Stránka 1 z 1
Napsal: ned 23.07.2006 22:52
od CharlitoCZ

máte někdo představu kolik kobylek a krou?áku by to přidalo aniž by to zničilo motor??

Napsal: ned 23.07.2006 23:00
od GeorgosAc
CharlitoCZ píše:
máte někdo představu kolik kobylek a krou?áku by to přidalo aniž by to zničilo motor??

vyser se na to.
Napsal: pon 24.07.2006 08:29
od eko
napr:
http://www.sanituning.de (
http://www.infinitas-gmbh.de)
ASA kompresor s tlakem 0.3 bar 190PS, 220Nm
ASA kompresor s tlakem 0.4 bar + chladic plniciho vzduchu 220PS, 260Nm
ASA kompresor s tlakem 0.5 bar + chladic plniciho vzduchu 240PS, 270Nm
nebo
http://www.g-power.de/
Napsal: pon 24.07.2006 13:22
od Boldor
Taky jsem o kompresoru přemýšlel ale ty ceny mě teď trochu uklidnily...

Na to že kompresor se dá sehnat i pod 20 tis, se mi zdá cena sady 130 tis. trochu přešvihlá.
Jinak by to bylo asi zajímavý svezení.
Má tady někdo už okompresorovaný báwo?
Napsal: pon 24.07.2006 15:20
od Speedy
Hanz něco kutí.
Napsal: pon 24.07.2006 21:21
od CharlitoCZ
ty ceny bych až tak neřešil, kompresor seženeš docela levně, pak dejme tomu ty nějaký trubky a určitě IC, ale jinak bych se spíš bál jak to tam vejít

takže asi nejdřív zvolim 2,5 a pak dejme tomu uvídíme..

Napsal: pon 24.07.2006 21:26
od Huska
CharlitoCZ píše:ty ceny bych až tak neřešil, kompresor seženeš docela levně, pak dejme tomu ty nějaký trubky a určitě IC, ale jinak bych se spíš bál jak to tam vejít

takže asi nejdřív zvolim 2,5 a pak dejme tomu uvídíme..

nejlevnější a nejlepší tuning motoru je koupit ho hned v základu... zvedat ho dodatečně je neúměrně drahé proti koupi např 328i nebo M3 a to nemluvím o tom že toho výkonu z 2,0 těžko vyždímeš ¨
Jiné je to když už není nic lepšího v rámci modelu pak ti nic jiného nezbývá.
Napsal: pon 24.07.2006 21:46
od bergos
a kolik to přidá na 1,8 M43?

Napsal: úte 25.07.2006 00:28
od CharlitoCZ
Huska píše:CharlitoCZ píše:ty ceny bych až tak neřešil, kompresor seženeš docela levně, pak dejme tomu ty nějaký trubky a určitě IC, ale jinak bych se spíš bál jak to tam vejít

takže asi nejdřív zvolim 2,5 a pak dejme tomu uvídíme..

nejlevnější a nejlepší tuning motoru je koupit ho hned v základu... zvedat ho dodatečně je neúměrně drahé proti koupi např 328i nebo M3 a to nemluvím o tom že toho výkonu z 2,0 těžko vyždímeš ¨
Jiné je to když už není nic lepšího v rámci modelu pak ti nic jiného nezbývá.
s tim souhlasim, ale on už je to citovej vztah

Napsal: úte 25.07.2006 07:23
od Hanz
hlavne pocitej se zhorsenou spotrebou a to u kompresoru dost vyraznou

krom toho tyhle centrifugalni kity jsou nic moc co se tyce prubehu kroutaku a zivotnosti jednotky, kdyz kompresor, tak typu Roots (Eaton, Lysholm a pod... proto je taky dava MB .-) )