tak dneska na křižovatce stojím a najednou se celé auto začalo nějak z ničeho nic chvět (vibrovat). Nemáte s tím někdo nakou zkušenost.... se domnívám že by to mohl být naký silenblok..?????
Ps. žádný vibrátor ani podobné zařízení tam není instalováno
tak dneska na křižovatce stojím a najednou se celé auto začalo nějak z ničeho nic chvět (vibrovat). Nemáte s tím někdo nakou zkušenost.... se domnívám že by to mohl být naký silenblok..?????
Ps. žádný vibrátor ani podobné zařízení tam není instalováno
me to udelalo jednou-pak se s tim nedalo jezdit cele auto vybrovalo tak tak sem dojel do opravny a oba dva silenbloky motru byli v p... takze mam novy a v poho.
satva píše:me to udelalo jednou-pak se s tim nedalo jezdit cele auto vybrovalo tak tak sem dojel do opravny a oba dva silenbloky motru byli v p... takze mam novy a v poho.
taky me to ceka a vubec netusim co to obnasi..kolik prace a kolik za silentbloky motoru?
satva píše:me to udelalo jednou-pak se s tim nedalo jezdit cele auto vybrovalo tak tak sem dojel do opravny a oba dva silenbloky motru byli v p... takze mam novy a v poho.
taky me to ceka a vubec netusim co to obnasi..kolik prace a kolik za silentbloky motoru?
Silentblok na e-46 2,0d stojí okolo 1500kč u 3,0d okolo 2000kč.
Mohl by mi někdo doporučit jakou značku vzít? FEBI, Meyle, SWAG, Lemforder? V BMW nemám slevu tak se mi nechce brát origo
A mohl by někdo nastínit postup? Budou mi stačit dva hevery? Jeden pod auto a druhým nadzvednu držák s motorem?
A nemůže to být třeba spojené i s volnoběhem? Před tím než sem měl rozebraný sání tak se mi to na volnoběh trošku jakoby chvělo. Po vyčištění volnoběžáku a klapky je to pohoda.
silentbloky pro motor TDS jsou v origo v BMW o polovinu levnější než druhovýroba,nechápu jak je to možné.zkusil bych se poptat třeba ten rozdíl bude i na jiné motorizace