Nevíte ja zkontrolovat funkčnost bez demontáže ? Dočet sem se, že by měl lehce vibrovat pokud na něj položim ruku, a ono nic .
Pokud startuju studenej motor tak je vše ok, ale jakmile to na 10min chcípnu a pak natočim, tak kolísaj otáčky, a pak se to ustálí . Někdy začnou lítat od 700-1200 - na semaforech atd ?
Daj se změřit impulzy který do toho dou ?
Zkusil sem ho odpojit, trochu to začalo jakoby syčet a otáčky byly na 1000 jak přibitý, když sem to zapojoval zpátky ta to skorem chcíplo a pak zas dobrý .
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
volnoběžnej ventil
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 999
- Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
- Klubové ID: 2256
no vibrovat b nem opravdu nemusi a hlavne teda asi ani nema......bejt tebou zkusim diagnostiku a pak uvidis, ja vim ze jsi tohle asi slyset nechtel ale takovejch prani s radou co tu pises ty tu bylo more....muze to bejt spousta jinejch veci a zkouset jednu po druhy je dobra pakarna...muze to bejt lambda elektrika v motoru...atd.....
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 9474
- Registrován: úte 10.01.2006 01:00
- Bydliště: West coast - Břevnov
- Klubové ID: 633
- Kontaktovat uživatele:
mám taky jeden dotaz. Když stojim na semaforech tak mi na volnoběh dost vibruje motor jak nějakej dýzlík ve vochcávce. Jednou jedinkrát se mi stalo při raním startu (cca 5´C) se po nastartování vyhoupli otáčky na nějakejch 1100ot. Asi to byl nějakej automatickej sytič bo co ale nikdy to nedělalo a už to nikdy neudělalo.
Myslíte si že to může být svíčkama? Starty jsou bez problémů....
Myslíte si že to může být svíčkama? Starty jsou bez problémů....
Mam sice 1.6 rv.97 ale uz u toho myho primo volnobeznej neni...je to jakysi prepusteci ventil u skrtici klapky. V etk je to dil cislo 9.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Jinak jsem mel taky problemy s volnobehem... byla to ale dira v tom gumovym vlnovci takze uz pohoda.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Jinak jsem mel taky problemy s volnobehem... byla to ale dira v tom gumovym vlnovci takze uz pohoda.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Klubové ID: 3204
- Kontaktovat uživatele:
podobny pripad jsem zazil na jednne S kládě.Kolisaly otacky,slaby vykon pri nizkych otackac.Vzhledem k tomu ze to byl automat,byl to opruz,nedalo se s tim moc dobre jezdit.Vymenili tam kde co,porad stejne.Diagnostika bez problemu.byla to netesnost nekde na sani,prisaval si vzduch a tim to cele rozhazoval.Nove sani a mergl jel jak hodinky.Byla to ale strasne auto,modry interier,no fuj.Nechapu jak si nekdo mohl toto koupit a jeste za takovou vatu...
Menil jsem hadice co vedou od MAF do sani a hadice k volnobeznemu ventilu. Zapomnel jsem zapojit konektor co vede k te MAF a delalo mi to neco takoveho, jezdil jsem tak asi 3 dny, nez jsem si toho vsimnul. Docela me udivilo, ze to vubec jelo, volnobeh jsem mel nekde kolem 500 a tak nejak to chrochtalo a aji svetla me pohasinaly. Po zapojeni se zda vsechno zase OK a volnobeh 800 +/-...castro píše:mám taky jeden dotaz. Když stojim na semaforech tak mi na volnoběh dost vibruje motor jak nějakej dýzlík ve vochcávce. Jednou jedinkrát se mi stalo při raním startu (cca 5´C) se po nastartování vyhoupli otáčky na nějakejch 1100ot. Asi to byl nějakej automatickej sytič bo co ale nikdy to nedělalo a už to nikdy neudělalo.
Myslíte si že to může být svíčkama? Starty jsou bez problémů....