Stránka 1 z 1

Napsal: úte 05.09.2006 14:25
od Paul_von_BMW
Mam problem na e46 s preplnovanim... od 3000ot/min se ozve lehke pisknuti a dal chybi vykon, jako kdyby turbo prestalo tlacit... turbo jsem dal na repasi. ale tim se zavada neodstranila. vypada to jako kdyby nefungovalo naklapeni lopatek turba, ale jinak si nevim rady... :?:

Napsal: úte 05.09.2006 14:35
od LOPOLO
nebo ti to nekde fouka

Napsal: úte 05.09.2006 14:41
od CharlitoCZ
což by se dalo docela snadno objevit :?

Napsal: úte 05.09.2006 16:38
od dsvatos
Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...

Napsal: stř 06.09.2006 08:59
od Paul_von_BMW
dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.

Napsal: stř 06.09.2006 09:41
od dsvatos
No hele, v ropácích se zas tak nevyznám, zvlášť v těch moderních.. Ale můj selskej rozum mi říká hledat vždycky nějakou prkotinu, tou to většinou bejvá... Když to při lechtání do otáček leze, ale pod plným knedlem ne, což takkhle hodit oko na palivovej filtr, podávací čerpadlo.. Klidně může bejt i přicpaný nízkotlaký palivový potrubí - profouknout... Tohle jsme v hokně řešili na Tatrovce.. Když jsi ji lechtal, bylo všechno OK, ale při plným knedlu prostě nešla vytočit - prostě tam nešlo tolik nafty co by bylo potřeba... A jestli už máš tohle všechno prohlídnutý, tak už fakt nevím... :cry:

Napsal: stř 06.09.2006 09:55
od RuDoSh
Paul_von_BMW píše:
dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.
a co ti to dela kdyz nad ty tri tisice uberes plyn a zas pridas?

Napsal: stř 06.09.2006 10:01
od 3nge
Paul_von_BMW píše:
dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.
Vahu vzduchu si nech zkontrolovat.

Napsal: stř 06.09.2006 10:01
od Paul_von_BMW
dsvatos píše:No hele, v ropácích se zas tak nevyznám, zvlášť v těch moderních.. Ale můj selskej rozum mi říká hledat vždycky nějakou prkotinu, tou to většinou bejvá... Když to při lechtání do otáček leze, ale pod plným knedlem ne, což takkhle hodit oko na palivovej filtr, podávací čerpadlo.. Klidně může bejt i přicpaný nízkotlaký palivový potrubí - profouknout... Tohle jsme v hokně řešili na Tatrovce.. Když jsi ji lechtal, bylo všechno OK, ale při plným knedlu prostě nešla vytočit - prostě tam nešlo tolik nafty co by bylo potřeba... A jestli už máš tohle všechno prohlídnutý, tak už fakt nevím... :cry:
Filtr novy. No ono to takhle uplne neni, rozdil pomalu/rychle seslapnuti plynu na to nema vliv... Kouknu se hodne podrobne na hadice, chladic a trobky, mam za to, ze to bude spis neco takovyho, protoze ve chvili, kdy otacky rostou pomaleji je intenzita piskani nejvyssi - dira v hadici nebo neco takovyho.

Napsal: stř 06.09.2006 10:04
od Paul_von_BMW
RuDoSh píše:
Paul_von_BMW píše:
dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.
a co ti to dela kdyz nad ty tri tisice uberes plyn a zas pridas?
Je to uplne stejny, na chvilku prestane piskani a po pridani zas piska a otacky rostou stejne pomalu.

Napsal: stř 06.09.2006 10:06
od Paul_von_BMW
3nge píše:
Paul_von_BMW píše:
dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.
Vahu vzduchu si nech zkontrolovat.
Mam 530d, tak to zkusim prohodit na tuhle 330d, dik za tip :-)

Napsal: stř 06.09.2006 16:34
od Marty_
muze byt praskla nejaka hadice okolo turba..

Napsal: čtv 07.09.2006 15:49
od Paul_von_BMW
Byla to vaha vzduchu (9500 Kc) a stale neco piska, jeste nevim co to je, protoze se to projevuje jen pri zatizeni... Hlavne to uz jezdi, jak ma, takze diky vsem za pomoc!