Stránka 1 z 1
Napsal: čtv 18.05.2006 07:42
od Wolfi
Tak jsem konečně narazil na pořádný servis.
Možná jste si tady četli v několika předchozích příspěvcích, že jsem měl různé problémy u svého báwa. V jednom z hodonínských servisů s BOSH diagnostikou (firma CARBAND) mě tvrdili, že mám kaput turbo, a že ho mám jet repasovat kdesi do Vídně (auto při sešlápnutí plynu až na podlahu strašně dýmilo, a vůbec to jelo jaksi hůř než má předchozí HONDA s 1.5 motorem s VTEC a prej by to nějakých 20.000,- spravilo). Mimo jiné, také jsem měl údajně nefunkční saharu na klimu za cca 8.000 bez DPH (motor se po sepnutí čidla netočil). Na saharu jsem přivedl 12V z baterky a točí se jak má (takže vyčistit konektor a mám 8.000,- v kapse). a teď to hlavní.
Dostal jsem kontakt na jistého pana Garčice z Hodonína, který je prý machr na dieselové motory. Zajel jsem tam, on my vysvětlil, že u auta které má najeto nějakých 160.000km tacho by první mrkl na seřízení a vyčistění vstřiků a podobných serepetiček, než by se pouštěl do drahých repasí turba.
Báwo jsem mu včera ráno představil před takovou trošku větší garáž a doufal v zázrak. Během poledne jsem se stavil vyzvednout něco z auta dostal jsem zjeba na co prej to jezdím, jestli jsem taky podlehl touze zkusit jezdit na rostliný olej z TESCA (co mám půl roku auto nikdy jsem tam nedal nic než ARAL OMV a Shell). Všechny vstřiky byly zajebané jak sviňa (strašně čpěli, jak od čpavku) a místo rozprašování nafty ji tam ukapkávali (mít prý TDícko tak jsem podpálil písty). Po dalších 5-ti hodinách jsem šel auto vyzvednout a zrovna se vracel z testovací jízdy. Celý den se s tím jebkal a musel prý šáhnout na všechno počínaje tryskama, vstřikovacího čerpadla a končeje turbem a vživotě prý neviděl tak rozhašený motor. Poslal mě se projet a co na to prej říkám. Báwo na mě ještě na trojku poblikávalo ASR kontrolkou a já jsem neměl slov, ucvrkávaje blahem. Sám servisák říkal, že nezná TDSo, které by takle suprově jelo. (ještě musím pořešit co vlastně dělá ta černá krabička v motorovém prostoru, co od ní mám vypínač pod volantem)
Celé to seřízení stálo nějaké necelé tři tisíce + pětikilo jako dýžko (tak jsem byl ohromen jeho prací) a doma mám ušetřených 20.000,- nachystaných na repasi turba. Takže až budete mít někdo z okolí něco s dieselem tak vřele doporučuju.
Napsal: čtv 18.05.2006 08:14
od JaraX
Wolfi píše:Tak jsem konečně narazil na pořádný servis.
Možná jste si tady četli v několika předchozích příspěvcích, že jsem měl různé problémy u svého báwa. V jednom z hodonínských servisů s BOSH diagnostikou (firma CARBAND) mě tvrdili, že mám kaput turbo, a že ho mám jet repasovat kdesi do Vídně (auto při sešlápnutí plynu až na podlahu strašně dýmilo, a vůbec to jelo jaksi hůř než má předchozí HONDA s 1.5 motorem s VTEC a prej by to nějakých 20.000,- spravilo). Mimo jiné, také jsem měl údajně nefunkční saharu na klimu za cca 8.000 bez DPH (motor se po sepnutí čidla netočil). Na saharu jsem přivedl 12V z baterky a točí se jak má (takže vyčistit konektor a mám 8.000,- v kapse). a teď to hlavní.
