Stránka 1 z 1

Napsal: stř 17.08.2005 16:20
od Huska
Nesetkali jste se někdo se závadou kdy 0-1/2 se otáčky ventilátoru zvyšují normálně a pak 1/2- maximum už nic. Může být chyba v digit. ovládání nebo spíše stávkuje motorek?

Díky za radu

Napsal: čtv 18.08.2005 00:10
od major
Huska píše:Nesetkali jste se někdo se závadou kdy 0-1/2 se otáčky ventilátoru zvyšují normálně a pak 1/2- maximum už nic. Může být chyba v digit. ovládání nebo spíše stávkuje motorek?

Díky za radu
Mám přesně to samé,darmon v nějakém starším tématu myslim psal ,že se ulomil nějakej plastovej pazmek,kterej posunuje ,snad rezistor či co, u motorku větráku.Je pravda,že když jsem se to pokoušel najít tak na mě něco z podpalubky umělohmotnýho ,malího,bílího,zahnutýho a hlavně ulomenýho, vypadlo.Výměna bude asi dosti složitá,vydím to na demontáž palubky.

Napsal: čtv 18.08.2005 13:41
od Huska
major píše:[]Mám přesně to samé,darmon v nějakém starším tématu myslim psal ,že se ulomil nějakej plastovej pazmek,kterej posunuje ,snad rezistor či co, u motorku větráku.Je pravda,že když jsem se to pokoušel najít tak na mě něco z podpalubky umělohmotnýho ,malího,bílího,zahnutýho a hlavně ulomenýho, vypadlo.Výměna bude asi dosti složitá,vydím to na demontáž palubky.

to jsi mě nepotěšil. :-/ , ale díky. Nikdo jiný potvrdí tuto závadu?

Napsal: pát 19.08.2005 07:21
od michal
mas spalenej regulator otacek ventilatoru,nebo jak se tomu rika :)

je na ridicove strane v topeni,takova kostka,chladi ji ventilator topeni...

Napsal: pát 19.08.2005 11:26
od major
michal píše:mas spalenej regulator otacek ventilatoru,nebo jak se tomu rika :)

je na ridicove strane v topeni,takova kostka,chladi ji ventilator topeni...
Michale ,mohl by jsi sem hodit číslo ETK toho dílu?A nevíš náhodou jak složitá je výměna?

Napsal: pát 19.08.2005 11:35
od michal
major píše:
michal píše:mas spalenej regulator otacek ventilatoru,nebo jak se tomu rika :)

je na ridicove strane v topeni,takova kostka,chladi ji ventilator topeni...
Michale ,mohl by jsi sem hodit číslo ETK toho dílu?A nevíš náhodou jak složitá je výměna?


cislo dilu fakt nevim a v etk se absolutne neorientuji,kupoval jsem to primo v BMW za 3500.- a vymena je uplne primitivni... :)
povolit par sroubu,vytahnes tu kostku prepojis konektor zasunes novou zpatky,das srouby,fertig a zase fouka jako o zivot.

zavolej do nejblizsiho servisu BMW,popis jim zavadu,rekni jim i cim si myslis ze to je a oni to poslou dobirkou nebo PPL
nejjednodusi,nejrychlejsi
a nebo vrakac :wink:

Napsal: pát 19.08.2005 15:39
od Huska
Kde je ten regulátor? U motorku nebo za ovládacím panelem?... at nerozdělávám půl auta zbytečně. Asi ho nejdříve vytáhnu a teprve pak pojedu na vrakáč.

Napsal: pát 19.08.2005 19:43
od major
Huska píše:Kde je ten regulátor? U motorku nebo za ovládacím panelem?... at nerozdělávám půl auta zbytečně. Asi ho nejdříve vytáhnu a teprve pak pojedu na vrakáč.
To bude asi ten bazmek pod palubkou u řidiče v pravo v zadu.Tedy u ventilátoru.

Napsal: pát 26.08.2005 11:43
od michal
major píše:
Huska píše:Kde je ten regulátor? U motorku nebo za ovládacím panelem?... at nerozdělávám půl auta zbytečně. Asi ho nejdříve vytáhnu a teprve pak pojedu na vrakáč.
To bude asi ten bazmek pod palubkou u řidiče v pravo v zadu.Tedy u ventilátoru.


jo
nad plynovym pedalem v topeni...

Napsal: pát 26.08.2005 17:06
od Huska
Tak mám asi zázračný auto... o víkendu jsem na to chtěl kouknout a ... ono se to dnes spravilo samo. Každopádně díky za rady. Pokud bude ještě zlobit tak vík co hledat nejdřív.
Ještě jednou díky

Napsal: sob 03.09.2005 13:24
od Lubas
ja mel stejnej problem :) a stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm :wink:

Napsal: sob 03.09.2005 13:24
od Lubas
ja mel stejnej problem :) a stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm :wink:

Napsal: sob 03.09.2005 13:28
od michal
Lubas píše:ja mel stejnej problem :) a stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm :wink:


nemas nahodou e34ku?

Napsal: ned 04.09.2005 23:48
od Lubas
michal píše:
Lubas píše:ja mel stejnej problem :) a stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm :wink:


nemas nahodou e34ku?


.. hele nemam .. mam E36 318i z r.92

Napsal: pon 05.09.2005 01:48
od major
Lubas píše:nemas nahodou e34ku?


.. hele nemam .. mam E36 318i z r.92[/quote]No jo,ale tam nemáš digi klimu,že?