Stránka 1 z 5
Napsal: pon 31.07.2006 23:20
od sumak
Pise se tam ze vymenou silentbloku na prevodovce se spresni razeni,to plati pro vsechny modely? Taky se tam pise ze je treba vymenit silon casti ve vlastni radicce poradite mi nekdo prosim co je tim mysleno,popripade sve skusenosti?
Napsal: úte 01.08.2006 09:46
od Speedy
Sb platí pro všechny auta, který je maj vyjebaný. Silonový uložení, ve kterým je ta kulička tyčky řazení je tím myšleno.
Napsal: úte 01.08.2006 10:27
od Jirka-328
Speedy píše:Sb platí pro všechny auta, který je maj vyjebaný. Silonový uložení, ve kterým je ta kulička tyčky řazení je tím myšleno.
Řadička má při zařazeným kvaltu dost vůli a myslim že i přesnost řazení už není taková jaká má být.
Kupoval jste to někdo, popř. kde a za kolik. Asi origo co? Koukal jsem do ETK a nějak nemůžu přijít co všechno se tam mění..... myslim to silonový uložení. Poradíte číslo obj. ETK pro E36 328i
Díky Jirka
Napsal: úte 01.08.2006 10:48
od Speedy
Jirka-328 píše:Speedy píše:Sb platí pro všechny auta, který je maj vyjebaný. Silonový uložení, ve kterým je ta kulička tyčky řazení je tím myšleno.
Řadička má při zařazeným kvaltu dost vůli a myslim že i přesnost řazení už není taková jaká má být.
Kupoval jste to někdo, popř. kde a za kolik. Asi origo co? Koukal jsem do ETK a nějak nemůžu přijít co všechno se tam mění..... myslim to silonový uložení. Poradíte číslo obj. ETK pro E36 328i
Díky Jirka
Jedíně origo, stálo to vše pár stovek a určitě se to vyplatí vyměnit. Práce na heveru cca 2hodky i s kafem.
Napsal: úte 01.08.2006 12:39
od dell
Tak to jsem také měnil ale jen ty dvě silonová pozdra které mě soustružník vytočil. Před výměnou nešlo vůbec řadit a po výměně pouzder perfekt. Vyměnil jsem je před 5lety a dodnes žádný problém. Tak proč jen originál díly za plno peněz. Stálo mě to balíček kafe za pouzdra a má práce.
Napsal: úte 01.08.2006 12:59
od Jirka-328
Speedy píše:Jirka-328 píše:Speedy píše:Sb platí pro všechny auta, který je maj vyjebaný. Silonový uložení, ve kterým je ta kulička tyčky řazení je tím myšleno.
Řadička má při zařazeným kvaltu dost vůli a myslim že i přesnost řazení už není taková jaká má být.
Kupoval jste to někdo, popř. kde a za kolik. Asi origo co? Koukal jsem do ETK a nějak nemůžu přijít co všechno se tam mění..... myslim to silonový uložení. Poradíte číslo obj. ETK pro E36 328i
Díky Jirka
Jedíně origo, stálo to vše pár stovek a určitě se to vyplatí vyměnit. Práce na heveru cca 2hodky i s kafem.
Hele prosimtě umíš na tomhle odkazu poznat co všechno se tam mění???
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=25&fg=05
Napsal: úte 01.08.2006 14:18
od RuDoSh
ty vyresi to, ze obcas jde spatne trefit 3jka a paka je vic nahnuta doprava?

Napsal: úte 01.08.2006 15:17
od Maikl
RuDoSh píše:ty vyresi to, ze obcas jde spatne trefit 3jka a paka je vic nahnuta doprava?

Myslím že mám podobnej problémek...
Napsal: úte 01.08.2006 16:40
od dell
Posílám obrázek.
Napsal: úte 01.08.2006 19:42
od 3nge
Maikl píše:RuDoSh píše:ty vyresi to, ze obcas jde spatne trefit 3jka a paka je vic nahnuta doprava?