Dostal jsem kontakt na jistého pana Garčice z Hodonína, který je prý machr na dieselové motory. Zajel jsem tam, on my vysvětlil, že u auta které má najeto nějakých 160.000km tacho by první mrkl na seřízení a vyčistění vstřiků a podobných serepetiček, než by se pouštěl do drahých repasí turba.
Báwo jsem mu včera ráno představil před takovou trošku větší garáž a doufal v zázrak. Během poledne jsem se stavil vyzvednout něco z auta dostal jsem zjeba na co prej to jezdím, jestli jsem taky podlehl touze zkusit jezdit na rostliný olej z TESCA (co mám půl roku auto nikdy jsem tam nedal nic než ARAL OMV a Shell). Všechny vstřiky byly zajebané jak sviňa (strašně čpěli, jak od čpavku) a místo rozprašování nafty ji tam ukapkávali (mít prý TDícko tak jsem podpálil písty). Po dalších 5-ti hodinách jsem šel auto vyzvednout a zrovna se vracel z testovací jízdy. Celý den se s tím jebkal a musel prý šáhnout na všechno počínaje tryskama, vstřikovacího čerpadla a končeje turbem a vživotě prý neviděl tak rozhašený motor. Poslal mě se projet a co na to prej říkám. Báwo na mě ještě na trojku poblikávalo ASR kontrolkou a já jsem neměl slov, ucvrkávaje blahem. Sám servisák říkal, že nezná TDSo, které by takle suprově jelo. (ještě musím pořešit co vlastně dělá ta černá krabička v motorovém prostoru, co od ní mám vypínač pod volantem)
Celé to seřízení stálo nějaké necelé tři tisíce + pětikilo jako dýžko (tak jsem byl ohromen jeho prací) a doma mám ušetřených 20.000,- nachystaných na repasi turba. Takže až budete mít někdo z okolí něco s dieselem tak vřele doporučuju.
dobrá nafta je základ.
Napsal: čtv 18.05.2006 08:20
od Wolfi
JaraX píše:
dobrá nafta je základ.
no jo, ale jak říkám já tam dávám jenom ARAL, OMV a jednou SHELL...
ještě jsem dostal radu, že mám jezdit na červenou Benzinu....údajně když se loni (nebo kdy to) posralo v republice strašně moc Fordích TDCíček (zasrané vstřikování) tak u nás dělali nějací němčouři průzkum čerpaček a Benzina (ta červená) vyšla v testech nejlíp (nejkvalitněji). Včera mi kamoš zase prozradil, že jeho mladá (pracuje na Aralce v Hodoníně) musela v zimě každé ráno odpouštět mraky namrzlé nafty ze stojanů, aby to neviděli zákazníci.
Napsal: čtv 18.05.2006 08:22
od JaraX
Wolfi píše:JaraX píše:
dobrá nafta je základ.
no jo, ale jak říkám já tam dávám jenom ARAL, OMV a jednou SHELL...
ještě jsem dostal radu, že mám jezdit na červenou Benzinu....údajně když se loni (nebo kdy to) posralo v republice strašně moc Fordích TDCíček (zasrané vstřikování) tak u nás dělali nějací němčouři průzkum čerpaček a Benzina (ta červená) vyšla v testech nejlíp (nejkvalitněji). Včera mi kamoš zase prozradil, že jeho mladá (pracuje na Aralce v Hodoníně) musela v zimě každé ráno odpouštět mraky namrzlé nafty ze stojanů, aby to neviděli zákazníci.
já beru jen shell, TDSko co vzalo vždycky, ale ve Vitu nám jednou zamrzla, asi u mercedesu nemaj tak pořešený vyhřívání jak u BMW

