Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Buchnutie pri preradeni E46 - help

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
jano
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: pon 27.01.2003 01:00

#1 Příspěvek od jano »

Mam E46 318 a ked preradzujem hlavne pri vyssich otackach tak ako keby mi nieco v diferenciali alebo kardane buchlo a trhlo a az potom taha normalne. Tak isto ked mam vyssiu rychlost a povolim plyn tak to tiez skubne. Nevie niekto co by to mohlo byt ? Diki
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#2 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Na to se asi neda nic moc rict .. nech si to zkontlolovat .. at se v tom projede nekdo, kdo tomu rozumi ...
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#3 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

lozisko ulozeni kardanu nebo vule v diferaku...
“Ability is what you're capable of doing.”
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#4 Příspěvek od michal »

resim ten samy problem

menil jsem zatim jen silenblok diferencialu(byl rozervanej) na difecu zadna vule neni
ulozeni kardanu mam ok,jen se mi jeste nezda hardyspojka

tou si ale myslim ze to nebude,spis bych to videl na nejakej hlavni silenblok na zadni naprave,mlati to i po zabrzdeni a opetovnem zarazeni rychlosti
toto je u e46 docela casta zavada,teda po vice ujetych km...
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#5 Příspěvek od Petr_1 »

Co třeba silenbloky na ramenech, u e36 semtam odejde a e46 má podle ETK stejný.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#6 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

Petr píše:Co třeba silenbloky na ramenech, u e36 semtam odejde a e46 má podle ETK stejný.
Na ramenech to poznas na nerovnostech a ne pri zatahu jak pise
Petr_1
Registrovaný
Příspěvky: 895
Registrován: stř 20.03.2002 01:00
Bydliště: Velké Meziříčí

#7 Příspěvek od Petr_1 »

LOPOLO píše:Na ramenech to poznas na nerovnostech a ne pri zatahu jak pise
Je pravdou, že když mi ulít, tak bouchnul občas i při rozjezdu, ale u e46 je to uložení jinak vyřešeno, každopádně bych prohlíd uložení nápravy a kardanu.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#8 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Mě to dělalo uložení diferáku, myslím takový ty silentbloky v uších toho diferu. A pak to hlavní uložení, co je u kardanky na tom diferaku, tam se mi povolil šorub a mlátilo to jako sviň. Docela se to dá poznat tak, že někdo zezadu lehne za auto a kouká se, zda-li se při rozjezdu ten diferák náklápí nebo ne.
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#9 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Ale jak píše lopolo, chce to, aby se v tom svezl někdo, kdo ten problém už řešil a zkontroloval to.
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#10 Příspěvek od michal »

Petr píše:Co třeba silenbloky na ramenech, u e36 semtam odejde a e46 má podle ETK stejný.
na tyhle silenbloky jsem zapomel,ty jsem menil taky
s timhle mlacenim ale nemaji nic spolecnyho :(

v Renocaru jsem se o tem zminil mechanikovy,tak na zvedaku zkousel vsechny silenbloky zadni napravy co tam videl s triceticentimetrovym pajsrikem a silou ze by nepoznal ani asi to,ze tam ten silenblok neni,pak pokrcil ramenama a rekl ze nevi cim by to mohlo bejt :)

uz me to ale zacina pekne srat a velmi to kazi jinak celkove velmi dobry jizdni vastnosti tohodle auta
Uživatelský avatar
Hanz Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 6216
Registrován: úte 16.07.2002 00:00
Bydliště: 335i
Klubové ID: 6

#11 Příspěvek od Hanz Člen Klubu »

michal píše:resim ten samy problem

menil jsem zatim jen silenblok diferencialu(byl rozervanej) na difecu zadna vule neni
ulozeni kardanu mam ok,jen se mi jeste nezda hardyspojka

tou si ale myslim ze to nebude,spis bych to videl na nejakej hlavni silenblok na zadni naprave,mlati to i po zabrzdeni a opetovnem zarazeni rychlosti
toto je u e46 docela casta zavada,teda po vice ujetych km...
me tohle delal samosvor na 328, po vymene absolutne ok... kdyz jsem mel oba venku na ponku, nebyl mezi nima zadnej rozdil, ani po rozebrani (vika), vsechny vule se zdaly stejny...
“Ability is what you're capable of doing.”
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#12 Příspěvek od michal »

Hanz píše:
michal píše:resim ten samy problem

menil jsem zatim jen silenblok diferencialu(byl rozervanej) na difecu zadna vule neni
ulozeni kardanu mam ok,jen se mi jeste nezda hardyspojka

tou si ale myslim ze to nebude,spis bych to videl na nejakej hlavni silenblok na zadni naprave,mlati to i po zabrzdeni a opetovnem zarazeni rychlosti
toto je u e46 docela casta zavada,teda po vice ujetych km...
me tohle delal samosvor na 328, po vymene absolutne ok... kdyz jsem mel oba venku na ponku, nebyl mezi nima zadnej rozdil, ani po rozebrani (vika), vsechny vule se zdaly stejny...

i kdyz na difecu venku zadna vule nebyla,myslim si taky ze bude asi uz ko

da se to nejak zjistit lip,kdyz je na aute,nez zacnu shanet druhej
a jak poznam ze ten novej bude dobrej,kdyz na nem nejde nic poznat :?:
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#13 Příspěvek od michal »

jano,
kolik mas nalitano km :?:
Jirka-328
Registrovaný
Příspěvky: 494
Registrován: úte 08.06.2004 00:00
Bydliště: Pardubicko
Klubové ID: 73

#14 Příspěvek od Jirka-328 »

Nevim jestli ti tohle pomůže, ale kamošovi na 325 to mlátilo při zrychlování. Nejdřív jenom někdy a v určitejch otáčkách, pak už skoro furt.
Nakonec to byla poloosa, všichni na to čuměli že ty se prej neserou a že to neviděli, ale vyměnil ji a má klid.

Ale nevim jestli je to i tvůj případ :?
jano
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: pon 27.01.2003 01:00

#15 Příspěvek od jano »

Ma to najazdene 147tis. , a robi to len pri preradovani alebo pri rychlom spomaleni a opetovnom pridani.
Uživatelský avatar
George_D
Registrovaný
Příspěvky: 7737
Registrován: stř 10.03.2004 01:00
Bydliště: Měšice
Klubové ID: 49
Kontaktovat uživatele:

#16 Příspěvek od George_D »

Možná blbost ale mě něco podobného dělal silenblok na motoru. Byl vytrženej a na převodovce unavený a při prudkém zrychlení mi to bouchlo zevnitř do tunelu, když motor zatáhnul a naklonil se tak zkoukněte radši i to. :wink:
Obrázek
E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
jano
Registrovaný
Příspěvky: 107
Registrován: pon 27.01.2003 01:00

#17 Příspěvek od jano »

Jeden mechanik sa mi na to pozeral a zhodnotil, ze by to mohli byt klby v poloosiach je to mozne ? Len pre istotu.
michal
Registrovaný
Příspěvky: 124
Registrován: stř 26.02.2003 01:00
Bydliště: u Znojma

#18 Příspěvek od michal »

vyresil uz jsi neco :?:
Odpovědět