Myslím že mám podobnej problémek...
taky znam

po vyrazeni petky se to jakoby nevrati na stred a pokud v tom stavu chces zaradit za 5 tak tam vrznes 3 no

Napsal: úte 01.08.2006 19:55
od JaraX
OT: kluci děláte si prdel s těma názvama témat? co takhle trošku k věci?
proto Sumaku prosím o přejmenováni toho tématu k věci třeba
"Silentbloky na řazení" nebo tak něco. už je to dost topiců kde je furt HEEELP, POOOMOC apod, tak at je v tom pořádek.
Napsal: úte 01.08.2006 22:30
od sumak
dik za rady a omlouvam se za nazev tematu rad bych ho zmenil ale je to nad me pocitacove schopnosti.
Napsal: úte 01.08.2006 22:54
od sumak
ted jsem se dival do ETK a 320i ma stejny silentbloky jako 328coupe,je tomozny?
Napsal: stř 02.08.2006 01:42
od Maikl
sumak píše:dik za rady a omlouvam se za nazev tematu rad bych ho zmenil ale je to nad me pocitacove schopnosti.
v bílým oválu v pravo na hoře (vedli citovat) máš "upravit" s nůžkama, tam to zkus (uprav předmět)

Napsal: stř 02.08.2006 08:39
od eko
Krome silentbloku se meni predevsim dil c.7 (25111220600), to je nejjednodussi.
Docela podstatne je, aby dil c.9 vykazoval co nejmensi vuli ve spojich. Tudiz je asi dobre vymenit i dily c.10 a c.11. To je ale zrejme uz slozitejsi. Kdyz uz by se to delalo, je mozne omotat dil c.9 dratem a tim zvetsit jeho hmotnost. Pri spravne technice razeni by se pak jednotlive prevody meli lepe radit. Krome toho se prodavaji i skvele alternativy:
http://www.uucmotorwerks.com/dssr/
K dilu c.5 jeste dodavam, ze se prodava orig. BMW-motorsport radici paka, ktera by mela zkratit razeni o 20 az 30%
http://www.sanituning.de/catalog/produc ... e870fbab84
Porovnani:
http://www.brunsnet.de/BMW/Haupt/Bilder ... elkurz.jpg
Napsal: stř 02.08.2006 13:05
od Speedy
Hlavně vyměňte díly č. 4 a 7. a pak zkontrolujte, jeslti je mate vsude plastove podlozky c.10 tam, kde maj bejt.
Na kratší řazení se vyserte, zničíte si tím synchrony v převodovce.
Napsal: stř 02.08.2006 13:38
od eko
Speedy píše:
Na kratší řazení se vyserte, zničíte si tím synchrony v převodovce.
Tak to jsou asi nemci dobytci, protoze to tam hodne z nich ma.
Kdybych mel pouzit stejnou argumentaci, tak na driftovani a jezdeni na fun se vyserte, nicite si tim to a to a to...

Napsal: stř 02.08.2006 15:22
od Hanz
eko píše:Kdybych mel pouzit stejnou argumentaci, tak na driftovani a jezdeni na fun se vyserte, nicite si tim to a to a to...

co maj fasisti bych asi neresil, v 90% maji venkovni kliky s napisem Motorsport, svitici radicku a chromovany cudliky manualni klimy, ty co nemaj lepiky ze Simira dokonce alu plech na podlaze nebo jako vrchol AE made in Taiwan s TUV homologaci oskenovanou od pos+anejsiho kamose s Hellama

) tohle vsechno totiz spolu s koncovkou a la DTM vyhrava zavody 50kou od McDondy k mistnimu ghettu .-)
Napsal: stř 02.08.2006 16:03
od dell
Dělal jsem opravu řazení na dvou vozech a nikdy nebylo potřeba měnit díl 7. Ta vůle ve spojích č.9 jak píšeš, je to nejpodstatnější. Díly 10 a 11 také není třeba měnit, jsou to podložky a závlačka. Na spodním konci u nich popletli čísla, 10 jsou podložky na obou stranách a 11 jsou závlačky. Omotat drátem díl č.9 je totální blbost. A k těm alternativám, stejně pokud by někdo chtěl nahradit díl č.9 něčím jiným, stejně je nutné vyměnit ty dvě silonová pouzdra. U jednoho auta také chyběl díl 4, byl tam jen takový držák s dírou a zase, výměna silonových pouzder a řazení perfekt ani nebylo znát nepřítomnost tohoto dílu. Vše píšu z vlastní zkušenosti, žádná teorie. Až si někdo tuto výměnu provede, pozná jak to krásně funguje.
Napsal: stř 02.08.2006 16:45
od Hanz
dell píše:Omotat drátem díl č.9 je totální blbost.
to se dela kvuli zvetseni hmotnosti- tahlo ma vetsi setrvacnost, rychlost tam spis padne a ztezknutim te radicky vespod se zmensi jeji tendence se klepat... bavime se o cinovem nebo olovenem dratu, normalniho bys tam musel natocit cely klubko
