Stránka 1 z 2
Napsal: ned 29.01.2006 23:59
od PavelB
Zdravím, předem podotýkám dělá to jenom v zimě a čím víc pod nulou tím horší to je. Když nastartuju tak to najede do 1500 ot. dál ani ?uk. Když se to zahřeje je to OK a jede v celém rozsahu ot. Samozřejmě se zahřívaním motoru roste rozsah ot. V servisu na diagnostice OK,svíčky nové,čidlo pro studený start nové Co s tím?
Napsal: pon 30.01.2006 00:32
od marthyn
PavelB píše:Zdravím, předem podotýkám dělá to jenom v zimě a čím víc pod nulou tím horší to je. Když nastartuju tak to najede do 1500 ot. dál ani ?uk. Když se to zahřeje je to OK a jede v celém rozsahu ot. Samozřejmě se zahřívaním motoru roste rozsah ot. V servisu na diagnostice OK,svíčky nové,čidlo pro studený start nové Co s tím?
Váha vzduchu, lambda?
Napsal: pon 30.01.2006 11:04
od PavelB
V servisu na diagnostice je vše v pořádku a tam mi radí vyměnit řídící jednotu. Proto hledám jiné možné řešení. Otáčky nekolísají a týká se to opravdu jenom studeného startu v zimě.
Napsal: pon 30.01.2006 12:32
od error-motohanz
no mozna je to blby ale zkusil bych jinou diagnostiku....

Napsal: pon 30.01.2006 15:06
od PavelB
Jezdím k Válek motosport,jezdí okruhy a kopce s trojkou a kolem Ostravy o nikom lepším nevím.
Napsal: pon 30.01.2006 15:08
od PavelB
Byl jsem i jinde a to samé
Napsal: pon 30.01.2006 15:50
od Speedy
lambda težko a váha asi ne,e, to by dělala pořád. Viděl bych to spíš na volnoběžnej ventil...
Napsal: pon 30.01.2006 16:47
od koutnyp
Cus, to tlak oleje a hydrostely? pokud teda máš M40, btw nešitovější motor co bmw mohlo udělat a co je nehorší že hovlastním taky

Napsal: pon 30.01.2006 16:57
od marthyn
koutnyp píše:Cus, to tlak oleje a hydrostely? pokud teda máš M40, btw nešitovější motor co bmw mohlo udělat a co je nehorší že hovlastním taky

JÁ TAKY A BEZ PROBLÉMŮ.....

Napsal: pon 30.01.2006 18:08
od PavelB
Ja jsem vcelku spokojený kromě tehle pitomé zavady jenom provozní naklady.Někdy mě chybí trochu vetší vykon, zvlášt,když jsem ješte jezdil firemní 528i,
Napsal: úte 31.01.2006 08:09
od ajfel
pokud je to e30, muzu pujcit RJ .... (opava, ostrava)
petr
Napsal: úte 31.01.2006 15:50
od PavelB
dík,ale je to e36.
Napsal: stř 01.02.2006 20:41
od marthyn
PavelB píše:dík,ale je to e36.
Mám E36 1.8i
Klidně ti tu jednotku půjčím.......
Uherské Hradiště, Zlínsko

Napsal: pát 03.02.2006 11:05
od PavelB
Prosím, můžete na sebe poslat kontakt popř. prozvoňte mé tel. číslo 777861221 zavolám zpět. Předem děkuji
Napsal: pát 03.02.2006 11:56
od koutnyp
jeslti se nemýlím tak M40 B18 se dával jak do e30 tak E36 takže tak jednotka by měla posnout taky z té e30.
Napsal: pát 03.02.2006 13:00
od ajfel
koutnyp píše:jeslti se nemýlím tak M40 B18 se dával jak do e30 tak E36 takže tak jednotka by měla posnout taky z té e30.
staci se asi mrknou do etk .. jestli maji stejna cisla ...
kdyz tak napsat a domluvit se

petr
Napsal: pát 03.02.2006 20:02
od marthyn
PavelB píše:Prosím, můžete na sebe poslat kontakt popř. prozvoňte mé tel. číslo 777861221 zavolám zpět. Předem děkuji
Nevím jestli myslíš mně, ale číslo na mně je 776274303.Ale volat nejřív až v sobotu 4.2.2006 - nechal jsem telefon ve firmně

Napsal: pát 03.02.2006 20:04
od marthyn
Napsal: sob 04.02.2006 00:21
od PavelB
Které číslo to má být,je jich tu nějak moc
Napsal: sob 04.02.2006 19:13
od marthyn
Takže jsem se na tu ŘJ díval a podle ETK NENÍ shodná s typem ŘJ z E30.E30 má nějakou jinou verzi hardweru (1.3)
Moje číslo ŘJ je 12141739039.
Tato jednotka se podle ETK používala v E36 do datumu výroby 01/1992.
Takže pokud je tvoje BMW novější nebude pravděpodobně sedět s tou mojí a budeš muset najít někoho s E36 od 01/1992.Nevím ale v čem se liší....
Podívat se na to můžeš sám...
Číslo ETK na řídící jednotce je umístěno vlevo nahoře a vlevo dole.Vyznačil jsem Ti ho červeně.Akorát před to přidáš 1214.
Já tam má například :
1739039 001
IIIIIIIIII 078
*171.13*
IIIIIIIIIIIIIII
*26RT3859*
IIIIIIIIIIIIIIIIII
*6153.03122
WBACA31007GE78225
CO1E
1739039
Takže jsem Ti moc nepomohl - škoda
GOOD LUCK.......