Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

motor nejde za plynem

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro
Klubové ID: 715

#1 Příspěvek od dell »

Koupil jsem 318tds a mám dotaz. Motor při rozjíždění a vlastně i z volnoběhu po přidání plynu, zvolna zvedá otáčky. Po rozjezdu motor táhne slušně, ale při poklesu otáček tak na 1500, opět netáhne. Měl jsem do nedávna 324D kde motor tahnul i při malých otáčkách a akceleroval okamžitě. U 318tds to postrádám. Nepředpokládám že u tohoto motoru je to normální. Díky za názory.
jezda
Registrovaný
Příspěvky: 165
Registrován: pon 02.01.2006 01:00
Bydliště: Žebětín
Klubové ID: 886

#2 Příspěvek od jezda »

zdarec, víc otáček nebo víc válců.
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro
Klubové ID: 715

#3 Příspěvek od dell »

Myslel jsem že má otázka je zcela jasná. Motor jde pomalu do otáček při plném přidání plynu a také při nízkých otáčkách nemá výkon. Nevím co bylo myšleno (víc otáček nebo víc válců). Možná jsem to opravdu blbě formuloval. Přesto dík za odpověď.
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od George_D »

No asi to myslel tak že 318 td opravdu moc nejede. Je to spíš takový levnější přemístovadlo bez nároku na rychlost :wink: :lol:

Pokud se ti zdá že je něco v nepořádku, nevyhneš se diagnostice. Jinak tady to měl člen nehpo tak mu napiš SZ, bude s tim mít asi víc zkušeností :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
fix
Registrovaný
Příspěvky: 562
Registrován: úte 11.10.2005 00:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 1145
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od fix »

jednou jsem ridil kompakta 318tds a pocit z jizdy byl presne ten tak jak to popisujes: slapani na plyn nemelo temer zadny vliv na otacky ani na rychlost :cry: tedy do te doby nez se auto po rovine vice rozjelo...
dell
Registrovaný
Příspěvky: 368
Registrován: ned 02.04.2006 00:00
Bydliště: Stříbro
Klubové ID: 715

#6 Příspěvek od dell »

Ještě otázka, má někdo porovnání 324D a 318tds?. Tahne 318tds opravdu nesrovnatelně míň než stará 324D?.
Díky
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od RedBaron »

dell píše:Ještě otázka, má někdo porovnání 324D a 318tds?. Tahne 318tds opravdu nesrovnatelně míň než stará 324D?.
Díky
Opravdu jo. Šestiválec 24(t)d se rozjede na volnoběh jenom přes spojku i na trojku do kopce. To u čtyřválce ani nemusíš zkoušet, u něj je hlavní tahoun turbo, které zlehka nastupuje až za hranicí 1500 otáček.
jezda
Registrovaný
Příspěvky: 165
Registrován: pon 02.01.2006 01:00
Bydliště: Žebětín
Klubové ID: 886

#8 Příspěvek od jezda »

318 tds touring vlastním, taky se mi to párkrát stalo. Nejčastěji když jsem byl naložený. Nejlépe nenechat padnou otáčky pod 1500.
eko
Registrovaný
Příspěvky: 572
Registrován: pon 04.04.2005 00:00
Bydliště: -o-Brn-o-

#9 Příspěvek od eko »

jezda píše:318 tds touring vlastním, taky se mi to párkrát stalo. Nejčastěji když jsem byl naložený. Nejlépe nenechat padnou otáčky pod 1500.
Pod 1500 nejede ani F1 Obrázek
Uživatelský avatar
patras Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 7095
Registrován: pát 02.05.2003 00:00
Bydliště: Náchod
Klubové ID: 7
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od patras Čestný člen »

abys mel v dusi klid, zajed na diagnostiku ... nech to zkontrolovat a uvidis .. treba tam je skutecne nekde problem ..
BMW E39 530i Topazblau - MPaket - I///M Jebat PAKET
Odpovědět