Stránka 1 z 2

Napsal: ned 31.07.2005 20:15
od bart
Kolik žere 325TDS bez chipu a kolik s chipem???

Dík

Napsal: ned 31.07.2005 23:14
od LOPOLO
a s jakym cipem? ... co ocekavas za odpoved? ... neco navic si to asi veme :-)

Napsal: ned 31.07.2005 23:30
od Lukas H.
Se softem od diesel-technik byla spotreba za beznyho provozu stejna a to asi 8,5L zalezelo na noze, na dalku 6,8L...

Napsal: pon 01.08.2005 00:44
od major
bart píše:Kolik žere 325TDS bez chipu a kolik s chipem???

Dík
Já jezdím za 7,4lt a to lítám hodně po městě.Mám bez úpravy jednotky.

Napsal: pon 01.08.2005 06:07
od Lukas H.
major píše:
bart píše:Kolik žere 325TDS bez chipu a kolik s chipem???

Dík
Já jezdím za 7,4lt a to lítám hodně po městě.Mám bez úpravy jednotky.


To mas hodne lehkou nohu... :)

Napsal: pon 01.08.2005 09:11
od mkalous
to já mám tedy 90% jízd po městě, navíc ukrutně těžkou nohu a těžký auto (e34 kombi) a jezdím kolem 9,2. jakmile se vydám imimo město, tak to klesá a dlouhé služební cesty ve dvou lidech, z poloviny plným kufrem žrádla a montérek a nářadí, plnou nádrží, puštěnou klimou a velmi těžkou nohou jezdím za 7,3.

Napsal: pon 01.08.2005 09:12
od mkalous
mkalous píše:to já mám tedy 90% jízd po městě, navíc ukrutně těžkou nohu a těžký auto (e34 kombi) a jezdím kolem 9,2. jakmile se vydám imimo město, tak to klesá a dlouhé služební cesty ve dvou lidech, z poloviny plným kufrem žrádla a montérek a nářadí, plnou nádrží, puštěnou klimou a velmi těžkou nohou jezdím za 7,3.


ještě jsem zapoměl, jezdím na širších papučích :-)

Napsal: pon 01.08.2005 10:16
od M3maniac
mkalous píše:to já mám tedy 90% jízd po městě, navíc ukrutně těžkou nohu a těžký auto (e34 kombi) a jezdím kolem 9,2. jakmile se vydám imimo město, tak to klesá a dlouhé služební cesty ve dvou lidech, z poloviny plným kufrem žrádla a montérek a nářadí, plnou nádrží, puštěnou klimou a velmi těžkou nohou jezdím za 7,3.


Co to znamená velmi těžká noha? jsou dvě možnosti,bud ti ukazuje BC jstli ho tam máš....nebo je to blbost :D já jezdil v tds klobouka za 7,2 (e39) hodně těžká noha musí brát pětka 10+ to mi říká zdravej rozum

Napsal: pon 01.08.2005 10:29
od mkalous
každej říká, že má noha se rovná váze jednomu železobetonovýmu panelu :-) nevím, co je na tom pravdy, ale jezdím jak prase, styl brzda plyn, proste hrůza.
BC bohužel zatím neukazuje. Není (ale pokouším se o to, aby bylo). Je pravda, že už druhej člověk mi tvrdí, že to žere nějak málo. Služebka do Polska a zpět byla opravdu relativně drsná na jízdu, a spotřeba jak píšu. Při odjezdu naplnil plnou až po hrdlo, zavřel, jel podél hranic (Děčín, Č. Lípa, Hradec Kr., Bruntál, Opava, OStrava, Č. Těšín), 433 km za 4 hodiny 48 minut a pak do Polska a přes Krakow do Tarnowa, celkově kilometrově to dělalo nějakých 650 km a v cíly jsem opět tankoval po hrdlo a vešlo se tam 48,12 litru.
A ranní cesty do práce (cca10km) a odpoledne zpět a navečer znova tam a zpět do práce pro přítelkyni a spotřeba 9,2-9,4.
A to mám údajně v háji čerpadlo, které mi přes zimu dávalo sbohem (kolísání volnoběhu, a teplé starty na zabití) a je stále nevyměněné.

