Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Buchnutie pri preradeni E46 - help
resim ten samy problem
menil jsem zatim jen silenblok diferencialu(byl rozervanej) na difecu zadna vule neni
ulozeni kardanu mam ok,jen se mi jeste nezda hardyspojka
tou si ale myslim ze to nebude,spis bych to videl na nejakej hlavni silenblok na zadni naprave,mlati to i po zabrzdeni a opetovnem zarazeni rychlosti
toto je u e46 docela casta zavada,teda po vice ujetych km...
menil jsem zatim jen silenblok diferencialu(byl rozervanej) na difecu zadna vule neni
ulozeni kardanu mam ok,jen se mi jeste nezda hardyspojka
tou si ale myslim ze to nebude,spis bych to videl na nejakej hlavni silenblok na zadni naprave,mlati to i po zabrzdeni a opetovnem zarazeni rychlosti
toto je u e46 docela casta zavada,teda po vice ujetych km...
Mě to dělalo uložení diferáku, myslím takový ty silentbloky v uších toho diferu. A pak to hlavní uložení, co je u kardanky na tom diferaku, tam se mi povolil šorub a mlátilo to jako sviň. Docela se to dá poznat tak, že někdo zezadu lehne za auto a kouká se, zda-li se při rozjezdu ten diferák náklápí nebo ne.
na tyhle silenbloky jsem zapomel,ty jsem menil takyPetr píše:Co třeba silenbloky na ramenech, u e36 semtam odejde a e46 má podle ETK stejný.
s timhle mlacenim ale nemaji nic spolecnyho

v Renocaru jsem se o tem zminil mechanikovy,tak na zvedaku zkousel vsechny silenbloky zadni napravy co tam videl s triceticentimetrovym pajsrikem a silou ze by nepoznal ani asi to,ze tam ten silenblok neni,pak pokrcil ramenama a rekl ze nevi cim by to mohlo bejt

uz me to ale zacina pekne srat a velmi to kazi jinak celkove velmi dobry jizdni vastnosti tohodle auta
me tohle delal samosvor na 328, po vymene absolutne ok... kdyz jsem mel oba venku na ponku, nebyl mezi nima zadnej rozdil, ani po rozebrani (vika), vsechny vule se zdaly stejny...michal píše:resim ten samy problem
menil jsem zatim jen silenblok diferencialu(byl rozervanej) na difecu zadna vule neni
ulozeni kardanu mam ok,jen se mi jeste nezda hardyspojka
tou si ale myslim ze to nebude,spis bych to videl na nejakej hlavni silenblok na zadni naprave,mlati to i po zabrzdeni a opetovnem zarazeni rychlosti
toto je u e46 docela casta zavada,teda po vice ujetych km...
“Ability is what you're capable of doing.”
Hanz píše:me tohle delal samosvor na 328, po vymene absolutne ok... kdyz jsem mel oba venku na ponku, nebyl mezi nima zadnej rozdil, ani po rozebrani (vika), vsechny vule se zdaly stejny...michal píše:resim ten samy problem
menil jsem zatim jen silenblok diferencialu(byl rozervanej) na difecu zadna vule neni
ulozeni kardanu mam ok,jen se mi jeste nezda hardyspojka
tou si ale myslim ze to nebude,spis bych to videl na nejakej hlavni silenblok na zadni naprave,mlati to i po zabrzdeni a opetovnem zarazeni rychlosti
toto je u e46 docela casta zavada,teda po vice ujetych km...
i kdyz na difecu venku zadna vule nebyla,myslim si taky ze bude asi uz ko
da se to nejak zjistit lip,kdyz je na aute,nez zacnu shanet druhej
a jak poznam ze ten novej bude dobrej,kdyz na nem nejde nic poznat

- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Možná blbost ale mě něco podobného dělal silenblok na motoru. Byl vytrženej a na převodovce unavený a při prudkém zrychlení mi to bouchlo zevnitř do tunelu, když motor zatáhnul a naklonil se tak zkoukněte radši i to. 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!