Stránka 1 z 1
Napsal: stř 27.07.2005 22:13
od jano
Mam E46 318 a ked preradzujem hlavne pri vyssich otackach tak ako keby mi nieco v diferenciali alebo kardane buchlo a trhlo a az potom taha normalne. Tak isto ked mam vyssiu rychlost a povolim plyn tak to tiez skubne. Nevie niekto co by to mohlo byt ? Diki
Napsal: čtv 28.07.2005 06:18
od LOPOLO
Na to se asi neda nic moc rict .. nech si to zkontlolovat .. at se v tom projede nekdo, kdo tomu rozumi ...
Napsal: čtv 28.07.2005 08:40
od Hanz
lozisko ulozeni kardanu nebo vule v diferaku...
Napsal: čtv 28.07.2005 12:01
od michal
resim ten samy problem
menil jsem zatim jen silenblok diferencialu(byl rozervanej) na difecu zadna vule neni
ulozeni kardanu mam ok,jen se mi jeste nezda hardyspojka
tou si ale myslim ze to nebude,spis bych to videl na nejakej hlavni silenblok na zadni naprave,mlati to i po zabrzdeni a opetovnem zarazeni rychlosti
toto je u e46 docela casta zavada,teda po vice ujetych km...
Napsal: čtv 28.07.2005 12:05
od Petr_1
Co třeba silenbloky na ramenech, u e36 semtam odejde a e46 má podle ETK stejný.
Napsal: čtv 28.07.2005 12:10
od LOPOLO
Petr píše:Co třeba silenbloky na ramenech, u e36 semtam odejde a e46 má podle ETK stejný.
Na ramenech to poznas na nerovnostech a ne pri zatahu jak pise
Napsal: čtv 28.07.2005 12:20
od Petr_1
LOPOLO píše:Na ramenech to poznas na nerovnostech a ne pri zatahu jak pise
Je pravdou, že když mi ulít, tak bouchnul občas i při rozjezdu, ale u e46 je to uložení jinak vyřešeno, každopádně bych prohlíd uložení nápravy a kardanu.
Napsal: čtv 28.07.2005 12:30
od Speedy
Mě to dělalo uložení diferáku, myslím takový ty silentbloky v uších toho diferu. A pak to hlavní uložení, co je u kardanky na tom diferaku, tam se mi povolil šorub a mlátilo to jako sviň. Docela se to dá poznat tak, že někdo zezadu lehne za auto a kouká se, zda-li se při rozjezdu ten diferák náklápí nebo ne.
Napsal: čtv 28.07.2005 12:31
od Speedy
Ale jak píše lopolo, chce to, aby se v tom svezl někdo, kdo ten problém už řešil a zkontroloval to.
Napsal: čtv 28.07.2005 12:48
od michal
Petr píše:Co třeba silenbloky na ramenech, u e36 semtam odejde a e46 má podle ETK stejný.
na tyhle silenbloky jsem zapomel,ty jsem menil taky
s timhle mlacenim ale nemaji nic spolecnyho
v Renocaru jsem se o tem zminil mechanikovy,tak na zvedaku zkousel vsechny silenbloky zadni napravy co tam videl s triceticentimetrovym pajsrikem a silou ze by nepoznal ani asi to,ze tam ten silenblok neni,pak pokrcil ramenama a rekl ze nevi cim by to mohlo bejt
uz me to ale zacina pekne srat a velmi to kazi jinak celkove velmi dobry jizdni vastnosti tohodle auta
Napsal: čtv 28.07.2005 12:51
od Hanz
michal píše:resim ten samy problem
menil jsem zatim jen silenblok diferencialu(byl rozervanej) na difecu zadna vule neni
ulozeni kardanu mam ok,jen se mi jeste nezda hardyspojka
tou si ale myslim ze to nebude,spis bych to videl na nejakej hlavni silenblok na zadni naprave,mlati to i po zabrzdeni a opetovnem zarazeni rychlosti
toto je u e46 docela casta zavada,teda po vice ujetych km...
me tohle delal samosvor na 328, po vymene absolutne ok... kdyz jsem mel oba venku na ponku, nebyl mezi nima zadnej rozdil, ani po rozebrani (vika), vsechny vule se zdaly stejny...
Napsal: čtv 28.07.2005 12:59
od michal
Hanz píše:michal píše:resim ten samy problem
menil jsem zatim jen silenblok diferencialu(byl rozervanej) na difecu zadna vule neni
ulozeni kardanu mam ok,jen se mi jeste nezda hardyspojka
tou si ale myslim ze to nebude,spis bych to videl na nejakej hlavni silenblok na zadni naprave,mlati to i po zabrzdeni a opetovnem zarazeni rychlosti
toto je u e46 docela casta zavada,teda po vice ujetych km...
me tohle delal samosvor na 328, po vymene absolutne ok... kdyz jsem mel oba venku na ponku, nebyl mezi nima zadnej rozdil, ani po rozebrani (vika), vsechny vule se zdaly stejny...
i kdyz na difecu venku zadna vule nebyla,myslim si taky ze bude asi uz ko
da se to nejak zjistit lip,kdyz je na aute,nez zacnu shanet druhej
a jak poznam ze ten novej bude dobrej,kdyz na nem nejde nic poznat

Napsal: čtv 28.07.2005 13:02
od michal
jano,
kolik mas nalitano km

Napsal: čtv 28.07.2005 13:59
od Jirka-328
Nevim jestli ti tohle pomůže, ale kamošovi na 325 to mlátilo při zrychlování. Nejdřív jenom někdy a v určitejch otáčkách, pak už skoro furt.
Nakonec to byla poloosa, všichni na to čuměli že ty se prej neserou a že to neviděli, ale vyměnil ji a má klid.
Ale nevim jestli je to i tvůj případ

Napsal: čtv 28.07.2005 20:39
od jano
Ma to najazdene 147tis. , a robi to len pri preradovani alebo pri rychlom spomaleni a opetovnom pridani.
Napsal: čtv 28.07.2005 21:25
od George_D
Možná blbost ale mě něco podobného dělal silenblok na motoru. Byl vytrženej a na převodovce unavený a při prudkém zrychlení mi to bouchlo zevnitř do tunelu, když motor zatáhnul a naklonil se tak zkoukněte radši i to.

Napsal: ned 31.07.2005 23:35
od jano
Jeden mechanik sa mi na to pozeral a zhodnotil, ze by to mohli byt klby v poloosiach je to mozne ? Len pre istotu.
Napsal: pon 29.08.2005 06:25
od michal
vyresil uz jsi neco
