Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

M3 E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#1 Příspěvek od kosh »

Nevíte někdo jestli byly nějáké změny v průběhu výroby? Nějáky facelift nebo něco takového?
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#2 Příspěvek od Martinéz »

Co jsem tak vypozoroval, tak urcite predni blikny a zadni svetla sly do krystalu..
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#3 Příspěvek od kosh »

ok. a něco co se týče technické stránky?
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#4 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

kosh píše:ok. a něco co se týče technické stránky?
přád stejnej motor i výkon 343PS,převodovka identická z e36ky 3,2...
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#5 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

M3maniac píše:
kosh píše:ok. a něco co se týče technické stránky?
přád stejnej motor i výkon 343PS,převodovka identická z e36ky 3,2...
a velkej rozdil v podvozku a diferaku pokud se nepletu
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#6 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

LOPOLO píše:
M3maniac píše:
kosh píše:ok. a něco co se týče technické stránky?
přád stejnej motor i výkon 343PS,převodovka identická z e36ky 3,2...
a velkej rozdil v podvozku a diferaku pokud se nepletu
no on se ptal jestli se nějak měnila e46ka M3,to že je to jiný auto než e36ka to je snad každýmu jasný.... taky to že se daleko víc sere,ale to můžou potvrdit lidi co v bmw dělali.... škoda že si pořád tak drží cenu,myslím že dobrej kus se po 1,2mil bude těžko shánět...
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#7 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

mno ja nevim ... dost mozna je se tam objevilo tohle .... ale mozna se to tyka jen GT verze ...

o tom jestli se to sere nebo nic nevim .. to se spis rika o 3,2 E36tkach .. ale kazdej rika neco jinyho. Ja sem proti temhle neoverenejm informacim imuni :-)

ja reagoval na otazku o technicky strance veci ...

The engineers at BMW M, teaming up with specialists at GKN Viscodrive GmbH, have developed an all-new differential system for the new BMW M3 - the Variable M Differential Lock. This lock offers decisive advantages in traction even in very demanding driving situations, for example when there is an extremely large difference in frictional coefficients on the drive wheels. Accordingly, the Variable M Differential Lock enables the new BMW M3, in combination with the fine-tuned DSC system and the car's perfect front-to-rear balance, to offer a standard of driving excellence and handling in winter previously regarded as quite impossible with a rear wheel-drive sports car. Maintaining Drive Power and Thrust In Every Situation A further advantage of the Variable M Differential Lock is the increase in locking forces parallel to any increase in differential speed between the drive wheels. As a result, a wheel suddenly relieved of its load and drive force - for example the inner wheel in a corner while driving fast on a mountain pass - can no longer make drive forces "collapse" entirely. Instead, drive power and the car's forward thrust are always maintained at an appropriate level.

The Variable M Differential Lock functions according to a simple principle: The difference in rotational speed that builds up between the two drive wheels whenever one of the drive wheels loses grip, either because it has become unloaded or hit a slippery surface, generates pressure spontaneously in an integrated shear pump. This pressure is then conveyed via a piston to a multiple-plate clutch, thereby channeling power to the wheel with better grip. In an extreme case, the entire drive power of the engine may be transmitted to the wheel with better grip (provided that enough grip exists). Once the difference in wheel rotation speed between the two wheels becomes smaller, pump pressure is reduced accordingly and locking action decreases. This self-controlled pump system is maintenance free and is filled with highly viscous silicon oil. The big advantage for the driver of the BMW M3 is the ability to accelerate far better on surfaces with dramatically different levels of grip between the two drive wheels, since there is now more traction available. In addition the Variable M Differential Lock noticeably improves both handling and driving stability, thus elevating safety and driving pleasure to a new, unprecedented level of excellence.

stary Mka ho aktivni nemaj a novy ( M5 - M6 ) to dotahli temer k dokonalosti.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#8 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

no to je zajímavý čtení,když tak mi to někdy přeložíš ,ok? :D
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#9 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

M3maniac píše:no to je zajímavý čtení,když tak mi to někdy přeložíš ,ok? :D
proste aktivni diferak :wink:
psena
Registrovaný
Příspěvky: 2208
Registrován: čtv 18.12.2003 01:00
Bydliště: Brno
Klubové ID: 58
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od psena »

