Stránka 1 z 1
Napsal: stř 28.06.2006 14:58
od jordeeman
musi to riadit nejake rele ktore kdyz zepnu zhavice budov zhavit ,.. ne ?
318TDS
dik
Napsal: stř 28.06.2006 18:21
od Petr_1
Je tam rele ovládaný z řídící jednotky, je umístěný nad ŘJ.
Napsal: čtv 29.06.2006 16:09
od jordeeman
Petr píše:Je tam rele ovládaný z řídící jednotky, je umístěný nad ŘJ.
jo jo mam schemu len zopne to rele riadiaca jednotka na zaklade teploty meranej a a akym sposobom ..? nevi nekdo ?
s RJ je to na pinech 41 a 8 a jakym spusobem znamena ze na ktery privest + or zem a neposkodi to RJ ?
dik
Napsal: čtv 29.06.2006 18:07
od Petr_1
ŘJ spímá žhavení podle informací z čidla teploty, na schématu by mělo být popsané který kabel je výstup z ŘJ pro spuštění relátka. Proč to vlastně chceš překopat na ruční ovládání?
Napsal: pát 30.06.2006 12:54
od jordeeman
Petr píše:ŘJ spímá žhavení podle informací z čidla teploty, na schématu by mělo být popsané který kabel je výstup z ŘJ pro spuštění relátka. Proč to vlastně chceš překopat na ruční ovládání?
nekdy kdyz je teply motor a teplota klesne o nejakych 10 stupnu treba dlhsie tocit ...
ja vim vstrekovacie cerpadlo a atd ale kdyz to na chvilku zazhavy tak to chytne hned
za studena zadny problem ...
Napsal: pát 30.06.2006 14:56
od Petr_1
Tohle vypadá na čerpadlo, měl jsem stejný problém. Nechal jsem si udělat takovou věcičku, která po zapnutí klíčku na patnáct vteřin přepla signál z teplotního čidla do jakýhosi bajpasu a snížila odpor který vysílá čidlo do ŘJ a tím se do jednotky dostala informace o mnohem nižší teplotě motoru, než byla skutečná a ŘJ zapla relé žhavení. Po nažhavení a nastartování se vše přeplo zpět a do jednotky opět šel nezkreslený signál z teplotního čidla.
Tohle je ale řešení jen dočasné, vyměnit čerpadlo tě nemine.