Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Ventilátor topení fouká málo :-(

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#1 Příspěvek od Huska »

Nesetkali jste se někdo se závadou kdy 0-1/2 se otáčky ventilátoru zvyšují normálně a pak 1/2- maximum už nic. Může být chyba v digit. ovládání nebo spíše stávkuje motorek?

Díky za radu
Přílohy
IMG_2778u.JPG
IMG_2778u.JPG (14.86 KiB) Zobrazeno 2164 x
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#2 Příspěvek od major »

Huska píše:Nesetkali jste se někdo se závadou kdy 0-1/2 se otáčky ventilátoru zvyšují normálně a pak 1/2- maximum už nic. Může být chyba v digit. ovládání nebo spíše stávkuje motorek?

Díky za radu
Mám přesně to samé,darmon v nějakém starším tématu myslim psal ,že se ulomil nějakej plastovej pazmek,kterej posunuje ,snad rezistor či co, u motorku větráku.Je pravda,že když jsem se to pokoušel najít tak na mě něco z podpalubky umělohmotnýho ,malího,bílího,zahnutýho a hlavně ulomenýho, vypadlo.Výměna bude asi dosti složitá,vydím to na demontáž palubky.
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od Huska »

major píše:[]Mám přesně to samé,darmon v nějakém starším tématu myslim psal ,že se ulomil nějakej plastovej pazmek,kterej posunuje ,snad rezistor či co, u motorku větráku.Je pravda,že když jsem se to pokoušel najít tak na mě něco z podpalubky umělohmotnýho ,malího,bílího,zahnutýho a hlavně ulomenýho, vypadlo.Výměna bude asi dosti složitá,vydím to na demontáž palubky.

to jsi mě nepotěšil. :-/ , ale díky. Nikdo jiný potvrdí tuto závadu?
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#4 Příspěvek od michal »

mas spalenej regulator otacek ventilatoru,nebo jak se tomu rika :)

je na ridicove strane v topeni,takova kostka,chladi ji ventilator topeni...
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#5 Příspěvek od major »

michal píše:mas spalenej regulator otacek ventilatoru,nebo jak se tomu rika :)

je na ridicove strane v topeni,takova kostka,chladi ji ventilator topeni...
Michale ,mohl by jsi sem hodit číslo ETK toho dílu?A nevíš náhodou jak složitá je výměna?
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#6 Příspěvek od michal »

major píše:
michal píše:mas spalenej regulator otacek ventilatoru,nebo jak se tomu rika :)

je na ridicove strane v topeni,takova kostka,chladi ji ventilator topeni...
Michale ,mohl by jsi sem hodit číslo ETK toho dílu?A nevíš náhodou jak složitá je výměna?


cislo dilu fakt nevim a v etk se absolutne neorientuji,kupoval jsem to primo v BMW za 3500.- a vymena je uplne primitivni... :)
povolit par sroubu,vytahnes tu kostku prepojis konektor zasunes novou zpatky,das srouby,fertig a zase fouka jako o zivot.

zavolej do nejblizsiho servisu BMW,popis jim zavadu,rekni jim i cim si myslis ze to je a oni to poslou dobirkou nebo PPL
nejjednodusi,nejrychlejsi
a nebo vrakac :wink:
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#7 Příspěvek od Huska »

Kde je ten regulátor? U motorku nebo za ovládacím panelem?... at nerozdělávám půl auta zbytečně. Asi ho nejdříve vytáhnu a teprve pak pojedu na vrakáč.
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#8 Příspěvek od major »

Huska píše:Kde je ten regulátor? U motorku nebo za ovládacím panelem?... at nerozdělávám půl auta zbytečně. Asi ho nejdříve vytáhnu a teprve pak pojedu na vrakáč.
To bude asi ten bazmek pod palubkou u řidiče v pravo v zadu.Tedy u ventilátoru.
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#9 Příspěvek od michal »

major píše:
Huska píše:Kde je ten regulátor? U motorku nebo za ovládacím panelem?... at nerozdělávám půl auta zbytečně. Asi ho nejdříve vytáhnu a teprve pak pojedu na vrakáč.
To bude asi ten bazmek pod palubkou u řidiče v pravo v zadu.Tedy u ventilátoru.


jo
nad plynovym pedalem v topeni...
Uživatelský avatar
Huska
Registrovaný
Příspěvky: 3224
Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
Bydliště: Brno / Olomouc
Kontaktovat uživatele:

#10 Příspěvek od Huska »

Tak mám asi zázračný auto... o víkendu jsem na to chtěl kouknout a ... ono se to dnes spravilo samo. Každopádně díky za rady. Pokud bude ještě zlobit tak vík co hledat nejdřív.
Ještě jednou díky
:-) Born to be for BMW :-)
:-) 344ic E30 +320dT E46+ Superb II combi+A6 Allroad+Š1000MB+MAN TGA+Peugeot Boxer,307SW,6x Berlingo,Avia,JCB,Gilera,Stadion S11 EX: MGA roadster, E30 318i, 325e, 318i, E36 323i/LPGi,318iA, 328i, E46 328iT, E46 320d :-)
Lubas
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 03.09.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#11 Příspěvek od Lubas »

ja mel stejnej problem :) a stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm :wink:
Lubas
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 03.09.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od Lubas »

ja mel stejnej problem :) a stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm :wink:
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#13 Příspěvek od michal »

Lubas píše:ja mel stejnej problem :) a stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm :wink:


nemas nahodou e34ku?
Lubas
Registrovaný
Příspěvky: 6
Registrován: sob 03.09.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od Lubas »

michal píše:
Lubas píše:ja mel stejnej problem :) a stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm :wink:


nemas nahodou e34ku?


.. hele nemam .. mam E36 318i z r.92
major
Registrovaný
Příspěvky: 1117
Registrován: stř 06.04.2005 00:00
Bydliště: UL

#15 Příspěvek od major »

Lubas píše:nemas nahodou e34ku?


.. hele nemam .. mam E36 318i z r.92[/quote]No jo,ale tam nemáš digi klimu,že?
Odpovědět