Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

318i prosím o radu

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
PavelB
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 28.01.2006 01:00

#1 Příspěvek od PavelB »

Zdravím, předem podotýkám dělá to jenom v zimě a čím víc pod nulou tím horší to je. Když nastartuju tak to najede do 1500 ot. dál ani ?uk. Když se to zahřeje je to OK a jede v celém rozsahu ot. Samozřejmě se zahřívaním motoru roste rozsah ot. V servisu na diagnostice OK,svíčky nové,čidlo pro studený start nové Co s tím?
marthyn
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: čtv 06.10.2005 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od marthyn »

PavelB píše:Zdravím, předem podotýkám dělá to jenom v zimě a čím víc pod nulou tím horší to je. Když nastartuju tak to najede do 1500 ot. dál ani ?uk. Když se to zahřeje je to OK a jede v celém rozsahu ot. Samozřejmě se zahřívaním motoru roste rozsah ot. V servisu na diagnostice OK,svíčky nové,čidlo pro studený start nové Co s tím?
Váha vzduchu, lambda?
PavelB
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 28.01.2006 01:00

#3 Příspěvek od PavelB »

V servisu na diagnostice je vše v pořádku a tam mi radí vyměnit řídící jednotu. Proto hledám jiné možné řešení. Otáčky nekolísají a týká se to opravdu jenom studeného startu v zimě.
error-motohanz
Registrovaný
Příspěvky: 999
Registrován: čtv 21.04.2005 00:00
Klubové ID: 2256

#4 Příspěvek od error-motohanz »

no mozna je to blby ale zkusil bych jinou diagnostiku.... :roll:
PavelB
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 28.01.2006 01:00

#5 Příspěvek od PavelB »

Jezdím k Válek motosport,jezdí okruhy a kopce s trojkou a kolem Ostravy o nikom lepším nevím.
PavelB
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 28.01.2006 01:00

#6 Příspěvek od PavelB »

Byl jsem i jinde a to samé
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#7 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

lambda težko a váha asi ne,e, to by dělala pořád. Viděl bych to spíš na volnoběžnej ventil...
koutnyp
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: pát 27.01.2006 01:00
Kontaktovat uživatele:

#8 Příspěvek od koutnyp »

Cus, to tlak oleje a hydrostely? pokud teda máš M40, btw nešitovější motor co bmw mohlo udělat a co je nehorší že hovlastním taky :(
marthyn
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: čtv 06.10.2005 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

#9 Příspěvek od marthyn »

koutnyp píše:Cus, to tlak oleje a hydrostely? pokud teda máš M40, btw nešitovější motor co bmw mohlo udělat a co je nehorší že hovlastním taky :(
JÁ TAKY A BEZ PROBLÉMŮ..... :potlesk:
PavelB
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 28.01.2006 01:00

#10 Příspěvek od PavelB »

Ja jsem vcelku spokojený kromě tehle pitomé zavady jenom provozní naklady.Někdy mě chybí trochu vetší vykon, zvlášt,když jsem ješte jezdil firemní 528i,
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#11 Příspěvek od ajfel »

pokud je to e30, muzu pujcit RJ .... (opava, ostrava)
petr
PavelB
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 28.01.2006 01:00

#12 Příspěvek od PavelB »

dík,ale je to e36.
marthyn
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: čtv 06.10.2005 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

#13 Příspěvek od marthyn »

PavelB píše:dík,ale je to e36.
Mám E36 1.8i
Klidně ti tu jednotku půjčím.......
Uherské Hradiště, Zlínsko :cool2:
PavelB
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 28.01.2006 01:00

#14 Příspěvek od PavelB »

Prosím, můžete na sebe poslat kontakt popř. prozvoňte mé tel. číslo 777861221 zavolám zpět. Předem děkuji
koutnyp
Registrovaný
Příspěvky: 56
Registrován: pát 27.01.2006 01:00
Kontaktovat uživatele:

#15 Příspěvek od koutnyp »

jeslti se nemýlím tak M40 B18 se dával jak do e30 tak E36 takže tak jednotka by měla posnout taky z té e30.
ajfel
Registrovaný
Příspěvky: 1164
Registrován: pát 25.02.2005 01:00
Bydliště: Opava
Klubové ID: 321

#16 Příspěvek od ajfel »

koutnyp píše:jeslti se nemýlím tak M40 B18 se dával jak do e30 tak E36 takže tak jednotka by měla posnout taky z té e30.
staci se asi mrknou do etk .. jestli maji stejna cisla ...
kdyz tak napsat a domluvit se :)
petr
marthyn
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: čtv 06.10.2005 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od marthyn »

PavelB píše:Prosím, můžete na sebe poslat kontakt popř. prozvoňte mé tel. číslo 777861221 zavolám zpět. Předem děkuji
Nevím jestli myslíš mně, ale číslo na mně je 776274303.Ale volat nejřív až v sobotu 4.2.2006 - nechal jsem telefon ve firmně :oops:
marthyn
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: čtv 06.10.2005 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

#18 Příspěvek od marthyn »

Jrště jsem si všimnul, že ŘJ mu chtějí pujčit jenom lidi z moravy - na téj naší moravjence sú ale hodní ogaři..... :lol: :lol: :lol:
PavelB
Registrovaný
Příspěvky: 9
Registrován: sob 28.01.2006 01:00

#19 Příspěvek od PavelB »

Které číslo to má být,je jich tu nějak moc
marthyn
Registrovaný
Příspěvky: 231
Registrován: čtv 06.10.2005 00:00
Bydliště: Uherské Hradiště
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od marthyn »

Takže jsem se na tu ŘJ díval a podle ETK NENÍ shodná s typem ŘJ z E30.E30 má nějakou jinou verzi hardweru (1.3)
Moje číslo ŘJ je 12141739039.
Tato jednotka se podle ETK používala v E36 do datumu výroby 01/1992.
Takže pokud je tvoje BMW novější nebude pravděpodobně sedět s tou mojí a budeš muset najít někoho s E36 od 01/1992.Nevím ale v čem se liší....
Podívat se na to můžeš sám...
Číslo ETK na řídící jednotce je umístěno vlevo nahoře a vlevo dole.Vyznačil jsem Ti ho červeně.Akorát před to přidáš 1214.
Já tam má například :

1739039 001
IIIIIIIIII 078
*171.13*
IIIIIIIIIIIIIII
*26RT3859*
IIIIIIIIIIIIIIIIII
*6153.03122


WBACA31007GE78225
CO1E
1739039

Takže jsem Ti moc nepomohl - škoda :oops:
GOOD LUCK.......
Odpovědět