Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 20.07.2006 18:50
od Greg
opet resim problem co jsem resil uz drive:
otocim klickem vse sviti jak ma, otocim dal ale vubec nic se nestane, vse stale sviti, ale starter nezatoci. starter uz jsem kvuli tomu menil. zhruba na mesic to prestalo delat a ted se to dostavilo znovu, s roustoci frekvenci. ono staci nekdy zatocit znovu a hned to naskoci, minule jsem uz musel ale tocit klickem skoro 15 minut nez se neco stalo a dneska jsem se trochu hrabal v kabelech a relatkach pod volantem a uz jsem nenatocil vubec
Jinak nepomuze vytahnout klicek, zduchnout auto, nepozoruju nic co by predchazelo tomuto jevu nebo ho naopak rusilo. treba v garazi chytne hned, dojedu na benzinku a tam uz to chvili trva...
pokud vim tak alarm ani imobiliser nemam, asi jen to EWS.
diky za jakekoli info, driv nez budu muset do origo BMW servisu odnest nejakou svou vyplatu

Napsal: čtv 20.07.2006 19:02
od Honza-net
Zkus jinou ŘJ.
Napsal: čtv 20.07.2006 19:07
od Greg
Honza-net píše:Zkus jinou ŘJ.
wow, no pocitam ze tu mi hned tak nekdo nepuci a jen tak na test kupovat druhou se mi teda dvakrat taky nechce

Napsal: čtv 20.07.2006 19:19
od Honza-net
Greg píše:Honza-net píše:Zkus jinou ŘJ.
wow, no pocitam ze tu mi hned tak nekdo nepuci a jen tak na test kupovat druhou se mi teda dvakrat taky nechce

Nějakou starší třeba seženeš.. tak do dvojky. Nebo narazíš na dobromila co ti ji půjčí

Napsal: čtv 20.07.2006 21:49
od skautik
ews je immobiliser, zkus rozdelat klicek vytahnout chip a treba paskou ho prilepit k tomu snimacimu krouzku u spinacky.
jin ak nema to nejakej starej alarm, kterej je odpojenej? nejake neorigo rele k neorigo alarmu ktery bylo zapojeny do okruhu starteru?
zkousel jsi startovat dratem propojenim kontaktu na starteru?
Napsal: pát 21.07.2006 06:48
od dafa
To vypada,ze je chyba ve spinacce.Draty budou dobry,tam problemy nebyvaji pokud ji nekdo nepomuze.Vetsinou to byva vysypana spinacka a nebo spatna zem motoru.Znovu ukostrit.Staci povolena zem a motor jednou natocis a po otresu uz ne.RJ bych to bral jako posledni.Ta by se chovala jinak to by vypadaval motor.Bez po techto 2 vecech.Je to vecny problem u techto zavad.
Napsal: pát 21.07.2006 09:07
od DOEMIXXX
zajed si k autoeleltrikari a ten ti rekne co a jak
Napsal: pát 21.07.2006 10:45
od Honza-net
dafa píše:...RJ bych to bral jako posledni.Ta by se chovala jinak to by vypadaval motor...
Věz, že vím co říkám. Se zoxidovanou ŘJ u e36 mam velký zkušenosti. Vyměněný díly za 50.000,- a nakonec jsem přišel na to, že to je ŘJ

Napsal: pát 21.07.2006 14:26
od Greg
PROBLEM ZDA SE VYRESEN
rano jsem se pustil do rozebirani ze treba narazim na nejaky utrzeny dratek nebo tak neco a taky stalo se, ale jake prekvapeni se konalo kdyz jsem zjistil ze vlevo pod palubovkou mam schovanou jeste jednu spinacku, teda ani ne spinacku jak ten mechanizmus zamku, ale vcetne civky na EWS a vcetne zasunuteho uplne jineho klice

samozrejme ze dratek od civky byl o kousek dal utrzen a kdyz jsem jej pripajel tam kam patril vse funguje tak jak ma. ale docela me ta druha spinacka rozesmala

Napsal: pát 21.07.2006 15:38
od JaraX
no mazec, dobrej antitheft, můžeš si braát druhej klíček sebou

Napsal: pát 21.07.2006 17:55
od dargon
boze to musel byt bastlir jak odpojit imobilizer

Napsal: pát 21.07.2006 22:31
od Marek-is
No jo nedivse mel to pred tebou prece nakej sikmookej

Napsal: sob 22.07.2006 00:34
od Honza-net
Tak to je zajímavé, alespoň se člověk při opravování auta pobaví
Yeah, to je cool, spoň se more G'zz při tuningu kááru hustě vojokuje