jedná sa o e46 330ci coupe rv.2001 s automatockou prevodofkou auto ma najazdených 186tis km ide ako hodinky bez problemov jazda po dialnici super aj ked tomu nakladam preraduje v pohode problem nastane vtedy ked jazdím vela po meste cez semafory alebo sa dlho pohybujem v kolone proste ked sa často pohýnam a často musí radi? alebo pri maximalnej za?aži prevodofky začne blbnu?,normálne ked rano afto naštartujem tak sa pohýna pri tých 1200 ot/min všetko v pohode akonahle idem po meste tak sa mi afto nepohne ani pri 2500 ot proste akoby nič a potom naraz trhne neviem mne to pripada akoby sa niečo zohrialo alebo ked ostavím afto tak na dve tri hodinky ide zase v pohode ,ked sa už ako tak rozbehne tak potom každý rýchl stupeň akoby šmýkala spojka v servise mi povedali že je to normana klasická prevodofka len má automaticku spojku tak ako je to??? je tam lamela a tá je už po smrti alebo čo z tým môže by? ?? každý ma odhovára od vymeny oleja v nej ale ako tam čitam tak pri tých 186tis km je už asi po smrti .no a keby bol problem v elektronika tak by to robilo stale nie???? na testeri neukazalo nič akurat že prevodofka problem nema bola tam nejaka chyba ale mám pocit že afto bolo na čitačke vtedy ked bolo v pohode ale riadiaca mala zaznamenanú chybu ktora sa stala pri tom zahriatí alebo neviem..
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Help SMG1
-
ancaaa
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: sob 05.08.2006 00:00
- Bydliště: košicky sedlak :-)
- Kontaktovat uživatele:
zdravím,potreboval by som poradi? lebo orginal srvis stojí za velke hovno a nepríšli na nič..
jedná sa o e46 330ci coupe rv.2001 s automatockou prevodofkou auto ma najazdených 186tis km ide ako hodinky bez problemov jazda po dialnici super aj ked tomu nakladam preraduje v pohode problem nastane vtedy ked jazdím vela po meste cez semafory alebo sa dlho pohybujem v kolone proste ked sa často pohýnam a často musí radi? alebo pri maximalnej za?aži prevodofky začne blbnu?,normálne ked rano afto naštartujem tak sa pohýna pri tých 1200 ot/min všetko v pohode akonahle idem po meste tak sa mi afto nepohne ani pri 2500 ot proste akoby nič a potom naraz trhne neviem mne to pripada akoby sa niečo zohrialo alebo ked ostavím afto tak na dve tri hodinky ide zase v pohode ,ked sa už ako tak rozbehne tak potom každý rýchl stupeň akoby šmýkala spojka v servise mi povedali že je to normana klasická prevodofka len má automaticku spojku tak ako je to??? je tam lamela a tá je už po smrti alebo čo z tým môže by? ?? každý ma odhovára od vymeny oleja v nej ale ako tam čitam tak pri tých 186tis km je už asi po smrti .no a keby bol problem v elektronika tak by to robilo stale nie???? na testeri neukazalo nič akurat že prevodofka problem nema bola tam nejaka chyba ale mám pocit že afto bolo na čitačke vtedy ked bolo v pohode ale riadiaca mala zaznamenanú chybu ktora sa stala pri tom zahriatí alebo neviem..

jedná sa o e46 330ci coupe rv.2001 s automatockou prevodofkou auto ma najazdených 186tis km ide ako hodinky bez problemov jazda po dialnici super aj ked tomu nakladam preraduje v pohode problem nastane vtedy ked jazdím vela po meste cez semafory alebo sa dlho pohybujem v kolone proste ked sa často pohýnam a často musí radi? alebo pri maximalnej za?aži prevodofky začne blbnu?,normálne ked rano afto naštartujem tak sa pohýna pri tých 1200 ot/min všetko v pohode akonahle idem po meste tak sa mi afto nepohne ani pri 2500 ot proste akoby nič a potom naraz trhne neviem mne to pripada akoby sa niečo zohrialo alebo ked ostavím afto tak na dve tri hodinky ide zase v pohode ,ked sa už ako tak rozbehne tak potom každý rýchl stupeň akoby šmýkala spojka v servise mi povedali že je to normana klasická prevodofka len má automaticku spojku tak ako je to??? je tam lamela a tá je už po smrti alebo čo z tým môže by? ?? každý ma odhovára od vymeny oleja v nej ale ako tam čitam tak pri tých 186tis km je už asi po smrti .no a keby bol problem v elektronika tak by to robilo stale nie???? na testeri neukazalo nič akurat že prevodofka problem nema bola tam nejaka chyba ale mám pocit že afto bolo na čitačke vtedy ked bolo v pohode ale riadiaca mala zaznamenanú chybu ktora sa stala pri tom zahriatí alebo neviem..
nooo,ja by som ti poradil...
1.) skus si vzdy pred jazdou uvolnit rucnu brzdu
2.) isiel si uz automatom ? jeden pedal je brzda(lavy) a druhy je plyn(pravy),ked sa pohynas tak nemozes stat druhou nohou na brzde...chapes ?
3.)vzdy som ti hovoril,ze mas 4 miestne auto a ked sa vnom vozite naraz 16-ti ,tak to autu zabrat
Zober si moje rady k srdcu a verim, ze sa tymto tvoj problem odstrani.
1.) skus si vzdy pred jazdou uvolnit rucnu brzdu
2.) isiel si uz automatom ? jeden pedal je brzda(lavy) a druhy je plyn(pravy),ked sa pohynas tak nemozes stat druhou nohou na brzde...chapes ?
3.)vzdy som ti hovoril,ze mas 4 miestne auto a ked sa vnom vozite naraz 16-ti ,tak to autu zabrat
Zober si moje rady k srdcu a verim, ze sa tymto tvoj problem odstrani.
-
RuDoSh
- Registrovaný
- Příspěvky: 9986
- Registrován: ned 20.04.2003 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 5
- Kontaktovat uživatele:
Antares píše:nooo,ja by som ti poradil...
1.) skus si vzdy pred jazdou uvolnit rucnu brzdu
2.) isiel si uz automatom ? jeden pedal je brzda(lavy) a druhy je plyn(pravy),ked sa pohynas tak nemozes stat druhou nohou na brzde...chapes ?
3.)vzdy som ti hovoril,ze mas 4 miestne auto a ked sa vnom vozite naraz 16-ti ,tak to autu zabrat
Zober si moje rady k srdcu a verim, ze sa tymto tvoj problem odstrani.
no pokud můžu něco málo dodat...tak v tý převodovce sou nastavovací valečky který se časem opotřebí u bmw se to začíná projevovat tak kolem 100000km a taky zaleží na majitely.začína se to projevovat tímhle cukáním-normálnímu člověku to nepříde...a nevěnuje tomu pozornostprostě ty nastavovací valečky už nezapadají tak jak mají a špatně to řadí...
-
ancaaa
- Registrovaný
- Příspěvky: 50
- Registrován: sob 05.08.2006 00:00
- Bydliště: košicky sedlak :-)
- Kontaktovat uživatele:
btw:ved v spojke to už ani nemože byť kedže je vymenena ,aj pointu už vieme že to ma problem zo zarazenim (ja to citim tak že ak ked zaradi tak problem je aj potom pri dalšich stupnoch ako keby niečo slabo vlastne pritlačilo tu lamelu vlastne a spojilo to všecko dohromady motor z prevodofkou ) takže prečo vlastne je tam ten problem ja som v koncoch