Tak nevím, kde je chyba.

Napsal: pon 01.08.2005 11:00
od M3maniac
mkalous píše:každej říká, že má noha se rovná váze jednomu železobetonovýmu panelu :-) nevím, co je na tom pravdy, ale jezdím jak prase, styl brzda plyn, proste hrůza.
BC bohužel zatím neukazuje. Není (ale pokouším se o to, aby bylo). Je pravda, že už druhej člověk mi tvrdí, že to žere nějak málo. Služebka do Polska a zpět byla opravdu relativně drsná na jízdu, a spotřeba jak píšu. Při odjezdu naplnil plnou až po hrdlo, zavřel, jel podél hranic (Děčín, Č. Lípa, Hradec Kr., Bruntál, Opava, OStrava, Č. Těšín), 433 km za 4 hodiny 48 minut a pak do Polska a přes Krakow do Tarnowa, celkově kilometrově to dělalo nějakých 650 km a v cíly jsem opět tankoval po hrdlo a vešlo se tam 48,12 litru.
A ranní cesty do práce (cca10km) a odpoledne zpět a navečer znova tam a zpět do práce pro přítelkyni a spotřeba 9,2-9,4.
A to mám údajně v háji čerpadlo, které mi přes zimu dávalo sbohem (kolísání volnoběhu, a teplé starty na zabití) a je stále nevyměněné.

Tak nevím, kde je chyba.


to je jedno,jen vím,že se nedá v tds jezdit krev (hodně těžká noha) za 7,2l nafty.... možná špatné výpočty :D ježdění ráno do práce za 9,2-9,4 už sedí :D

Napsal: pon 01.08.2005 11:17
od mkalous
v pohodě. Nic se neděje, jen píšu co jsme naměřil. Je asi pravda, že pojem ěžká noha je u každého jiná :-) :-) :-)

Napsal: pon 01.08.2005 11:53
od major
Lukas H. píše:To mas hodne lehkou nohu... :)
Člověče ani ne,teď s tím teda více jezdí moje manželka do arbaitu.Já se dopravuju raději na motorce.Minulý týden jela Olomouc na otočku což je od nás cca 820 km,hladový voko ještě nesvítilo a dotankoval jsem 52lt do plný,což je spotřeba 6,34.Je pravda,že z vašeho pohledu jezdí klobouka.Když s tím lítám já tak ujedu do rezervy tak 750km a dotankuju 55lt.Nejméně co jsem najel na nádrž bylo 650 Km a dotankoval jsem zase 55lt, to jsem ale jel 2xPrahu a rychlost na dálnici neklesla pod 170 a často jsem tam měl i max.Mám tam cca. 50tis km nový čerpadlo (výměna v BMW dresden),používám jen lehkoběžný syntetický oleje(všechny),motorák měním po 10 tis.Km, tankuju jen aditivovanou ARALáckou naftu a jezdím na pneu 15"/195-65 ,po startu zásadně netočím nad 2,5tis.ot/min asi 15Km, po rychlé jízdě nikdy hned nevypnu motor a nechávám turbo v klidu vychladnout.Prostě si to udržuju a šetřím.

