboval bych poradit, v čem může být zakopaný pes :( předpokládám řelátka, pojistky, imobilizér, kabeláž ... nevím :(

... a dále ... při mých pokusech zjistit závadu, mi přestal ukazovat plovák, pak zase najel, zase nejel ... náhodně, nenáhodně, po odpojení ... atd. ... to si neumím vysvětlit

... a poslední dotaz, jak funguje přivod produ k čerpadlu? jde tam pořád 12V? dojedu na něm, když nechám do něj puštěný prod od jinud?

Díky za rady ... E36 318

Napsal: úte 12.09.2006 08:26
od T.o.m.
:ja_nic: :(

Napsal: úte 12.09.2006 11:35
od Sumik
Co se týká palivového čerpadla je to pojistka č:18 a relé č:1 v poj.skříňce před řidičem v motorovém prostoru.Dráty jsou vedeny pod zadním sedákem,ty silnější.Nutno prohlédnout,zkontrolovat spoje.

Napsal: úte 12.09.2006 12:10
od T.o.m.
Sumik píše:Co se týká palivového čerpadla je to pojistka č:18 a relé č:1 v poj.skříňce před řidičem v motorovém prostoru.Dráty jsou vedeny pod zadním sedákem,ty silnější.Nutno prohlédnout,zkontrolovat spoje.
díky za ty čísla ... když bude pojistka + relé ok (zlomený drát nepředpokládám) ... co jiného by to mohlo být? imob.?

Napsal: úte 12.09.2006 20:34
od tonye36
Imob. zalezi na zapojeni, ale me to delalo rele. Kdyz jsem naprimo pripojil 12V, tak jsem si v klidu dojel (cca 50 Km).

Napsal: stř 13.09.2006 18:13
od Doktor1
Tohle dělají drátky,co jdou od víka nadrže k čerpadlu(v nádrži),bývají u víka utřepané.Vem za ně a uvidíš,že je lehko utrhneš.Stačí je na tupo připájet k těm kolíkům... Celkem běžná závada 8)

Napsal: stř 13.09.2006 19:11
od T.o.m.
Doktor1 píše:Tohle dělají drátky,co jdou od víka nadrže k čerpadlu(v nádrži),bývají u víka utřepané.Vem za ně a uvidíš,že je lehko utrhneš.Stačí je na tupo připájet k těm kolíkům... Celkem běžná závada 8)
čerpadlo je fungl nové :(

Napsal: stř 13.09.2006 19:12
od T.o.m.
tonye36 píše:Imob. zalezi na zapojeni, ale me to delalo rele. Kdyz jsem naprimo pripojil 12V, tak jsem si v klidu dojel (cca 50 Km).
které je relé č. 1? pojistky jsou popsány, relé ne

Napsal: čtv 14.09.2006 14:29
od Doktor1
A jen čerpadlo,nebo i to víko s drátama a plovákem?

Napsal: čtv 14.09.2006 14:36
od T.o.m.
Doktor1 píše:A jen čerpadlo,nebo i to víko s drátama a plovákem?
komplet cely :(

Napsal: čtv 14.09.2006 14:45
od Doktor1
Tak to potom jo,to bude tím relé...

Napsal: čtv 14.09.2006 15:00
od T.o.m.
Doktor1 píše:Tak to potom jo,to bude tím relé...
snad, jen nevim které relé je č.1 ... pojistka je ok

Napsal: čtv 14.09.2006 16:04
od Bambim
Me se vypinal mototr za jizdy, kdyz bylo vlhko, nechal jsem cely auto promerit od nasich elektrikaru a zjistili mi zoxidovanej kabel na palivovy pumpe... Opravili a zatim OK.

Napsal: sob 16.09.2006 01:08
od Doktor1
T.o.m. píše:
Doktor1 píše:Tak to potom jo,to bude tím relé...
snad, jen nevim které relé je č.1 ... pojistka je ok
Zjitím Ti to přesně v pondělí. Potřebuju číslo karoserie,posledních 7 znaků.. Stačí na SZ...

Napsal: stř 20.09.2006 21:38
od hertz1
Chlapi, tak tohle mě taky zajímá, protože se zrovna chystám reklamovat nové čerpadlo a podle toho co tady čtu, bych se mohl pěkně ztrapnit. :D
Mám nedávno měněné čerpadlo a po měsíci provozu se objevil stejný problém jako před výměnou - při poklesu nafty pod 20 litrů v nádrži už nenastartuju a i při plné nádrži musím po delším stání nebo při stání předkem do kopce dlouho startovat. :? Potom, během jízdy, je už všechno ok. Myslíte, že by to mohlo být také v tom relé nebo v kontaktech?

Napsal: pát 22.09.2006 11:28
od T.o.m.
Tak sem to auto nějak zprovoznil ... ikdyž sem z toho pořád nesvůj ...

1/
měl sem tam známého co dělá alarmy a imobilizéry ... začli jsme u imob. ... byl propálený, přeletovali jsme spoje ... proud přes něj potom procházel normálně ... imob teda ok

následoval první pokus o start ... nic, proud do čerpadla nešel

2/
šli jsme teda dále ... alarm ... podle schématu vše funkční, vše ok

po kontrole alarmu jsme zapoměli zkusit start

3/
jdeme po kabeláži pod volant (vše ok), do pojistk. bloku (vše ok), relé (ok)

po tomto postupu jsme opět nezkoušeli nastartovat (pořád vlastně nebylo proč)

4/
po sundání relé od čerpadla zkoušíme přívod k relé v jeho zásuvce ... zjištění ... nejde mínus při startu ... to znamenalo, že relé nesepína a tím nenatahuje palivo při poloze klíčku před startem

... pak mi došlo, že jsme zkoušeli ruznými pokusy rozjet čerpadlo a to párkrát zabralo a nasálo benzím ... tím pádem byl okruh plný paliva a nepotřobevol ho sát před startem ... proto asi nedouštěl produ před startem do relé

... tato zkutečnost nám pak došla, zkusili jsme start a chytlo normálně

... přál bych si, ať to bylo tím imobilizérem, ale pořád mi to vrtá hlavou...předpokládám, že je to vše řízeno řídící jednotkou

mám obavu, že může být problém řídicí jednotce, která nedokáže dát povel k čerpání benzínu před startem .... je to možné, nebo by v případě poruchy jednotky čerpadlo nejelo vůbec?

PS: píšu to na rychlo, snad to dává smysl