Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Po nastartování spadnou otáčky až chcípne.
Už poněkolikáté se mi stalo, že když nastartuju (studený motor), bezchybně naskočí na první otočení, ale při zařazeným neutrálu nebo sešlápnutý spojce padnou otáčky až do chcípnutí. Pak jde nastartovat zase normálně.
Pokud se tahkle začne dusit a jednorázově sešlápnu plyn a otáčky jdou nahoru a vrátí se na těch klasických 900 a už drží. Jako kdyby se profoukl nebo co...
Nedělá to pravidelně, tak 1x za 14 dní a vždycky ráno když auto dlouho stojí. Jakmile se potom rozjedu a stojím cca po 200m na křižovatce na neutrál, už zase otáčky drží...
Může to mít souvislost s ne zrovna novým vzduchovým filtrem, nebo palivovým filtrem, kterej byl měněný bůhví kdy (jestli teda vůbec někdy)?
Je to 318i M43.
Pokud se tahkle začne dusit a jednorázově sešlápnu plyn a otáčky jdou nahoru a vrátí se na těch klasických 900 a už drží. Jako kdyby se profoukl nebo co...
Nedělá to pravidelně, tak 1x za 14 dní a vždycky ráno když auto dlouho stojí. Jakmile se potom rozjedu a stojím cca po 200m na křižovatce na neutrál, už zase otáčky drží...
Může to mít souvislost s ne zrovna novým vzduchovým filtrem, nebo palivovým filtrem, kterej byl měněný bůhví kdy (jestli teda vůbec někdy)?
Je to 318i M43.
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Palivovej filtr v pohodě výměna, dole pod autem před motorem a pod plastovym krytem 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Palivovej davam Bosch a vzduchovej jsem kupoval Man nebo jak se to píše 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
A Eli?ácký cenovky Speedy? A? si rozšířím obzory... Co sem se ptal, tak vzduch cca 250, palivo 800, ale jsou to nějaký pochybný značky podle katalogu, žádnej výběr...Speedy píše:Je to asi jedno, mam palivovej z autoprima a zatim pohoda. Jinak klidně bych tam dal UFI nebo Mahle. POkud chce originál, tak HENGST to jisti
palivovej 530 UFI po slevě. Hengst 650,- po slevě. Blíže přes ICQ, a? tady neplácáme prostoremJiras píše:A Eli?ácký cenovky Speedy? A? si rozšířím obzory... Co sem se ptal, tak vzduch cca 250, palivo 800, ale jsou to nějaký pochybný značky podle katalogu, žádnej výběr...Speedy píše:Je to asi jedno, mam palivovej z autoprima a zatim pohoda. Jinak klidně bych tam dal UFI nebo Mahle. POkud chce originál, tak HENGST to jisti

- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Problém nemusí být v čerpadle, pokud ti to pak normálně jede. Na konci lišty se vstřikama je takovej váleček, kterej hlídá tlak v potrubí, tak je možný že třeba už nedrží a palivo steče zpět do nádrže, ale je to jen kdyby. 


E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!
No jo, ale kdyby tam nebylo vůbec palivo, tak přece ani nenastartuje. On nastaruje úplně normálně, ale ale za 2-3s to zdechne. Pokud sešlápnu po nastartování trochu plyn, je to ok.George_D píše:Problém nemusí být v čerpadle, pokud ti to pak normálně jede. Na konci lišty se vstřikama je takovej váleček, kterej hlídá tlak v potrubí, tak je možný že třeba už nedrží a palivo steče zpět do nádrže, ale je to jen kdyby.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 3701
- Registrován: úte 07.01.2003 01:00
- Klubové ID: 91
- Kontaktovat uživatele:
to neni pravda ze by spatnej regulator tlaku paliva nenastartoval vubec auto..dtto zpetnej ventilpaul píše:Ak by bola chyba v pretlakovom ventile (na palivovej lyste) alebo netesny spätny ventil v benz. cerpadle, tak to robi to, ze auto nenastartuje VOBEC!!!
Takze tam chybu nehladaj.
Skor "falosny" vzduch. Nejaka prasknuta hadica (podtlakova,vzduchova), ...
tak sorry,
myslel som, na PRVY raz nenastartuje motor ak je netesny, resp. zly spätny ventil v benzinovom cerpadle. Mal som taky pripad.
A ak je zly regulator tlaku na palivovej lyste, tak ten sposobil, ze auto vynehavalo, trhalo - proste nebol v lyste taky konstantny tlak, aky ma byt nominalny pre vstreky. Aj takyto pripad som riesil.
Ale tvoja chyba s touto sustavou nema nic spolocneho.
myslel som, na PRVY raz nenastartuje motor ak je netesny, resp. zly spätny ventil v benzinovom cerpadle. Mal som taky pripad.
A ak je zly regulator tlaku na palivovej lyste, tak ten sposobil, ze auto vynehavalo, trhalo - proste nebol v lyste taky konstantny tlak, aky ma byt nominalny pre vstreky. Aj takyto pripad som riesil.
Ale tvoja chyba s touto sustavou nema nic spolocneho.
No já nevím, mě to připadá jako uplně debilní závada. Pokud mám auto na rovině, startuje v poho, otáčky nepadají, šlape úplně předpisově. Na rovině mi to padlo asi jen 3x za poslední 3 měsíce. Ale pokud nechám auto stát do kopce čumákem nahoru, nastartuju taky uplně v pohodě, ale otáčky padají. Dneska jsem po nastartování lechtal plyn a držel tím otáčky na cca 1000 a když jsem ho po asi 10 sekundách pustil, už držely na předpisových 900 - i do kopce.
Při jízdě se žádné vynechávání nebo chcípání absolutně nekoná, ručička otáčkoměru se na volnoběh nijak nechvěje, drží bez hnutí na 800-900... A můžu stát jak chci.
Já vím že tady je těžko co radit, ale spíš by mi pomohlo, kde hledat problém (sání, volnoběžný ventil, vstřiky, benz. pumpa, nebo jen zasranej asi nikdy neměněnej palivovej filtr...)
Při jízdě se žádné vynechávání nebo chcípání absolutně nekoná, ručička otáčkoměru se na volnoběh nijak nechvěje, drží bez hnutí na 800-900... A můžu stát jak chci.
Já vím že tady je těžko co radit, ale spíš by mi pomohlo, kde hledat problém (sání, volnoběžný ventil, vstřiky, benz. pumpa, nebo jen zasranej asi nikdy neměněnej palivovej filtr...)
- George_D
- Registrovaný
- Příspěvky: 7737
- Registrován: stř 10.03.2004 01:00
- Bydliště: Měšice
- Klubové ID: 49
- Kontaktovat uživatele:
Jiras píše:Problém vyřešen, byla to díra v gumovým vlnovci sání. Nebyla pohledem vůbec vidět, mrcha. Už šlape jak hodinky.
To mě taky napadlo, ale když jsi psal že po 10s to jede normálně, tak mi to nepřišlo jako tato závada.



E36 328 Coupe+E30 318iA LPG Coupe - Jezdim se srdcem, ktere mi tluče pod kapotou BMW
ŽEBŘÍČEK ŠKODLIVOSTI DROG !!!!