Napsal: stř 17.08.2005 16:20
Nesetkali jste se někdo se závadou kdy 0-1/2 se otáčky ventilátoru zvyšují normálně a pak 1/2- maximum už nic. Může být chyba v digit. ovládání nebo spíše stávkuje motorek?
Díky za radu
Díky za radu
Veřejné diskusní fórum pod záštitou BMW Auto Klubu Česká Republika
https://www.bmwklub.cz/
Mám přesně to samé,darmon v nějakém starším tématu myslim psal ,že se ulomil nějakej plastovej pazmek,kterej posunuje ,snad rezistor či co, u motorku větráku.Je pravda,že když jsem se to pokoušel najít tak na mě něco z podpalubky umělohmotnýho ,malího,bílího,zahnutýho a hlavně ulomenýho, vypadlo.Výměna bude asi dosti složitá,vydím to na demontáž palubky.Huska píše:Nesetkali jste se někdo se závadou kdy 0-1/2 se otáčky ventilátoru zvyšují normálně a pak 1/2- maximum už nic. Může být chyba v digit. ovládání nebo spíše stávkuje motorek?
Díky za radu
major píše:[]Mám přesně to samé,darmon v nějakém starším tématu myslim psal ,že se ulomil nějakej plastovej pazmek,kterej posunuje ,snad rezistor či co, u motorku větráku.Je pravda,že když jsem se to pokoušel najít tak na mě něco z podpalubky umělohmotnýho ,malího,bílího,zahnutýho a hlavně ulomenýho, vypadlo.Výměna bude asi dosti složitá,vydím to na demontáž palubky.
Michale ,mohl by jsi sem hodit číslo ETK toho dílu?A nevíš náhodou jak složitá je výměna?michal píše:mas spalenej regulator otacek ventilatoru,nebo jak se tomu rika![]()
je na ridicove strane v topeni,takova kostka,chladi ji ventilator topeni...
major píše:Michale ,mohl by jsi sem hodit číslo ETK toho dílu?A nevíš náhodou jak složitá je výměna?michal píše:mas spalenej regulator otacek ventilatoru,nebo jak se tomu rika![]()
je na ridicove strane v topeni,takova kostka,chladi ji ventilator topeni...
To bude asi ten bazmek pod palubkou u řidiče v pravo v zadu.Tedy u ventilátoru.Huska píše:Kde je ten regulátor? U motorku nebo za ovládacím panelem?... at nerozdělávám půl auta zbytečně. Asi ho nejdříve vytáhnu a teprve pak pojedu na vrakáč.
major píše:To bude asi ten bazmek pod palubkou u řidiče v pravo v zadu.Tedy u ventilátoru.Huska píše:Kde je ten regulátor? U motorku nebo za ovládacím panelem?... at nerozdělávám půl auta zbytečně. Asi ho nejdříve vytáhnu a teprve pak pojedu na vrakáč.
Lubas píše:ja mel stejnej problema stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm
michal píše:Lubas píše:ja mel stejnej problema stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm
nemas nahodou e34ku?
Lubas píše:nemas nahodou e34ku?