Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna palivového čerpadla

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Klubové ID: 541
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od CharlitoCZ »

dneska budu měnit palivový čerpadlo, dělal to už někdo, mám si na něco dát pozor? Nerad bych aby mi to blaflo až otočim klíček... :?
Jde o 320i Saloon e36
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Klubové ID: 367
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Pyron »

Nejsem žádnej mechanik a taky nic neblaflo, když jsem ho měnil (akorát mi musel Hanz poradit kde je :roll: ) 8) Mno jestli budeš klidnější, tak si připrav 2 špunty do hadiček na těch pár kapiček a nějakou textilii pod auto 8) Při práci je vhodné mít zapálenou cigaretu v koutku úst :wink:
Pyron
Registrovaný
Příspěvky: 5017
Registrován: pát 25.10.2002 00:00
Bydliště: Klášterec nad Ohří
Klubové ID: 367
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Pyron »

Jo čerpadlo! Tak to jsem přestřelil... já myslel filtr :D 8)
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Klubové ID: 541
Kontaktovat uživatele:

#4 Příspěvek od CharlitoCZ »

Pyron píše:Jo čerpadlo! Tak to jsem přestřelil... já myslel filtr :D 8)
jsem si řikal :D :wink:
CharlitoCZ
Registrovaný
Příspěvky: 1076
Registrován: pát 09.09.2005 00:00
Bydliště: Praha 6
Klubové ID: 541
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od CharlitoCZ »

Výměna proběhla úspěšně.. nic se pájet nemuselo, bylo to udělaný na konektory akorát jsem ušmikl původní drátky trochu je oholil nacpal do pacej, pro jistotu přecenej zakápl cínem a napojil na pumpu, po chvilce dušení (asi zbylej vzduch) to začlo být ok :D
jumbo
Registrovaný
Příspěvky: 120
Registrován: čtv 01.12.2005 01:00
Bydliště: skoro Brno

#6 Příspěvek od jumbo »

ještě bych doporučoval aby jste náhodou neměli z káry vyhořelí vrak :!: :!:
Teď v pondělí jsem měnil čerpadlo taky, nejsem elekrikář, ale otec je a povídá, že by se vůbec nedivil, kdyby to řachlo. Při první výměně čerpadla tehdy na Omeze, jsme je měli raději za rohem, jistota je jistota :lol:
Jde o to, ze kolimátor jiskří a pokud čerpadlo není zatopené celé, výpary lehce můžou bouchnout. v benzinu už tolik šancí nemá. Takže ješte před nasazením hadičky, té co podává benzin do motoru dejte stříkačku s kouskem hadice na vývod čerpadla a benzin jednoduše natáhněte. Teď máte čerpadlo zatopené a nemělo by se nic stát.i když, člověk nikdy neví. :D
Odpovědět