Stránka 1 z 1
Napsal: úte 24.05.2005 12:52
od Revy
objednal jsem si novy sportovni vyfuk .
http://www.autofam.cz/products/index.ph ... D=539-3014
Ted mi automechanik rozmlouva, abych si ho na auto vubec daval.Pry na diesel potrebuji original, aby vse klapalo,tak jak ma.Dalsi mi zase říká, ze to je bez problemu. Mam bmw E46 320d rok vyroby 2000. Tak jsem se chtel zeptat,jak to s univerzalnimi vyfuky vůbec je.
Napsal: úte 24.05.2005 12:57
od Hanz
je fakt, ze takovouhle s+acku bych si tam nedal... mas origo KO nebo jen chces tunit?
Napsal: úte 24.05.2005 13:01
od Revy
sice nevim co je originalni KO

ale na aute je vse originalni, chci vylepsit vzhled, nelibi se mi ten vyfuk ohnutej dolu..
Napsal: úte 24.05.2005 13:20
od michal
Revy píše:sice nevim co je originalni KO

ale na aute je vse originalni, chci vylepsit vzhled, nelibi se mi ten vyfuk ohnutej dolu..
tak ten kokot ohnutej dolu se mi taky nelibyl

a vyresil jsem to tak,ze jsem ho urezal a navaril primo na tlumic oval DTM koncovku
jen zadni tlumic nic neresi(zvuk se temer nezmeni,vykon uz vubec ne),ten origo je urcite skoda rezat,kor kdyz je jako novej

Napsal: úte 24.05.2005 13:28
od Speedy
Revy píše:sice nevim co je originalni KO

ale na aute je vse originalni, chci vylepsit vzhled, nelibi se mi ten vyfuk ohnutej dolu..
KO je jakom totálně mrtvej nebo-li na vyhození

Napsal: úte 24.05.2005 13:29
od Revy
jen zadni tlumic nic neresi(zvuk se temer nezmeni,vykon uz vubec ne),ten origo je urcite skoda rezat,kor kdyz je jako novej

[/quote]
neslo mi ani o to zvysovat vykon, ale bylo mi receno, ze jinym tlumicem muzu oddelat turbo atd...., a ze auto nepojede, tak jak ma.
Napsal: úte 24.05.2005 13:30
od Revy
KO je jakom totálně mrtvej nebo-li na vyhození

[/quote]
aha

tak origo je uplne OK
Napsal: úte 24.05.2005 13:34
od Slid
..od firmy KM bych dal tak akorát koncovky, ale ne nikdy jejich tlumič

.Pokud Ti jde jen o vzhled a zadní tlumič je o.k. Tak dej pryč jen ty koncovky zahlé dolu a nech si navařit takové koncovky jaké se Ti líbí....
Napsal: úte 24.05.2005 13:36
od Hitman
na dieselu snad nelze ladit zvuk zadni koncovkou ne ? tim to akorat rozeseres, vubec na to radsi nesahej pokud je v poradku, chytre nemecke hlavicky to maj dobre spocitane

Napsal: úte 24.05.2005 13:37
od Slid
.....on nechce ladit, jemu jde jen o vhled a koncovkou nic neskazí!!

Napsal: úte 24.05.2005 13:42
od Revy
Slid píše:.....on nechce ladit, jemu jde jen o vhled a koncovkou nic neskazí!!

jasny, jde mi hlavne o vzhled

... jsou ohnuty koncovky u dieselu kvuli smradu?
Napsal: úte 24.05.2005 13:43
od Hitman
aha tak to jo, ten kovovej konec nic neposere akorat mozna bude mit vic zacouzenou prdel

Napsal: úte 24.05.2005 13:49
od Slid
Když dáš rovnou nebo dvě rovný tak bude vše o.k. a nic začuzený nebudeš mít..

já bych si na diesla DTM nedal ikdyž třeba nečudí.....

Napsal: úte 24.05.2005 14:03
od RuDoSh
Revy píše:Slid píše:.....on nechce ladit, jemu jde jen o vhled a koncovkou nic neskazí!!

jasny, jde mi hlavne o vzhled

... jsou ohnuty koncovky u dieselu kvuli smradu?
ne kvuli smradu, ale kvuli kouri.... kdyz je to ohnute dolu tak se tim nespini auto

Napsal: úte 24.05.2005 14:19
od skautik
turbo se urcite nerozesere, neni duvod, krome toho ten tlumic co by tam mel jit misto originalniho by mel mit minimalne stejnej nebo vetsi pruchod, u preplnovanejch motoru je nejaky zpetny odpor k nicemu.
A ze sportovni tlumic nedela u diesla zvuk je blbost, stacilo si poslechnout lukasovo stare TDso.
Jinak ten KM tlumic je hlucnejsi a vydrzi tak max rok mozna dva roky nez se ten obsah vysype ven

Napsal: úte 24.05.2005 14:31
od Revy
skautik píše:turbo se urcite nerozesere, neni duvod, krome toho ten tlumic co by tam mel jit misto originalniho by mel mit minimalne stejnej nebo vetsi pruchod, u preplnovanejch motoru je nejaky zpetny odpor k nicemu.
A ze sportovni tlumic nedela u diesla zvuk je blbost, stacilo si poslechnout lukasovo stare TDso.
Jinak ten KM tlumic je hlucnejsi a vydrzi tak max rok mozna dva roky nez se ten obsah vysype ven

tenhle tlumic ma prave mensi pruchod , nez je vstup do toho originalniho
myslel jsem ze originalni tlumic (zvlast u dieselu ) je presne "usitej" na konkretni motor, a ze tedy neni dobry tam davat jakejkoliv univerzalni jinej tlumic....
Napsal: úte 24.05.2005 14:33
od Speedy
U výfuku platí pravidlo, že směrem dozadu od hlavy se celkový přůřez trubek má zvětšovat, nikdy se nemá zmenšovat(leda že by tím chtěl někdo dusit motor).
Napsal: úte 24.05.2005 16:45
od Slid
....Přesně tak jak napsal Speedy a pokud vím tak KM má průměr někde kolem 50mm ten je tak na Filcku a ne na Bawo.....