georgem3 píše:má někdo zkušenost s vrtanýma kotoučema?? eventuelně se Zimmermmanama???
na AHC jsem četl že se kroutěj - praskaj
díky
já najel na ně na emku 2000km a vyhodil jsem je doporučuju jedině origo bmw,pokud něco jiného tak nějaký hardcor od ap racing atd... každopádně M3 3,2 měla v testu lepší brzdy než Porsche 911 tak co chceš měnit
Zimmerman+ATE- mam na nich najeto pres 2k bez nejakyho zajizdeni a pod, vse max v poho, treba to jeste prijde
PS-proc se na neco pokazdy zeptas, tim to zhasne a pak se ptas znovu... ?
Hanz píše:Zimmerman+ATE- mam na nich najeto pres 2k bez nejakyho zajizdeni a pod, vse max v poho, treba to jeste prijde
PS-proc se na neco pokazdy zeptas, tim to zhasne a pak se ptas znovu... ?
sorry - ale už jsem si jechtěl objednat přes e-bay ale jeden kluk z AHC mi řekl že prej praskaj nebo se kroutěj .... tak bych nerad kupoval kotouče 2x proto se ptám ... hlavně někoho kdo s tím má zkušenosti .....
georgem3 píše:má někdo zkušenost s vrtanýma kotoučema?? eventuelně se Zimmermmanama???
na AHC jsem četl že se kroutěj - praskaj
díky
já najel na ně na emku 2000km a vyhodil jsem je doporučuju jedině origo bmw,pokud něco jiného tak nějaký hardcor od ap racing atd... každopádně M3 3,2 měla v testu lepší brzdy než Porsche 911 tak co chceš měnit
Kámoš na Mku taky zkoušel Zimmermany aještě nějaké další značky, celkem dlouho s tím experimentoval, a ted co vím tak tam má origa a max. spokojenost.
aď si každej dělá co chce a brzdí třeba emko nějakým lucasem já vím jedno,že origo je origo a jestli má někdo M3 a chce uštřit 5k dobře mu tak,nakonec stejně pro ně půjdeš třeba desky přední M3 od Textaru cca 2500,-kč origo BMW cca 3100,- Kč to se fakt vyplatí šetřit...
A neni Rene problem v tom,ze by sam servis daval nejakou kopii z Elitu?Ja bych i origo kotouce rad zvolil,ale mam jistotu ,ze mi prodaji origo jako v nemecku?Mozna hloupy dotaz k smichu,ale to je me domneni
coupe328 píše:A neni Rene problem v tom,ze by sam servis daval nejakou kopii z Elitu?Ja bych i origo kotouce rad zvolil,ale mam jistotu ,ze mi prodaji origo jako v nemecku?Mozna hloupy dotaz k smichu,ale to je me domneni
No nevím jestli to byly kopie z polska jak tady všichni píšou,kupoval jsem je u člověka co jezdí s emkama závody asi 10let,a měl skladem tenkrát jen levý a pravý se objednával z německa....krabice vypadaly naprosto origo i s razítky expedice atd,ale to vše jde napodobit,ale prostě bych to nečekal od člověka co ví jak M3 brzdí a jak na brzdy je háklivé....jelikož to prodával ve svém kamenném obchodě (servisu) to by si asi moc nepomohl.... nevím možná sem měl smůli,ale stejný problém byl na e39ce,3značky a všechno za pár km v pí... to samé kámoš na 730d ATE power disc a za 2000 v pí.. tak nevím,ale origo je asi origo... a po těchto zkušenostech bych tam už nic než origo nedal.
georgem3 píše:dám tam origo ... kašlu na vrtanou parádu
v každém případě díky za vaše názory
Dobrej krok! dej origo kotouče i desky! pak by to mohlo bejt zbytečné... a nahod fota svý krasavice a koukej dorazit na sraz v září !!! čím víc M tím líp!
coupe328 píše:A neni Rene problem v tom,ze by sam servis daval nejakou kopii z Elitu?Ja bych i origo kotouce rad zvolil,ale mam jistotu ,ze mi prodaji origo jako v nemecku?Mozna hloupy dotaz k smichu,ale to je me domneni
Já momentálně na předku Ate Powerdisk+desky Ate, a na zadku Zimmerman+deksy Ate. Vše podle krabic a faktur originál Germany z http://www.mjauto.cz a ceny víc než OK
Zatim mi to začlo brzdit lip nez na začátku ale najel jsem na tom tak 600km lehkých brzd, žádnej hardcore, takže je zkusim pořádně ohřít, co to s nima provede
coupe328 píše:A neni Rene problem v tom,ze by sam servis daval nejakou kopii z Elitu?Ja bych i origo kotouce rad zvolil,ale mam jistotu ,ze mi prodaji origo jako v nemecku?Mozna hloupy dotaz k smichu,ale to je me domneni
Co tím chceš říct?
Chci tim rici,ze neverim servisum BMW,ze pouziji originalni brzdove kotouce