Stránka 1 z 1
Napsal: ned 22.01.2006 11:15
od pisty
Omlouvám se, že se ptám tady, ale pro E87 tady ještě není sekce, asi jste na nas zapomneli
Mám 118d a někde jsem četl, že jedinej rozdíl mezi ní a 120d je v softwaru řídící jednotky.
Rád bych se zeptal, jestli někdo nemá jiné informace, jestli není třeba ještě jiné turbo nebo vstřiky.
Chtěl bych zvýšit výkon a přemýšlím jak na to. Poradí někdo?

Napsal: ned 22.01.2006 15:20
od Speedy
Díky za info, tohle mě nenapadlo s tou e87, tak jsem to prihodi do sekce BMW - ostatni. Je to specialni skupina BMW
jinak s tim motrem ti neporadim, tohle auto jsem je jednou ridil, tech. info neznam.
Napsal: ned 22.01.2006 16:37
od kosh
ja jsem někde četl že jediný rozdíl je v ŘJ.
Dokonce vyměnu ŘJ dělají v bmw.
Ale jak říkam, někde jsem to četl a ruku do ohně za to nedam
Napsal: ned 22.01.2006 18:08
od srle
myslim, ze to nebude jen rozdilny software. jestli je to jako u e46 3l dieselu, pak bude spolecny blok motoru a vetsina toho ostatniho jina.
Napsal: ned 22.01.2006 18:35
od mpacket
myslim, ze je to jen v RJ, 118d ma min koni, nez 120d, tak jako e46 316i s motorem 1.9litru a 318i take s motorem 1.9litru. Nekde jsem to cetl, ze to je tak udelane, pro chudsi nemce, co nemaji na zaplaceni pojistky, protoze tam se plati podle vykonu PS i v rakousku.. Nevim, mozna se pletu...

Napsal: ned 22.01.2006 18:45
od matal
mpacket píše:myslim, ze je to jen v RJ, 118d ma min koni, nez 120d, tak jako e46 316i s motorem 1.9litru a 318i take s motorem 1.9litru. Nekde jsem to cetl, ze to je tak udelane, pro chudsi nemce, co nemaji na zaplaceni pojistky, protoze tam se plati podle vykonu PS i v rakousku.. Nevim, mozna se pletu...

Myslím, že se nepleteš, v SRN je to určitě dle výkonu..
Napsal: ned 22.01.2006 19:43
od Lukáš
rozdíl je jen v SW v ŘJ.
Napsal: ned 22.01.2006 22:06
od Martinéz
ale treba u e46 byl nepatrnej rozdil v objemu mezi 320d a 318d...
Napsal: pon 23.01.2006 00:34
od pisty
Motor je stejnej urcite(obsah). Neznate nekoho spolehliveho, nebo firmu, ktery(a) kvalitne upravi RJ?
Napsal: pon 23.01.2006 02:00
od Lukáš
Martinéz píše:ale treba u e46 byl nepatrnej rozdil v objemu mezi 320d a 318d...
nebyl. byly identický. nedávno sem zkoumal podrobnosti k těm motorům.
jen určitou dobu 318d použivala ještě rotační čerpadlo a přímy vstřik, a 320d už byla common-rail.
a pak se lišila ve vybavě.
Napsal: pon 23.01.2006 11:22
od nehpo
mpacket píše:myslim, ze je to jen v RJ, 118d ma min koni, nez 120d, tak jako e46 316i s motorem 1.9litru a 318i take s motorem 1.9litru. Nekde jsem to cetl, ze to je tak udelane, pro chudsi nemce, co nemaji na zaplaceni pojistky, protoze tam se plati podle vykonu PS i v rakousku.. Nevim, mozna se pletu...

co by to obnasalo, keby som 316i chcel zmenit na 318i, a ma to vobec zmysel? predpokladam, ze tu zmenu asi nejako vyrazne nepocitim ale keby to bolo za par korun a jednoducha uprava tak by som do toho asi siel
dik
Napsal: pon 23.01.2006 11:40
od Speedy
no urcčitě by to uměl někdo, kdo mám MODICa a umí přehrát mapy, nebo vzít stávající ŘJ a u nějaký "ciptuningovy" firmy nechat nahrát program pro tu silnejší verzi.
Napsal: pon 23.01.2006 12:14
od Lukas H.
pisty píše:Motor je stejnej urcite(obsah). Neznate nekoho spolehliveho, nebo firmu, ktery(a) kvalitne upravi RJ?
http://www.diesel-technik.cz pokud si zaplatis clenstvi v bmwklubu budes mit 20% slevu...
Napsal: pon 23.01.2006 15:46
od Lukáš
nehpo píše:mpacket píše:myslim, ze je to jen v RJ, 118d ma min koni, nez 120d, tak jako e46 316i s motorem 1.9litru a 318i take s motorem 1.9litru. Nekde jsem to cetl, ze to je tak udelane, pro chudsi nemce, co nemaji na zaplaceni pojistky, protoze tam se plati podle vykonu PS i v rakousku.. Nevim, mozna se pletu...

co by to obnasalo, keby som 316i chcel zmenit na 318i, a ma to vobec zmysel? predpokladam, ze tu zmenu asi nejako vyrazne nepocitim ale keby to bolo za par korun a jednoducha uprava tak by som do toho asi siel
dik
výměna sání (318i má variabilní) a čip do ŘJ.. otázka dohromady prý 10tisíc.
Napsal: pon 23.01.2006 21:00
od Sandál
co by to obnasalo, keby som 316i chcel zmenit na 318i, a ma to vobec zmysel? predpokladam, ze tu zmenu asi nejako vyrazne nepocitim ale keby to bolo za par korun a jednoducha uprava tak by som do toho asi siel
dik[/quote]
přehrání programu + výměna klapky v sání - cena klapky cca 3600,-Kč
měl sem to na 316i - obsah 1,9 ( 2001) a docela to fungovalo
Napsal: úte 24.01.2006 10:46
od nehpo
Sandál píše:co by to obnasalo, keby som 316i chcel zmenit na 318i, a ma to vobec zmysel? predpokladam, ze tu zmenu asi nejako vyrazne nepocitim ale keby to bolo za par korun a jednoducha uprava tak by som do toho asi siel
dik
přehrání programu + výměna klapky v sání - cena klapky cca 3600,-Kč
měl sem to na 316i - obsah 1,9 ( 2001) a docela to fungovalo[/quote]
ja mam tiez 1,9 a dost nad tym rozmyslam, kto ti to menil?
dik
Napsal: úte 24.01.2006 20:16
od Sandál
vyměníš si to sám

)) - práce na 1/2 hodiny, program Ti přehrají v spřáteleném autorizovaném servisu

))
Napsal: úte 24.01.2006 22:54
od Lukáš
Sandál píše:vyměníš si to sám

)) - práce na 1/2 hodiny, program Ti přehrají v spřáteleném autorizovaném servisu

))
myslíš?
Napsal: čtv 26.01.2006 02:29
od Sandál
já s tím problém neměl,

)
Napsal: čtv 26.01.2006 16:23
od Lukáš
Sandál píše:já s tím problém neměl,

)
to je mi jasný, že ty ne, ale pro normální lidi to bude za "jiný" než pro tebe
