
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Od 3000ot/min netahne - 330d
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1076
- Registrován: pát 09.09.2005 00:00
- Bydliště: Praha 6
- Klubové ID: 541
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553
Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3244
- Registrován: stř 28.09.2005 00:00
- Bydliště: Brno
- Klubové ID: 1531
- Kontaktovat uživatele:
No hele, v ropácích se zas tak nevyznám, zvlášť v těch moderních.. Ale můj selskej rozum mi říká hledat vždycky nějakou prkotinu, tou to většinou bejvá... Když to při lechtání do otáček leze, ale pod plným knedlem ne, což takkhle hodit oko na palivovej filtr, podávací čerpadlo.. Klidně může bejt i přicpaný nízkotlaký palivový potrubí - profouknout... Tohle jsme v hokně řešili na Tatrovce.. Když jsi ji lechtal, bylo všechno OK, ale při plným knedlu prostě nešla vytočit - prostě tam nešlo tolik nafty co by bylo potřeba... A jestli už máš tohle všechno prohlídnutý, tak už fakt nevím... 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
a co ti to dela kdyz nad ty tri tisice uberes plyn a zas pridas?Paul_von_BMW píše:Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 475
- Registrován: ned 30.01.2005 01:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Vahu vzduchu si nech zkontrolovat.Paul_von_BMW píše:Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553
Filtr novy. No ono to takhle uplne neni, rozdil pomalu/rychle seslapnuti plynu na to nema vliv... Kouknu se hodne podrobne na hadice, chladic a trobky, mam za to, ze to bude spis neco takovyho, protoze ve chvili, kdy otacky rostou pomaleji je intenzita piskani nejvyssi - dira v hadici nebo neco takovyho.dsvatos píše:No hele, v ropácích se zas tak nevyznám, zvlášť v těch moderních.. Ale můj selskej rozum mi říká hledat vždycky nějakou prkotinu, tou to většinou bejvá... Když to při lechtání do otáček leze, ale pod plným knedlem ne, což takkhle hodit oko na palivovej filtr, podávací čerpadlo.. Klidně může bejt i přicpaný nízkotlaký palivový potrubí - profouknout... Tohle jsme v hokně řešili na Tatrovce.. Když jsi ji lechtal, bylo všechno OK, ale při plným knedlu prostě nešla vytočit - prostě tam nešlo tolik nafty co by bylo potřeba... A jestli už máš tohle všechno prohlídnutý, tak už fakt nevím...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553
Je to uplne stejny, na chvilku prestane piskani a po pridani zas piska a otacky rostou stejne pomalu.RuDoSh píše:a co ti to dela kdyz nad ty tri tisice uberes plyn a zas pridas?Paul_von_BMW píše:Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553
Mam 530d, tak to zkusim prohodit na tuhle 330d, dik za tip3nge píše:Vahu vzduchu si nech zkontrolovat.Paul_von_BMW píše:Je to stav pri plnym plynu od spoda, turbo mi v Turboservisu v Praze vratili s tim, ze bylo akorat zaneseny prepakovani mechanismu nabeznych hran. Takze turbo je vcetne membrany OK, motor se dostane i do max otacek, ale ve 3 tisicich otacky rostou o hodne pomaleji.dsvatos píše:Nenapsals, jestli ti to zvadne při zátěži s plynem na podlaze, nebo taky když se to snažíš postupně a pomalu s lehkou nohou nad ty 3 tisíce dostat...

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 49
- Registrován: pon 13.02.2006 01:00
- Bydliště: Milovice
- Klubové ID: 553