Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Od 3000ot/min netahne - 330d

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice
Klubové ID: 553

#1 Příspěvek od Paul_von_BMW »

Mam problem na e46 s preplnovanim... od 3000ot/min se ozve lehke pisknuti a dal chybi vykon, jako kdyby turbo prestalo tlacit... turbo jsem dal na repasi. ale tim se zavada neodstranila. vypada to jako kdyby nefungovalo naklapeni lopatek turba, ale jinak si nevim rady... :?:
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#2 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

nebo ti to nekde fouka
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Klubové ID: 541
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od CharlitoCZ »

což by se dalo docela snadno objevit :?
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od dsvatos »

Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice
Klubové ID: 553

#5 Příspěvek od Paul_von_BMW »

dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.
dsvatos
Registrovaný
Příspěvky: 3244
Registrován: stř 28.09.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1531
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od dsvatos »

No hele, v ropácích se zas tak nevyznám, zvlášť v těch moderních.. Ale můj selskej rozum mi říká hledat vždycky nějakou prkotinu, tou to většinou bejvá... Když to při lechtání do otáček leze, ale pod plným knedlem ne, což takkhle hodit oko na palivovej filtr, podávací čerpadlo.. Klidně může bejt i přicpaný nízkotlaký palivový potrubí - profouknout... Tohle jsme v hokně řešili na Tatrovce.. Když jsi ji lechtal, bylo všechno OK, ale při plným knedlu prostě nešla vytočit - prostě tam nešlo tolik nafty co by bylo potřeba... A jestli už máš tohle všechno prohlídnutý, tak už fakt nevím... :cry:
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od RuDoSh »

Paul_von_BMW píše:
dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.
a co ti to dela kdyz nad ty tri tisice uberes plyn a zas pridas?
3nge
Registrovaný
Příspěvky: 475
Registrován: ned 30.01.2005 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od 3nge »

Paul_von_BMW píše:
dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.
Vahu vzduchu si nech zkontrolovat.
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice
Klubové ID: 553

#9 Příspěvek od Paul_von_BMW »

dsvatos píše:No hele, v ropácích se zas tak nevyznám, zvlášť v těch moderních.. Ale můj selskej rozum mi říká hledat vždycky nějakou prkotinu, tou to většinou bejvá... Když to při lechtání do otáček leze, ale pod plným knedlem ne, což takkhle hodit oko na palivovej filtr, podávací čerpadlo.. Klidně může bejt i přicpaný nízkotlaký palivový potrubí - profouknout... Tohle jsme v hokně řešili na Tatrovce.. Když jsi ji lechtal, bylo všechno OK, ale při plným knedlu prostě nešla vytočit - prostě tam nešlo tolik nafty co by bylo potřeba... A jestli už máš tohle všechno prohlídnutý, tak už fakt nevím... :cry:
Filtr novy. No ono to takhle uplne neni, rozdil pomalu/rychle seslapnuti plynu na to nema vliv... Kouknu se hodne podrobne na hadice, chladic a trobky, mam za to, ze to bude spis neco takovyho, protoze ve chvili, kdy otacky rostou pomaleji je intenzita piskani nejvyssi - dira v hadici nebo neco takovyho.
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice
Klubové ID: 553

#10 Příspěvek od Paul_von_BMW »

RuDoSh píše:
Paul_von_BMW píše:
dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.
a co ti to dela kdyz nad ty tri tisice uberes plyn a zas pridas?
Je to uplne stejny, na chvilku prestane piskani a po pridani zas piska a otacky rostou stejne pomalu.
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice
Klubové ID: 553

#11 Příspěvek od Paul_von_BMW »

3nge píše:
Paul_von_BMW píše:
dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.
Vahu vzduchu si nech zkontrolovat.
Mam 530d, tak to zkusim prohodit na tuhle 330d, dik za tip :-)
Marty_
Registrovaný
Příspěvky: 1732
Registrován: úte 08.02.2011 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Marty_ »

muze byt praskla nejaka hadice okolo turba..
Paul_von_BMW
Registrovaný
Příspěvky: 49
Registrován: pon 13.02.2006 01:00
Bydliště: Milovice
Klubové ID: 553

#13 Příspěvek od Paul_von_BMW »

Byla to vaha vzduchu (9500 Kc) a stale neco piska, jeste nevim co to je, protoze se to projevuje jen pri zatizeni... Hlavne to uz jezdi, jak ma, takze diky vsem za pomoc!
Odpovědět