Stránka 1 z 1
Napsal: pát 24.03.2006 23:27
od KAPR
zdar!je to blbost ale slysel jsem že jde vyjed nadrž do sucha!slyšel jsem že ma bmw a i ostatni mladšiho narozeni nějake čidlo ktere odstavi čerpadlo a atd aje to vpoho!!!!!!!!!!!!!!!!mam¨ale jine skušenosti!pravda u jinych značek , mě to stalo 20tk
Napsal: sob 25.03.2006 00:29
od CharlitoCZ
a neni třeba lepší tam mít aspoň nějakej benzín aby se čerpadlo zbytečně neku*vilo?

Napsal: sob 25.03.2006 00:39
od KAPR
no pravě! tenkrate mi palivoměr nešel,ale stale nevim jak to je?

Napsal: sob 25.03.2006 09:38
od Olda H
přesně tak, jak je to v ETK. Na jedné straně čerpadlo, na druhé plovák. Z obou hebel jdou signály do řídící jednotky která potom vytvoří nějaké napětí, pošle na budík a ten ukazuje stav paliva. Takže z toho vyplývá, že pokud špatně ukazuje palivoměr, tak začít o plováku a dojet až k budíku.
Palivová pumpa odchází častěji díky tomu, že nasává vzduch (z důvodu málo paliva) a běží naprázdno.
Ale tato věc už tu taky kdysi proběhla.

Napsal: sob 25.03.2006 21:18
od KAPR
nejdemi tak o čerpadlo ale o střiki?

Napsal: ned 26.03.2006 19:57
od KAPR
spiš mi jde o to jestli udělam mějakou škodu když se mi to nahodou podaři?palivoměr se mi moc nelibi!

Napsal: ned 26.03.2006 21:08
od Olda H
Pokud to není stabilně a stane se že vyjedeš do sucha, nic moc se ničemu neublíží.
Jiné to je, když budeš tankovat málo a všechno vyjíždět nadoraz. Potom je samozřejmně nebezpečí že ti něco na palivový soustavě umře.
Napsal: ned 26.03.2006 21:40
od KAPR
dobry dik!