Napsal: pon 01.08.2005 12:00
od mkalous
major píše:
Lukas H. píše:To mas hodne lehkou nohu... :)
Člověče ani ne,teď s tím teda více jezdí moje manželka do arbaitu.Já se dopravuju raději na motorce.Minulý týden jela Olomouc na otočku což je od nás cca 820 km,hladový voko ještě nesvítilo a dotankoval jsem 52lt do plný,což je spotřeba 6,34.Je pravda,že z vašeho pohledu jezdí klobouka.Když s tím lítám já tak ujedu do rezervy tak 750km a dotankuju 55lt.Nejméně co jsem najel na nádrž bylo 650 Km a dotankoval jsem zase 55lt, to jsem ale jel 2xPrahu a rychlost na dálnici neklesla pod 170 a často jsem tam měl i max.Mám tam cca. 50tis km nový čerpadlo (výměna v BMW dresden),používám jen lehkoběžný syntetický oleje(všechny),motorák měním po 10 tis.Km, tankuju jen aditivovanou ARALáckou naftu a jezdím na pneu 15"/195-65 ,po startu zásadně netočím nad 2,5tis.ot/min asi 15Km, po rychlé jízdě nikdy hned nevypnu motor a nechávám turbo v klidu vychladnout.Prostě si to udržuju a šetřím.


jen tak se zeptam mimo. na kolik přišla ta výměna čerpadla v Dresdenu? Mám to tam taky co by šutrem dohodil, tak se ptám. Kdyžtak písni SZ.

Napsal: pon 01.08.2005 16:11
od major
mkalous píše:
major píše:jen tak se zeptam mimo. na kolik přišla ta výměna čerpadla v Dresdenu? Mám to tam taky co by šutrem dohodil, tak se ptám. Kdyžtak písni SZ.
No mě vyměňovali mimo čerpadla ještě spojku a stálo to komplet asi 68tis.Kč.Kdyby jsi to chtěl přesněji, musel bych někde vyhrabat faktury a na to jsem línej :D .

Napsal: pon 01.08.2005 16:16
od mkalous
major píše:
mkalous píše:
major píše:jen tak se zeptam mimo. na kolik přišla ta výměna čerpadla v Dresdenu? Mám to tam taky co by šutrem dohodil, tak se ptám. Kdyžtak písni SZ.
No mě vyměňovali mimo čerpadla ještě spojku a stálo to komplet asi 68tis.Kč.Kdyby jsi to chtěl přesněji, musel bych někde vyhrabat faktury a na to jsem línej :D .


očividně to bylo ale levnější než u nás.
Nebo proč zrovna v Dresden? :-) :-)

Napsal: pon 01.08.2005 17:09
od major
mkalous píše:
major píše:očividně to bylo ale levnější než u nás.
Nebo proč zrovna v Dresden? :-) :-)
Já tam jezdim už dlouho s motorkou a taky pro díly.Znám tam úroveň práce a přístup k zákazníkům.Když tam přijedu tak jsou milí a vstřícní, ceny dílů asi o 30% nižší než u nás.Např. pokud tam přijedeš a chceš jen vymazat chybu v počítači tak to udělají zdarma se slovy, že jsi zákazník BMW.Práce je tam sice dražší,ale zase ti neúčtujou kdejakou kokotinu.Prostě jsem podstatně více spokojenej než v Autecu.

Napsal: pon 01.08.2005 17:14
od psena
Zensky dokazi delat rekordy ve spotrebe(minimum) to ja jsem opacny pripad.
Nedavno jsem kamosovym autem jel do CB, zpet uz ridil on, ja jsem mel 12,8 L a on jel za 9,5 casy tech dvou jizd byly vicemene stejny, tak me to nejak rozume vysvetlete...jo byla to 530i V6

Napsal: pon 01.08.2005 17:27
od darmon
psena píše:Zensky dokazi delat rekordy ve spotrebe(minimum) to ja jsem opacny pripad.
Nedavno jsem kamosovym autem jel do CB, zpet uz ridil on, ja jsem mel 12,8 L a on jel za 9,5 casy tech dvou jizd byly vicemene stejny, tak me to nejak rozume vysvetlete...jo byla to 530i V6
tech veci je hodne co to mohlo zpusobit

Napsal: pon 01.08.2005 20:33
od matal
Taková OT otázka: TDSo v E39 má višší výkon než v E34?

Napsal: pon 01.08.2005 20:52
od major
matal píše:Taková OT otázka: TDSo v E39 má višší výkon než v E34?
Ne,je to stejný i v e36.