Napsal: čtv 18.05.2006 11:16
od major
Pánové nevěřte nikomu ani červené Benzině a prostě aditivujte sami a budete mít klid. To že na nějaké ARALCE či jiné pumpě zamrzla v zimě nafta ještě nemusí znamenat vůbec nic. Záleží, kde je ta č.s. postavená zda mezi městskou zástavbou či volně "v poli", jestli jsou stojany ofukovány v zimě větrem, zda mají venkovní či podzemní nádrže, jaká byla v té oblasti teplota atd. Letos to byl poměrně častý jev. Zimní nafta má filtrovatelnost někde okolo -20C. Stačí pak aby na teploměru bylo třeba -13C a občas zafoukal vítr a je vymalováno.
Prostě aditivujte.
Napsal: čtv 18.05.2006 11:21
od JaraX
major píše:Pánové nevěřte nikomu ani červené Benzině a prostě aditivujte sami a budete mít klid. To že na nějaké ARALCE či jiné pumpě zamrzla v zimě nafta ještě nemusí znamenat vůbec nic. Záleží, kde je ta č.s. postavená zda mezi městskou zástavbou či volně "v poli", jestli jsou stojany ofukovány v zimě větrem, zda mají venkovní či podzemní nádrže, jaká byla v té oblasti teplota atd. Letos to byl poměrně častý jev. Zimní nafta má filtrovatelnost někde okolo -20C. Stačí pak aby na teploměru bylo třeba -13C a občas zafoukal vítr a je vymalováno.
Prostě aditivujte.
bylo to bráno v centru města a zamrzla na dvoře kde určo nefouká, ale bylo -24 na teploměru, ale taky měli v zimě dávat arktickou naftu a né zimní.
Napsal: čtv 18.05.2006 11:23
od Wolfi
major píše:Pánové nevěřte nikomu ani červené Benzině a prostě aditivujte sami a budete mít klid. To že na nějaké ARALCE či jiné pumpě zamrzla v zimě nafta ještě nemusí znamenat vůbec nic. Záleží, kde je ta č.s. postavená zda mezi městskou zástavbou či volně "v poli", jestli jsou stojany ofukovány v zimě větrem, zda mají venkovní či podzemní nádrže, jaká byla v té oblasti teplota atd. Letos to byl poměrně častý jev. Zimní nafta má filtrovatelnost někde okolo -20C. Stačí pak aby na teploměru bylo třeba -13C a občas zafoukal vítr a je vymalováno.
Prostě aditivujte.
Tak nějak jsem měl tušení, že sem něco přispěješ
Já ji bral při -17 až -20 a měli ve stojanech arkickou, nádrže v zemi a zástavbě....a s tím odčerpáváním stojanu to dělali celou zimu....né jen jednou.
Napsal: pát 19.05.2006 17:26
od Marek-is
Wolfi píše:Tak jsem konečně narazil na pořádný servis.
Možná jste si tady četli v několika předchozích příspěvcích, že jsem měl různé problémy u svého báwa. V jednom z hodonínských servisů s BOSH diagnostikou (firma CARBAND) mě tvrdili, že mám kaput turbo, a že ho mám jet repasovat kdesi do Vídně (auto při sešlápnutí plynu až na podlahu strašně dýmilo, a vůbec to jelo jaksi hůř než má předchozí HONDA s 1.5 motorem s VTEC a prej by to nějakých 20.000,- spravilo). Mimo jiné, také jsem měl údajně nefunkční saharu na klimu za cca 8.000 bez DPH (motor se po sepnutí čidla netočil). Na saharu jsem přivedl 12V z baterky a točí se jak má (takže vyčistit konektor a mám 8.000,- v kapse). a teď to hlavní.
Dostal jsem kontakt na jistého pana Garčice z Hodonína, který je prý machr na dieselové motory. Zajel jsem tam, on my vysvětlil, že u auta které má najeto nějakých 160.000km tacho by první mrkl na seřízení a vyčistění vstřiků a podobných serepetiček, než by se pouštěl do drahých repasí turba.
Báwo jsem mu včera ráno představil před takovou trošku větší garáž a doufal v zázrak. Během poledne jsem se stavil vyzvednout něco z auta dostal jsem zjeba na co prej to jezdím, jestli jsem taky podlehl touze zkusit jezdit na rostliný olej z TESCA (co mám půl roku auto nikdy jsem tam nedal nic než ARAL OMV a Shell). Všechny vstřiky byly zajebané jak sviňa (strašně čpěli, jak od čpavku) a místo rozprašování nafty ji tam ukapkávali (mít prý TDícko tak jsem podpálil písty). Po dalších 5-ti hodinách jsem šel auto vyzvednout a zrovna se vracel z testovací jízdy. Celý den se s tím jebkal a musel prý šáhnout na všechno počínaje tryskama, vstřikovacího čerpadla a končeje turbem a vživotě prý neviděl tak rozhašený motor. Poslal mě se projet a co na to prej říkám. Báwo na mě ještě na trojku poblikávalo ASR kontrolkou a já jsem neměl slov, ucvrkávaje blahem. Sám servisák říkal, že nezná TDSo, které by takle suprově jelo. (ještě musím pořešit co vlastně dělá ta černá krabička v motorovém prostoru, co od ní mám vypínač pod volantem)
Celé to seřízení stálo nějaké necelé tři tisíce + pětikilo jako dýžko (tak jsem byl ohromen jeho prací) a doma mám ušetřených 20.000,- nachystaných na repasi turba. Takže až budete mít někdo z okolí něco s dieselem tak vřele doporučuju.
A co ti jako delal s tim cerpadlem jak pises?
Napsal: sob 20.05.2006 00:36
od major
Wolfi píše:Tak nějak jsem měl tušení, že sem něco přispěješ
Já ji bral při -17 až -20 a měli ve stojanech arkickou, nádrže v zemi a zástavbě....a s tím odčerpáváním stojanu to dělali celou zimu....né jen jednou.

