Díky.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Sériové ozvučení 320d a 330d.
-
Magic
-
Magic
Jsou tam opravdu 16cm i vzadu. Mám tam origo papírový a výrobce je NOKIA
... S výkonem dost katastrofa typuju tak na 10W. Zkoušel sem tam připojit na test PIONEERy a dost mě to zklamalo - rádio stojí taky za h...o
. Pokud tam chceš dostat 16cm repro tak se musí jen trochu ubrousit 3 plastový držáky tapecu (který se pak zaklapávaj do plechu dveří) okolo repro. A nějak vyřešit upevnění repro (origo maj pro připevnění nějakej zakázkovej patvar).
Já teď plánuju dopředu Pioneer TS-1746 II.
Já teď plánuju dopředu Pioneer TS-1746 II.
Tak tak,jak uz sem tu psal 16cky (nekdo me mylne tvrdil 13cky byl zblblej z E36). Vepredu 16, vzadu 16.
Pak zalezi na vybave,nekde se jich ladovalo i 10!! Pokud je to tvuj pripad,se ozvy rozmery mam taky i vykony tech repro.
Jinak vyskace vpredu maji 40mm.Ja mel vsechny origo znacky HAES,vykon tam neni,ale bude silenej+2ohmy
Zvukove at 6repro ci 10repro s origo zesikem = hruza
==
Jinak staci neletit a zagooglit a mas vsechno.Co se tyka upevneni je to velmi jednoduche
Pak zalezi na vybave,nekde se jich ladovalo i 10!! Pokud je to tvuj pripad,se ozvy rozmery mam taky i vykony tech repro.
Jinak vyskace vpredu maji 40mm.Ja mel vsechny origo znacky HAES,vykon tam neni,ale bude silenej+2ohmy
Zvukove at 6repro ci 10repro s origo zesikem = hruza
==
Jinak staci neletit a zagooglit a mas vsechno.Co se tyka upevneni je to velmi jednoduche
Mel sem moznost porovnat:JaraX píše:co jsem slyšel harman Kardon origo v E46 tak maximalni luxus, ale dodělat to by asi byla pěkná jebačka.
- normal
- pak priplatkovy 10repro + zesik (vse origo)
- pak HK 10repro (opet origo montaz)
Suma sumarum vsechno o nicem!! Ovsem byli to auta do r.v.2001 cili do Faceliftu, navic sem si to i potvrdil nekolikrat na NETu,kde lidi tyto sety neustale meni
Pro zajimavost zesik origo ma nejakych 15W a HK max 30W (to je des i dnesni radia maji vic)- repra se nijak vyrazne vykonove nelisi od bezne seriovky,jen je to vyladeny a sou to obyc papiraky i u HK (coz drive mohlo byt zupa,dnes je to podprumer)
==
Kdyz sem se ptal cloveka co do toho dela,rikal - mene znamena vice,nedokazal si rozumne predstavit 10repro co se "nehadaji",pri tom jak jsou ty repro origo umisteny v aute.
Chtel sem puvodne tam dat ten Zesik s HK+10repro,ale neudelal sem to,desne prace (coz to bych zmakl),ale ucinek by nestal za nic.meli by byt lepsi Komponenty dopredu,dozadu napr. koaxi a zkusit na radio (samo dobre volit cely set) v lepsim pripade zesik a laborovat dale-je to pak jen o penezich
EDIT:
A o tom,ze to tak je svedci i to,ze mam pomerne dost testu napr. E46 M3,kde je HK sestava a je to prakticky nejslabsi clanek v hodnoceni toho auta (vzdy)
-
Dave
- Registrovaný
- Příspěvky: 2331
- Registrován: stř 20.03.2002 01:00
- Bydliště: jižní morava
- Klubové ID: 469
- Kontaktovat uživatele:
Jestli myslíš HK v té 320Ci tak tam nehrál právě nic moc. Byl doje*aný jako celé auto. Dal jsem si tam potom pár CD ze kterých to jde dobře poslechnout (nějakou klasiku, U2 ...) a nebylo to ono. Samo, že to bylo lepší než standard ale prostě to nebylo ono.JaraX píše:co jsem slyšel harman Kardon origo v E46 tak maximalni luxus.
-
JaraX
- Registrovaný
- Příspěvky: 24548
- Registrován: pát 10.06.2005 00:00
- Klubové ID: 482
- Kontaktovat uživatele:
no já jsem zkaženej z e36, vše hraje líp než e36Dave píše:Jestli myslíš HK v té 320Ci tak tam nehrál právě nic moc. Byl doje*aný jako celé auto. Dal jsem si tam potom pár CD ze kterých to jde dobře poslechnout (nějakou klasiku, U2 ...) a nebylo to ono. Samo, že to bylo lepší než standard ale prostě to nebylo ono.JaraX píše:co jsem slyšel harman Kardon origo v E46 tak maximalni luxus.
- Tuning
- Registrovaný
- Příspěvky: 474
- Registrován: pát 28.10.2005 00:00
- Bydliště: Zlín
- Klubové ID: 1585
nedávno jsem se bavil s klukama co dělají profi ozvučení do aut a říkali, že Bramboři jsou na muziku hodně slabý a mají obrovské nedostatky s vytlumením a celkově repro/rádio/zesík....
U Audi Bosse, kámoš má A4 2.5TDi quattro rv 2002 v plné palbě a má origo tolik repráků,že to cpali snad všude kde bylo místo...a haraje to moc pěkně..čistý poslech. Posuzuju to jako člověk, který normálně poslouchá rádio, nejsem v tomto směru, žádný odporník
, já osobně mám auto na to abych se pořádně svezl a jde mi spíš o podvozek,výkon a brzdy....
U Audi Bosse, kámoš má A4 2.5TDi quattro rv 2002 v plné palbě a má origo tolik repráků,že to cpali snad všude kde bylo místo...a haraje to moc pěkně..čistý poslech. Posuzuju to jako člověk, který normálně poslouchá rádio, nejsem v tomto směru, žádný odporník
- FreeTree
- Registrovaný
- Příspěvky: 397
- Registrován: ned 25.06.2006 00:00
- Bydliště: ex46 318i 325i ex91 M-paket, Karoq 2.0 TSI
Koukni sem.... origo rámeček stojí za howno.... ale byla to neskutečná práce.... MDF, řezat, brousit, brousit, tmelit, brousit, stříkat, brousit...atd.Whisky píše:no tak to ja taky, ale na Audio jsem ujety. Meneni CD bussines neni tak strasny. redukcni ramecek pry vyjde na ctyristovky. a baterka v kufru je super, protoze je napajeni zesiku hned za bukemja zadni repro v combi resit nebudu, dam poradny predek a samozrejme vytlumeni.
http://www.autohificlub.cz/forum/9/3072 ... -%20finále
