Napsal: pát 20.01.2006 17:36
Ahoj, kdo se v tom vyzná? Do E46 rok. výr. 1998 dávali ESP, nebo ASC? Jakej je mezi tím rozdíl?
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
ASC standardPepe píše:Ahoj, kdo se v tom vyzná? Do E46 rok. výr. 1998 dávali ESP, nebo ASC? Jakej je mezi tím rozdíl?
Ne DSC=ESP - elektronický stabilizační systém.hopiondra píše:ASC-ti pribrzduje kola ,,ktera chtej klouzat,, zato myslim ze daleko lepsi DSC rovnou omezuje vykon prenaseny na hnanou napravu ci napravy a DSC je novejsi navic oba systemy jsou vypinatelne takze pri radovankach vypnete a je sranda a mam takovej pocit ze ESP je obdoba ASC ale treba se pletu u tohoto si nejsem jisty
Speedy píše:DSC má ještě nahrazovat samosvor, takže kdo chce samosvor, má to o dost složitější s instalací.
To sice jo, ale má kvůli tomu taky upravenou jednotkukosh píše:Speedy píše:DSC má ještě nahrazovat samosvor, takže kdo chce samosvor, má to o dost složitější s instalací.
Vždyt M3 má DSC i somosvor
aha ahaSpeedy píše:To sice jo, ale má kvůli tomu taky upravenou jednotkukosh píše:Speedy píše:DSC má ještě nahrazovat samosvor, takže kdo chce samosvor, má to o dost složitější s instalací.
Vždyt M3 má DSC i somosvor
Nebo ne?kosh píše:aha ahaSpeedy píše:To sice jo, ale má kvůli tomu taky upravenou jednotkukosh píše:
Vždyt M3 má DSC i somosvor
Jo, přibržďuje to, který se rychleji točí. ASC+T to rozhodně takhle neumí, ASC+T dusí i motor, takže ve výsledku Ti auto třeba při rozjezdu chcípne. U DSC to fakt funguje, dokud se nezačne točit i druhý kolo, tak to protáčející brzdí a až když se začnou protáčet obě oprotí předním, tak to začne dusit motor.skautik píše:to bych rad vedel jak to ten samosvor nahrazuje![]()
urcite to nema aktivni diferak a pokud to funguje pouze tak ze prokluzujici kolo pribrzdi aby slo do zaberu i to druhe, pak to same dela ASC+T
jj a DSC nikdy nezadusí motor nebo ho nepošle pod volnoběžné otáčkySpeedy píše:Jo, přibržďuje to, který se rychleji točí. ASC+T to rozhodně takhle neumí, ASC+T dusí i motor, takže ve výsledku Ti auto třeba při rozjezdu chcípne. U DSC to fakt funguje, dokud se nezačne točit i druhý kolo, tak to protáčející brzdí a až když se začnou protáčet obě oprotí předním, tak to začne dusit motor.skautik píše:to bych rad vedel jak to ten samosvor nahrazuje![]()
urcite to nema aktivni diferak a pokud to funguje pouze tak ze prokluzujici kolo pribrzdi aby slo do zaberu i to druhe, pak to same dela ASC+T
ASC+T má za úkol dusit motor, a tím ubere výkon a tím zabraňuje prokluzu.....Speedy píše:Jo, přibržďuje to, který se rychleji točí. ASC+T to rozhodně takhle neumí, ASC+T dusí i motor, takže ve výsledku Ti auto třeba při rozjezdu chcípne. U DSC to fakt funguje, dokud se nezačne točit i druhý kolo, tak to protáčející brzdí a až když se začnou protáčet obě oprotí předním, tak to začne dusit motor.skautik píše:to bych rad vedel jak to ten samosvor nahrazuje![]()
urcite to nema aktivni diferak a pokud to funguje pouze tak ze prokluzujici kolo pribrzdi aby slo do zaberu i to druhe, pak to same dela ASC+T