Mam rad, kdyz me nekdo neco prelozi a potom udela vycuc.Lopolo to udelal na jednicku!Proste aktivni diferak! :D
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#11 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

LOPOLO píše:
M3maniac píše:no to je zajímavý čtení,když tak mi to někdy přeložíš ,ok? :D
proste aktivni diferak :wink:
aha,aktivní diferák na A3ku :D to sem pochopil :D
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6974
Registrován: ned 29.06.2003 00:00
Klubové ID: 76

#12 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

každopádně je to nádherné a super autíčko,třeba černá barva v kombinaci s červenou předkožkou mě bere 8O :D jo a na 19kách :D
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#13 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Taková teďka stojí v Autecu za 750kkč + 9*45kkč splatka :-D. SMG 2, 1.majitel, 50kkm najeto, červený interier, 19" limcaky. No nádhera :P
andyXXL
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: úte 26.10.2004 00:00
Bydliště: Bratislava
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od andyXXL »

Ma ju moj kamos v SMG verzii, 60tkm, len BMW servis, vcera sme jej dali na kotol 280km/h na tachu (je bez obmedzovaca) a este by isla. Neskutocne brzdy a podvozok. Ak chcete casom spravim nejake videa a mozem uploadnut :)
kosh
Registrovaný
Příspěvky: 2393
Registrován: čtv 31.03.2005 00:00
Bydliště: Albrechtice
Klubové ID: 238

#15 Příspěvek od kosh »

Díky moc. Jo no na 19´´ to vapadá daleko líp než na 18´´. Samozřejmě myslím origo kola
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od Lukáš »

andyXXL píše:Ma ju moj kamos v SMG verzii, 60tkm, len BMW servis, vcera sme jej dali na kotol 280km/h na tachu (je bez obmedzovaca) a este by isla. Neskutocne brzdy a podvozok. Ak chcete casom spravim nejake videa a mozem uploadnut :)
hmm, zajimavy, stejnou zkusenostmam i ja....280 tacho a jeste by kousek sla.....
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#17 Příspěvek od Lukáš »

LOPOLO píše:
M3maniac píše:no to je zajímavý čtení,když tak mi to někdy přeložíš ,ok? :D
proste aktivni diferak :wink:
az an to, že v 46tce byl od začátku.

jinak zmeny vim jen o zadnich svetlech, a o tom, že se v nabídce objevila naviagce16:9.


a ted je naka posledni verze CS ktera ma udajne stejny prevod rizeni jako CSLka a stejný kola.a jeste naky detaily.....
Martinéz
Registrovaný
Příspěvky: 4435
Registrován: stř 19.02.2003 01:00
Klubové ID: 356

#18 Příspěvek od Martinéz »

Lukáš píše:
LOPOLO píše:
M3maniac píše:no to je zajímavý čtení,když tak mi to někdy přeložíš ,ok? :D
proste aktivni diferak :wink:
az an to, že v 46tce byl od začátku.

jinak zmeny vim jen o zadnich svetlech, a o tom, že se v nabídce objevila naviagce16:9.


a ted je naka posledni verze CS ktera ma udajne stejny prevod rizeni jako CSLka a stejný kola.a jeste naky detaily.....
ja si rikal, kde berou lidi na obyc M3 ty kola z CSL..
Lukáš
Registrovaný
Příspěvky: 1151
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#19 Příspěvek od Lukáš »

Martinéz píše:
Lukáš píše:
LOPOLO píše: proste aktivni diferak :wink:
az an to, že v 46tce byl od začátku.

jinak zmeny vim jen o zadnich svetlech, a o tom, že se v nabídce objevila naviagce16:9.


a ted je naka posledni verze CS ktera ma udajne stejny prevod rizeni jako CSLka a stejný kola.a jeste naky detaily.....
ja si rikal, kde berou lidi na obyc M3 ty kola z CSL..
no oni sli pak i koupit normálně.
RuDoSh
Registrovaný
Příspěvky: 9986
Registrován: ned 20.04.2003 00:00
Bydliště: Zlín
Klubové ID: 5
Kontaktovat uživatele:

#20 Příspěvek od RuDoSh »

Lukáš píše:no oni sli pak i koupit normálně.
za par korun ;-) :lol:
Odpovědět