Stránka 1 z 2
Napsal: pon 18.07.2005 12:09
od Jiras
Už poněkolikáté se mi stalo, že když nastartuju (studený motor), bezchybně naskočí na první otočení, ale při zařazeným neutrálu nebo sešlápnutý spojce padnou otáčky až do chcípnutí. Pak jde nastartovat zase normálně.
Pokud se tahkle začne dusit a jednorázově sešlápnu plyn a otáčky jdou nahoru a vrátí se na těch klasických 900 a už drží. Jako kdyby se profoukl nebo co...
Nedělá to pravidelně, tak 1x za 14 dní a vždycky ráno když auto dlouho stojí. Jakmile se potom rozjedu a stojím cca po 200m na křižovatce na neutrál, už zase otáčky drží...
Může to mít souvislost s ne zrovna novým vzduchovým filtrem, nebo palivovým filtrem, kterej byl měněný bůhví kdy (jestli teda vůbec někdy)?
Je to 318i M43.
Napsal: pon 18.07.2005 12:32
od patras
filtry vymen urcite ale tohle me delal zanesenej volnobeznej ventil .. pri startu na teplej motor se to parkrat zhoupne nez se ustali na 900
jo a jeste zkontroluj tesnost saciho potrubi a jestli nekde neni trhlina ve vlnovci ...
Napsal: úte 19.07.2005 10:39
od Jiras
Jak moc složitá je výměna palivového filtru?
Dá se k němu nějak rozumně dostat, jen odpojit starej a napojit novej? Zbytek věcí může zůstat? (hadice atd..).
Napsal: úte 19.07.2005 11:36
od George_D
Palivovej filtr v pohodě výměna, dole pod autem před motorem a pod plastovym krytem

Napsal: stř 20.07.2005 10:00
od Jiras
A ještě co se týče těch filtrů - jsou nějaké dobré a špatné značky, nebo mám prostě koupit v Elitu filtr za 250 a neřešit to?
Nepotřebuju žádný sportovní sání, dám tam tu klasickou vložku, ale jde mi o to, aby to plnilo správně svou funkci a nebyl to nějakej shit. To samý ten palivovej filtr.
Napsal: stř 20.07.2005 10:01
od George_D
Palivovej davam Bosch a vzduchovej jsem kupoval Man nebo jak se to píše

Napsal: stř 20.07.2005 11:30
od Speedy
Je to asi jedno, mam palivovej z autoprima a zatim pohoda. Jinak klidně bych tam dal UFI nebo Mahle. POkud chce originál, tak HENGST to jisti

Napsal: stř 20.07.2005 11:52
od Jiras
Speedy píše:Je to asi jedno, mam palivovej z autoprima a zatim pohoda. Jinak klidně bych tam dal UFI nebo Mahle. POkud chce originál, tak HENGST to jisti

A Eli?ácký cenovky Speedy? A? si rozšířím obzory... Co sem se ptal, tak vzduch cca 250, palivo 800, ale jsou to nějaký pochybný značky podle katalogu, žádnej výběr...
Napsal: stř 20.07.2005 16:12
od Speedy
Jiras píše:Speedy píše:Je to asi jedno, mam palivovej z autoprima a zatim pohoda. Jinak klidně bych tam dal UFI nebo Mahle. POkud chce originál, tak HENGST to jisti

A Eli?ácký cenovky Speedy? A? si rozšířím obzory... Co sem se ptal, tak vzduch cca 250, palivo 800, ale jsou to nějaký pochybný značky podle katalogu, žádnej výběr...
palivovej 530 UFI po slevě. Hengst 650,- po slevě. Blíže přes ICQ, a? tady neplácáme prostorem

Napsal: pon 08.08.2005 12:16
od Jiras
Nový poznatek - chcípe to vždy, když nějaký čas stojím předkem do kopce a pak nastartuju. Připadá mi to, jako kdyby z palivového vedení od nádrže k motoru stekl benzín a chvíli trvalo, než tam zase doteče. Je to kravina, ale tak mi to přijde. ?e by problém v čerpadle?
Napsal: pon 08.08.2005 12:55
od George_D
Problém nemusí být v čerpadle, pokud ti to pak normálně jede. Na konci lišty se vstřikama je takovej váleček, kterej hlídá tlak v potrubí, tak je možný že třeba už nedrží a palivo steče zpět do nádrže, ale je to jen kdyby.