To víš jak to zavání naftou, benzínem, olejem či jinejma podobnýma sajrajtama tak mi to prostě nedá....
Jinak kluci, arktika se míchá až když nějaký ten den překračují mrazy cca -15C a meteo výhled je podobný ještě na nějaký ten týden do předu. Arktika je totiž o něco dražší a pumpaři když nemusí, tak ji nekupují. Pak by zbytečně zabírala skladovací nádrže v rafce nebo na Čeprech a na jaře by se pak musela s dalšímy vícenáklady rozmíchat na letní či přechodovou MN. Proto není vždy k dispozici hned když je třeba. Jinak ještě info: Arktika "by měla" dle normy EN590 mít filtrovatelnost na hranici -32C, nicméně teplota vylučování parafínů je již při -22C. No a bohužel ne vždy tyto hodnoty odpovídají skutečnosti

.
Napsal: sob 20.05.2006 08:52
od Lukas H.
Ja bych dodal jeste Aralem, nemas tam nejaky akcie?

Napsal: sob 20.05.2006 14:32
od Miguel
Jenom bych dodal, že Benzině, Aralu, Shellu a dalším, dodává benzín jeden dodavatel. Takže spíš záleží přímo na prodejci

Napsal: sob 20.05.2006 18:28
od Wolfi
Marek-is píše:
A co ti jako delal s tim cerpadlem jak pises?[/quote]
nemám tucha co jak seřizoval, a pokud si takové věci nehodlám dělat sám, tak se o ně ani moc nezajímám....jenom říkal že do toho asi lezl někdo, kdo asi nevěděl co dělá...
Napsal: sob 20.05.2006 23:36
od major
Miguel píše:Jenom bych dodal, že Benzině, Aralu, Shellu a dalším, dodává benzín jeden dodavatel. Takže spíš záleží přímo na prodejci

Jeden dodavatel? Tak to určitě ne, to by to mohli brzo zabalit.
Napsal: sob 20.05.2006 23:37
od major
Lukas H. píše:
Ja bych dodal jeste Aralem, nemas tam nejaky akcie?

Bingo

.
Napsal: čtv 28.05.2009 02:57
od belch
Oživme téma...
Zkoušel jsem už před časem kontaktovat Wolfiho SZ, ICQ i mailem, ale bohužel bez výsledku - tady na fóru např. nepřispěl už rok. Nemáte někdo tušení, prosím, o kom to Wolfi tak básnil a kde takový kouzelný pán sídlí? Strávil jsem na google už drahnou dobu nejrůznějšími formulacemi dotazu, ale nebyl jsem schopen se dobrat výsledku...
Můj motor (TDS rv. 93 se stellwerkem a elektrikou rv. 95) potřebuje řádné seřízení po vestavbě a chce to někoho, kdo se vyzná. Pomůžete mi najít tajemného pana Garčice, prosím?
Děkuji!

Napsal: ned 16.08.2009 11:21
od PlatinX
Můžeš mi prosím tě poslat kontakt na toho borce do hodonína to mám asi 30 km.Mám 318 Tds a mám problémy se startem díky.