Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Tak nebyla to váha vzduchu :-) (320d´98)
čau, tak jsem byl včera konečně na té diagnostice v olomouckém BMW, no a po všech testech a ostrých zkušebních jízdách
( se zjistilo, že bude jeden ze dvou katalizátorů špatný a tím působí na motor jako motorová brzda (dusí ho). Tak přemýšlím jak to pořešit, jeden nový g-kat stojí cca 14tis., jestli se dělá v replice nevím,ale možnost je dát to na přímo, lambda sonda není , takže by to mělo být ok, jen by to mělo víc kouřit, co by jste radili vy ? 
v kourivosti moc velkej rozdil nebude a u diesla ty katy muzes v klidu vyhodit320Miafie píše:čau, tak jsem byl včera konečně na té diagnostice v olomouckém BMW, no a po všech testech a ostrých zkušebních jízdách( se zjistilo, že bude jeden ze dvou katalizátorů špatný a tím působí na motor jako motorová brzda (dusí ho). Tak přemýšlím jak to pořešit, jeden nový g-kat stojí cca 14tis., jestli se dělá v replice nevím,ale možnost je dát to na přímo, lambda sonda není , takže by to mělo být ok, jen by to mělo víc kouřit, co by jste radili vy ?
Tak jsem zajel ke kámošovi do servisu, no a ten prostřední g-kat už někdo vybral, takže tím to nebude a ten druhej jsme bohužel nevymontovali,je k němu hroznej přístup,ale když jsem to probíral s jinýma servismanama, tak řekli že je to blbost, ten ucpanej g-kat, že to by netáhlo ani na dvojku, trosku atd. Takže v současné době mám problém pouze při zařazeném pátem rychlostním stupňi, sem tam začně okolo 3500 otáček padat výkon, jako by byl omezen přísun paliva nebo tak něco, diagnostika nic neukázala, tak nevím na koho se obrátit, do bmw servisu se mi moc , tam než by na to přišly tak bych se asi nedoplatil, spíš jestli někdo z vás se nesetkal s něčím takovým... 
