Stránka 1 z 1
Napsal: ned 22.05.2005 19:01
od Cantona
Ahojte dneska jsem udělal se svým mazlem takový okruh Zlín - Hradec - Praha - Zlín. Při zpáteční cestě z Praglu jsem jel plný kotel a nějak se ručička teploměru vychýlila trocha doprava - po ubrání se po několika okamžicích vrátila do normálu. Nemůže to být naký signál k naké poruše????

třeba palice, že, to by bolo nadělení
Napsal: ned 22.05.2005 19:58
od Slavisimo
Cantona píše:Ahojte dneska jsem udělal se svým mazlem takový okruh Zlín - Hradec - Praha - Zlín. Při zpáteční cestě z Praglu jsem jel plný kotel a nějak se ručička teploměru vychýlila trocha doprava - po ubrání se po několika okamžicích vrátila do normálu. Nemůže to být naký signál k naké poruše????

třeba palice, že, to by bolo nadělení
neco podobnyho nam to dela u TDS, jedes kotel rucicka se mirne vychyli a spadne vykon a kdyz uberes ne chvili tak se to zsa vrati do normalu

Napsal: ned 22.05.2005 22:03
od DC
zarostlý chladící okruh, nebo pumpa už nepumpuje jak má
Napsal: ned 22.05.2005 22:13
od TURBO_KrteK
jj koukni na pumpu .... me nemila prekvapila na mimoni

z5 na chatu sem jel na lane

Napsal: pon 23.05.2005 09:31
od Speedy
Taky mě napadlo, jestli to nemůže být málo napnutý řemen a tím by docházelo k prokluzu a pumpa by nedostatečně čerpala. Pak to chce pročistit chladiče, jestli jsou zanesené a zkontrolovat vizkospojku.
Napsal: pon 23.05.2005 21:08
od Cantona
pumpa měněná při 170 tkm ted tam je nakých 254 tkm dneska jsem tomu zas dával a nic - tak doufám že to je v poho díky
