Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Ventilátor topení fouká málo :-(
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Nesetkali jste se někdo se závadou kdy 0-1/2 se otáčky ventilátoru zvyšují normálně a pak 1/2- maximum už nic. Může být chyba v digit. ovládání nebo spíše stávkuje motorek?
Díky za radu
Díky za radu
- Přílohy
-
- IMG_2778u.JPG (14.86 KiB) Zobrazeno 2164 x




Mám přesně to samé,darmon v nějakém starším tématu myslim psal ,že se ulomil nějakej plastovej pazmek,kterej posunuje ,snad rezistor či co, u motorku větráku.Je pravda,že když jsem se to pokoušel najít tak na mě něco z podpalubky umělohmotnýho ,malího,bílího,zahnutýho a hlavně ulomenýho, vypadlo.Výměna bude asi dosti složitá,vydím to na demontáž palubky.Huska píše:Nesetkali jste se někdo se závadou kdy 0-1/2 se otáčky ventilátoru zvyšují normálně a pak 1/2- maximum už nic. Může být chyba v digit. ovládání nebo spíše stávkuje motorek?
Díky za radu
- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
major píše:[]Mám přesně to samé,darmon v nějakém starším tématu myslim psal ,že se ulomil nějakej plastovej pazmek,kterej posunuje ,snad rezistor či co, u motorku větráku.Je pravda,že když jsem se to pokoušel najít tak na mě něco z podpalubky umělohmotnýho ,malího,bílího,zahnutýho a hlavně ulomenýho, vypadlo.Výměna bude asi dosti složitá,vydím to na demontáž palubky.
to jsi mě nepotěšil. :-/ , ale díky. Nikdo jiný potvrdí tuto závadu?




major píše:Michale ,mohl by jsi sem hodit číslo ETK toho dílu?A nevíš náhodou jak složitá je výměna?michal píše:mas spalenej regulator otacek ventilatoru,nebo jak se tomu rika![]()
je na ridicove strane v topeni,takova kostka,chladi ji ventilator topeni...
cislo dilu fakt nevim a v etk se absolutne neorientuji,kupoval jsem to primo v BMW za 3500.- a vymena je uplne primitivni...

povolit par sroubu,vytahnes tu kostku prepojis konektor zasunes novou zpatky,das srouby,fertig a zase fouka jako o zivot.
zavolej do nejblizsiho servisu BMW,popis jim zavadu,rekni jim i cim si myslis ze to je a oni to poslou dobirkou nebo PPL
nejjednodusi,nejrychlejsi
a nebo vrakac

- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Kde je ten regulátor? U motorku nebo za ovládacím panelem?... at nerozdělávám půl auta zbytečně. Asi ho nejdříve vytáhnu a teprve pak pojedu na vrakáč.




- Huska
- Registrovaný
- Příspěvky: 3224
- Registrován: čtv 19.06.2003 00:00
- Bydliště: Brno / Olomouc
- Kontaktovat uživatele:
Tak mám asi zázračný auto... o víkendu jsem na to chtěl kouknout a ... ono se to dnes spravilo samo. Každopádně díky za rady. Pokud bude ještě zlobit tak vík co hledat nejdřív.
Ještě jednou díky
Ještě jednou díky




ja mel stejnej problem
a stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm 


ja mel stejnej problem
a stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm 


Lubas píše:ja mel stejnej problema stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm
nemas nahodou e34ku?
michal píše:Lubas píše:ja mel stejnej problema stacilo akorat dotahnout nejtky na tom regulatoru.. je to vlastne delic napeti z odporovyho dratu kterej mel spatnej kontakt.. co stoji novej nevim, ale ja dotah nejtky, tim padem spravil spatnej kontakt a beha to jak hodinky.. a tu kostku najdes u spolujezdce za prirucni skrinkou jakoby zasunutou do telesa ventilatoru.. vymena trva cca 20-30 minut s rozebranim i slozenim (staci demontovat prirucni skrinku) .. jo a je to velky cca 5x5x2 cm
nemas nahodou e34ku?
.. hele nemam .. mam E36 318i z r.92