Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

výkonový potenciál motora 320i/520i M50

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
prodrive
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 20.09.2005 00:00

#1 Příspěvek od prodrive »

Nemate niekto skúsenosti, ako sa dá naladi? 2liter 24V, alebo nejaký link? Mám na mysli vačkami, 6klapkovým saním, elektronikou a pod. Nie turbom, ani kompresorom. Je tento motor vhodný na stavbu závodného motora? Poprípade aký bežne dostupný motor by ste volili na amaterske závody do vrchu?
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#2 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

asi bych volil starou E30 320is .. takzvanou malou M3 ..
dvoulitr se da urcite naladit na 200+ koni ale bude to stat ranec ... co takhle opel speedster? .. o jednom bych vedel jak na prodej, tak na pronajem na zavod. Opravdu dobry auto.
prodrive
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: úte 20.09.2005 00:00

#3 Příspěvek od prodrive »

No 320is nieje moc bežný motor. Je na Slovensku jeden na predaj za 100.000,-Sk , je to skoro séria 192PS, ale to je pre mňa veľa. Mám kasňu s vovareným rámom, dos? dobrým podvozkom, mám tam M3 bodykit, t.j. široké laminátové blatníky, narazníky a prahy, lexan, takmer hotové auto, ale neviem čo tam da? za motor. Mám dve isa, ale tie mi nedoporučili ladi?, lebo vraj na to nie sú vhodné (BMWpower Litomyšl). Chcel som to vrta? na dva litre a da? tam poriadne vačky, ventily a štvorklapku. Stálo by to asi 50.000,-Sk. Rozmýšľam aj nad 2,5 24V, ale nemôžem ho zohna?. Najdostupnejší je 2,0 24V, ale neviem, čo sa dá s tým motorom robi?. Hlavne by ma zaujímalo, ako je dimenzovaný spodok motora, či to vydrží, keď sa tam dá poriadna hlava, sanie a vačky. Vydrží to aspoň 8000RMP??? Keby mi páni z Litomyšle aspoň vysvetlili, prečo je to iso také na nič a čo tam vlastne odchádza. Za každý poznatok, resp. názor budem vďačný. :? :?
Odpovědět