Stránka 1 z 1

Napsal: ned 23.07.2006 22:52
od CharlitoCZ
:D máte někdo představu kolik kobylek a krou?áku by to přidalo aniž by to zničilo motor?? :?

Napsal: ned 23.07.2006 23:00
od GeorgosAc
CharlitoCZ píše::D máte někdo představu kolik kobylek a krou?áku by to přidalo aniž by to zničilo motor?? :?
vyser se na to.

Napsal: pon 24.07.2006 08:29
od eko
napr: http://www.sanituning.de (http://www.infinitas-gmbh.de)

ASA kompresor s tlakem 0.3 bar 190PS, 220Nm
ASA kompresor s tlakem 0.4 bar + chladic plniciho vzduchu 220PS, 260Nm
ASA kompresor s tlakem 0.5 bar + chladic plniciho vzduchu 240PS, 270Nm

nebo http://www.g-power.de/

Napsal: pon 24.07.2006 13:22
od Boldor
Taky jsem o kompresoru přemýšlel ale ty ceny mě teď trochu uklidnily... :roll: Na to že kompresor se dá sehnat i pod 20 tis, se mi zdá cena sady 130 tis. trochu přešvihlá.
Jinak by to bylo asi zajímavý svezení. :twisted:
Má tady někdo už okompresorovaný báwo?

Napsal: pon 24.07.2006 15:20
od Speedy
Hanz něco kutí.

Napsal: pon 24.07.2006 21:21
od CharlitoCZ
ty ceny bych až tak neřešil, kompresor seženeš docela levně, pak dejme tomu ty nějaký trubky a určitě IC, ale jinak bych se spíš bál jak to tam vejít :( takže asi nejdřív zvolim 2,5 a pak dejme tomu uvídíme.. :D

Napsal: pon 24.07.2006 21:26
od Huska
CharlitoCZ píše:ty ceny bych až tak neřešil, kompresor seženeš docela levně, pak dejme tomu ty nějaký trubky a určitě IC, ale jinak bych se spíš bál jak to tam vejít :( takže asi nejdřív zvolim 2,5 a pak dejme tomu uvídíme.. :D
nejlevnější a nejlepší tuning motoru je koupit ho hned v základu... zvedat ho dodatečně je neúměrně drahé proti koupi např 328i nebo M3 a to nemluvím o tom že toho výkonu z 2,0 těžko vyždímeš ¨
Jiné je to když už není nic lepšího v rámci modelu pak ti nic jiného nezbývá.


Napsal: pon 24.07.2006 21:46
od bergos
a kolik to přidá na 1,8 M43? :D

Napsal: úte 25.07.2006 00:28
od CharlitoCZ
Huska píše:
CharlitoCZ píše:ty ceny bych až tak neřešil, kompresor seženeš docela levně, pak dejme tomu ty nějaký trubky a určitě IC, ale jinak bych se spíš bál jak to tam vejít :( takže asi nejdřív zvolim 2,5 a pak dejme tomu uvídíme.. :D
nejlevnější a nejlepší tuning motoru je koupit ho hned v základu... zvedat ho dodatečně je neúměrně drahé proti koupi např 328i nebo M3 a to nemluvím o tom že toho výkonu z 2,0 těžko vyždímeš ¨
Jiné je to když už není nic lepšího v rámci modelu pak ti nic jiného nezbývá.

s tim souhlasim, ale on už je to citovej vztah :D

Napsal: úte 25.07.2006 07:23
od Hanz
hlavne pocitej se zhorsenou spotrebou a to u kompresoru dost vyraznou :-) krom toho tyhle centrifugalni kity jsou nic moc co se tyce prubehu kroutaku a zivotnosti jednotky, kdyz kompresor, tak typu Roots (Eaton, Lysholm a pod... proto je taky dava MB .-) )