Stránka 1 z 1
Napsal: stř 24.05.2006 22:12
od olaf_
mam dotaz kamarad mne poveril, chtel by zabudovat do coupe E36 misto 2,5 motor 3,5 z petky a chtel by nejake info o uskali teto prestavby. Takze nejake info o tomto kroku kdo to delal nebo ma a byl by ochotny pustit nejake info tom byl by rad, dik.
Napsal: stř 24.05.2006 23:45
od RedBaron
olaf_ píše:mam dotaz kamarad mne poveril, chtel by zabudovat do coupe E36 misto 2,5 motor 3,5 z petky a chtel by nejake info o uskali teto prestavby. Takze nejake info o tomto kroku kdo to delal nebo ma a byl by ochotny pustit nejake info tom byl by rad, dik.
Kdybys delal osmivalec, tak uz radsi ctyrlitr a jestli jeste ten starej triapullitr, pak bych se spis primlouval dat tam Vanos 2.8 nebo nejaky M.
Napsal: čtv 25.05.2006 07:25
od Hanz
no kdyz se na ty motory podivas, dojde ti, ze se tam proste nevejde

Napsal: čtv 25.05.2006 07:33
od SMOG
PÁNOVE BYL JSEM V MOSTU NA TVZ MOST CHALENGE KDE AMEJ NAZDAREK S GALARDEM,F350 ATD DĚLA MACHRY JIM SEM TAM NALOŽIL BOREC S E36 COUPE S 4LITREM V8 A JDE TAM... SICE MALA UPRAVA ALE JDE...POŠLU FOTO....
Napsal: čtv 25.05.2006 07:39
od eko
Nevim, jestli jsou 4.0/4.4 mensi nez 3.5, ale i tyto dva osmivalce dava do E36 firma G-Power. Aspon podle jejich stranek. Takze by se tam vejit mely.
Napsal: čtv 25.05.2006 07:41
od eko
SMOG píše:PÁNOVE BYL JSEM V MOSTU NA TVZ MOST CHALENGE KDE AMEJ NAZDAREK S GALARDEM,F350 ATD DĚLA MACHRY JIM SEM TAM NALOŽIL BOREC S E36 COUPE S 4LITREM V8 A JDE TAM... SICE MALA UPRAVA ALE JDE...POŠLU FOTO....
Nemohl by to nekdo prelozit?

Napsal: čtv 25.05.2006 08:18
od olaf_
no verim ze nakonec by se tam ten V8 dostal ale tak nejak jsme dosli k tomu ze ten 3,5 je vice mene stejny jako 2,5 mysleno velikostne tak by tam nemuselo byt reltivne tolik problemu, kamos je moc rozezranej tak chce pod kapotu trochu vice nes to co ma

Napsal: čtv 25.05.2006 08:25
od eko
Krome samotne zastavby tam pak bude problem s vyvazenosti vozu a jizdnimi vlastnostmi. Preci jen ten motor bude krapanek tezsi a tim padem se rozhodi idealni vyvazeni 50 - 50. Krom brzd bude muset resit taky podvozek.
Napsal: čtv 25.05.2006 08:41
od patras
jde tam zabudovat ale upravovat to budes muset :ú
Napsal: čtv 25.05.2006 08:41
od RuDoSh
eko píše:Krome samotne zastavby tam pak bude problem s vyvazenosti vozu a jizdnimi vlastnostmi. Preci jen ten motor bude krapanek tezsi a tim padem se rozhodi idealni vyvazeni 50 - 50. Krom brzd bude muset resit taky podvozek.
lopolo to chtel resit, a 4,4 je oproti 2,8 o 20 kg tezsi

Napsal: čtv 25.05.2006 08:42
od Hanz
SMOG píše:PÁNOVE BYL JSEM V MOSTU NA TVZ MOST CHALENGE KDE AMEJ NAZDAREK S GALARDEM,F350 ATD DĚLA MACHRY JIM SEM TAM NALOŽIL BOREC S E36 COUPE S 4LITREM V8 A JDE TAM... SICE MALA UPRAVA ALE JDE...POŠLU FOTO....
amigo, V8 tam samo jde, navic ma i lepsi rozlozeni hmotnosti v aute (za napravou... negativem je nutnost zmeny rizeni na prevodku a presunuti posilovace jinam-ojeb)... pisu, ze ten 3,5 se tam nevejde...
Napsal: čtv 25.05.2006 08:57
od SMOG
AHOJ NO KÁÁMO K TĚM AMG KOLUM..NEJDOU NA E KVULI TŘMENUM..... JINAK POŠLU FOTO JEN CO TO NAJDU....
Napsal: čtv 25.05.2006 09:02
od Lukas H.
SMOG píše:AHOJ NO KÁÁMO K TĚM AMG KOLUM..NEJDOU NA E KVULI TŘMENUM..... JINAK POŠLU FOTO JEN CO TO NAJDU....
Zkus taky na klavesnici najit Caps Lock, vpravo by pak mela zhasnout takova mala kontrolka...

Napsal: čtv 25.05.2006 10:01
od castro
V8 4.0 v E36

Napsal: čtv 25.05.2006 10:09
od eko
M52 B28: 118,75Kg 328i
M50TU B25: 137,2kg 325i
M62 B44LEV: 140,5kg 740i
S50 B32: 154kg M3 3.2
Ad Lopolo: Takze nakonec 4.4 z E38 je o 14kg lehci nez 3.2 z M3

Napsal: čtv 25.05.2006 12:10
od kosh
eko píše:M52 B28: 118,75Kg 328i
M50TU B25: 137,2kg 325i
M62 B44LEV: 140,5kg 740i
S50 B32: 154kg M3 3.2
Ad Lopolo: Takze nakonec 4.4 z E38 je o 14kg lehci nez 3.2 z M3

3,2 je litina, proto je těžší
Napsal: pát 26.05.2006 09:45
od Speedy
Ale zástavba je jednodušší než u 4,4V8