Napsal: pon 08.08.2005 15:33
od Jiras
George_D píše:Problém nemusí být v čerpadle, pokud ti to pak normálně jede. Na konci lišty se vstřikama je takovej váleček, kterej hlídá tlak v potrubí, tak je možný že třeba už nedrží a palivo steče zpět do nádrže, ale je to jen kdyby.

No jo, ale kdyby tam nebylo vůbec palivo, tak přece ani nenastartuje. On nastaruje úplně normálně, ale ale za 2-3s to zdechne. Pokud sešlápnu po nastartování trochu plyn, je to ok.
Napsal: stř 10.08.2005 17:25
od paul
Ak by bola chyba v pretlakovom ventile (na palivovej lyste) alebo netesny spätny ventil v benz. cerpadle, tak to robi to, ze auto nenastartuje VOBEC!!!
Takze tam chybu nehladaj.
Skor "falosny" vzduch. Nejaka prasknuta hadica (podtlakova,vzduchova), ...
Napsal: stř 10.08.2005 17:36
od darmon
paul píše:Ak by bola chyba v pretlakovom ventile (na palivovej lyste) alebo netesny spätny ventil v benz. cerpadle, tak to robi to, ze auto nenastartuje VOBEC!!!
Takze tam chybu nehladaj.
Skor "falosny" vzduch. Nejaka prasknuta hadica (podtlakova,vzduchova), ...
to neni pravda ze by spatnej regulator tlaku paliva nenastartoval vubec auto..dtto zpetnej ventil
Napsal: stř 10.08.2005 21:03
od paul
tak sorry,
myslel som, na PRVY raz nenastartuje motor ak je netesny, resp. zly spätny ventil v benzinovom cerpadle. Mal som taky pripad.
A ak je zly regulator tlaku na palivovej lyste, tak ten sposobil, ze auto vynehavalo, trhalo - proste nebol v lyste taky konstantny tlak, aky ma byt nominalny pre vstreky. Aj takyto pripad som riesil.
Ale tvoja chyba s touto sustavou nema nic spolocneho.
Napsal: čtv 11.08.2005 08:58
od Jiras
No já nevím, mě to připadá jako uplně debilní závada. Pokud mám auto na rovině, startuje v poho, otáčky nepadají, šlape úplně předpisově. Na rovině mi to padlo asi jen 3x za poslední 3 měsíce. Ale pokud nechám auto stát do kopce čumákem nahoru, nastartuju taky uplně v pohodě, ale otáčky padají. Dneska jsem po nastartování lechtal plyn a držel tím otáčky na cca 1000 a když jsem ho po asi 10 sekundách pustil, už držely na předpisových 900 - i do kopce.
Při jízdě se žádné vynechávání nebo chcípání absolutně nekoná, ručička otáčkoměru se na volnoběh nijak nechvěje, drží bez hnutí na 800-900... A můžu stát jak chci.
Já vím že tady je těžko co radit, ale spíš by mi pomohlo, kde hledat problém (sání, volnoběžný ventil, vstřiky, benz. pumpa, nebo jen zasranej asi nikdy neměněnej palivovej filtr...)
Napsal: čtv 11.08.2005 09:15
od RuDoSh
me to delalo TDSo..... nekama uchcavala nafta.... ale bylo to citit....
Napsal: čtv 11.08.2005 11:28
od Jiras
RuDoSh píše:me to delalo TDSo..... nekama uchcavala nafta.... ale bylo to citit....
Nikde nic neuchcává, ano benzín není cítit, natož nafta

Napsal: pát 26.08.2005 09:49
od Jiras
Problém vyřešen, byla to díra v gumovým vlnovci sání. Nebyla pohledem vůbec vidět, mrcha. Už šlape jak hodinky.

Napsal: pát 26.08.2005 12:48
od George_D
Jiras píše:Problém vyřešen, byla to díra v gumovým vlnovci sání. Nebyla pohledem vůbec vidět, mrcha. Už šlape jak hodinky.

To mě taky napadlo, ale když jsi psal že po 10s to jede normálně, tak mi to nepřišlo jako tato závada.

Já měl to samý akorát dirka byla větší a ve zlomu a otáčky lítaly furt a volnoběh to nedrželo vůbec, ani po 10s
