Stránka 1 z 1

Napsal: ned 15.05.2005 15:48
od koegel
Zdravim Vas, kamos ma E36 tusim 318 td, radovy 6 valec, automat a ma taky problem, ze pri 140 km/h mu jednoducho vypol motor. Vycistilo sa na tom sanie+vyfuk system, a vstrekovace, odvtedy to ma ovela lepsiu akceleraciu, lepsie mu to ide, aj menej zerie, ale teraz mu to skape pri 160 km/h...
Chcel by som sa opytat, ci by niekto nemohol poradit v com moze byt chyba. Vycistil som mu aj EGR ventil, bolo to zapecene, predtym to urcite neotvaralo, ale skusal som mu to rucne otvorit-zatlacit ten piestik - a islo to dost tazko, neviem, ci ten podtlak, ktory to ovlada to dokaze vobec otvorit, ale asi nie. Skusal som ten podtlak na tej odpojenej hadicke co id e k EGR ventilu, a podla mna je to slabe. Moze byt ta membrana v EGR natvrdnuta ci inak poskodena, ze treba na to tak zatlacit aby to otvorilo? Moze byt problem aj v podtlakovej pumpe ktora vyaba ten podtlak? Moze to zdochnutie sposobit nespravna funkcia EGR? Alebo nieco ine?
Dakujem za kazdu radu. :wink:

Napsal: pon 16.05.2005 09:58
od Speedy
Sice neporadím, ale 318td asi nebude 6-ti hrnek :-)

Napsal: pon 16.05.2005 10:44
od Slid
318TD se ani nedělali, určitě to bude 325TD. :wink:

Napsal: pon 16.05.2005 10:56
od Speedy
Slid píše:318TD se ani nedělali, určitě to bude 325TD. :wink:


To by jsi se divil 318TD se dělalo, má ho třbea Nepho. Sorry za Ot.

Napsal: pon 16.05.2005 11:43
od Slid
fakt jo... 8O měl jsem zato že ne-e....hmm tak už jsem zase o něco chtřejší.. :) jinak taky sorry za OT... 8)

Napsal: pon 16.05.2005 11:47
od Slid
....ale když si dáš ETK tak tam ani 318TD neni na výběr jen 318TDS :wink:

Napsal: pon 16.05.2005 11:58
od koegel
Dakujem, preto som pisal, ze je R6, lebo to som videl, ale oznacenie som nevidel, a pravdu povediac viac ma zaujima pricina tej chyby ako cisielka. :wink:

Napsal: pon 16.05.2005 12:46
od michal
co podavaci cerpadlo v nadri,je na nem sitko,bejva taky zacpany :idea:

s 318TDs,524TD a 525TDs jsem mel podobny problem,jenze to chcipalo nahodile kdykoliv a vzdycky bylo v pi.. prave tohle cerpadylko v nadrzi :)

osoupou se v nem uliky podobne jako v alternatoru a pak jednou jede podruhe zas ne,spatne to strtuje atd....

Napsal: pon 16.05.2005 13:14
od koegel
V tom to asi nebude, lebo je mozne jazdit s vacsimi otackami na 2-ke ci 3-ke, a vtedy je privod paliva taky isty - ak nie vacsi - ako pri tych 140 resp. 160 km/h.
A neviem, ci zrovna tento typ ma vobec podavacie cerpadlo v nadrzi, mam taky pocit, ze asi ani nie. :roll:
Je to vzdy na vlas rovnake, predtym pri 140, a od vycistenia pri 160 to zdochne pravidelne, nie iba obcas, ale pri tej rychlosti vzdy. :(
ale stejne diky za tip

Napsal: pon 16.05.2005 13:22
od michal
to podavaci cerpadlo v nadrzi maji vsechny TD motory BMW od roku 88 :!:

pak bych doporucil diagnostiku,ale v autorizovanem servise,jinde bude asi vsechno ok,vyhodis akorat penize...

Napsal: pon 16.05.2005 14:54
od koegel
Aha, sorry, to som nevedel. Dakujem.
Na diagnost. to uz bolo, nic sa nezistilo.
Ale pozrem sa na to cerpadlo. Diky.
PS: to podavacie cerpadlo by malo zacat tlacit ked dam zapalovanie, nie? Je mozne, ze to auto ide aj ked podavacie cerpadlo uplne nefunguje? Dokaze vstrekovacie cerpadlo natiahnut naftu aj bez toho? Mate s tym skusenosti? Vdaka.

Napsal: pon 16.05.2005 15:47
od JRC
Vstřikovací čerpadlo to natáhne taky, ale trvá mu to dýl a když máš prázdnou nádrž, tak u některých aut to nenastartuješ. Spouští se to v podstatě se žhavením a potom s chodem motoru (když je to teplé, tak to nežhaví a ani nepustí čerpadlo, to naskočí až když beží motor). Aspoň jsem to takhle na dvou autech okouknul. A za chodu už si to stačí vstřik. čerpadlo podávat samo. Jinak 324TD z 89 co jsem kdysi měl, podávací čerpadlo nemělo a chytalo i běhalo jako hodinky. Dokázalo to natáhnout i z prázdné nádrže, když mi jednou došla nafta.

Napsal: pon 16.05.2005 17:06
od koegel
Noo, ale kdyz uz
JRC píše: za chodu už si to stačí vstřik. čerpadlo podávat samo.

tak sa to za chodu vypne? A je to riesene tak, ze to vstrekovacie cerpadlo taha cez podavacie, ale dajme tomu, ze na podavacom je ten filter ucpany, tak pri dlhodobej jazde na vyssich otackach vstrekovacie cerp. nedokaze take mnozstvo pretiahnut cez ucpany filter vypnuteho podavacieho cerpadla, a moze sa vytvorit kvazi podtlak v nafte ci vypadok dodavky nafty do vstrekovacov??
Dlha veta, ale snad to ma zmysel... ja chapem co pisem, dufam, ze nie som sam.. :wink: Co vy na moje analyticke myslienky? :D
Dakujem kazdemu za rady.

Napsal: pon 16.05.2005 21:50
od Slid

Napsal: pon 16.05.2005 22:12
od koegel
Mozno ze to bude ono. Zajtra sa na to pozrem.
Diky, diky, diky. :wink:

Napsal: úte 17.05.2005 05:03
od michal
JRC píše:Vstřikovací čerpadlo to natáhne taky, ale trvá mu to dýl a když máš prázdnou nádrž, tak u některých aut to nenastartuješ. Spouští se to v podstatě se žhavením a potom s chodem motoru (když je to teplé, tak to nežhaví a ani nepustí čerpadlo, to naskočí až když beží motor). Aspoň jsem to takhle na dvou autech okouknul. A za chodu už si to stačí vstřik. čerpadlo podávat samo. Jinak 324TD z 89 co jsem kdysi měl, podávací čerpadlo nemělo a chytalo i běhalo jako hodinky. Dokázalo to natáhnout i z prázdné nádrže, když mi jednou došla nafta.


to cerpadlo bezi samozdrejme i za chodu a ja u 324Td r.v.88 podavaci cerpadlo v nadrzi mel! :)

Napsal: úte 17.05.2005 10:12
od FrajerT
Vážení, o dopr. čerp. môžete keca? koľko chcete, ale keď to vždy robí pri rovnakej rýchlosti, a inak to dobre štartuje a chodí to bez problémov, tak by som skôr tipol na nejakú elektronickú chybu alebo nejaký ventil... Na dopr. čerpadlo mi to nevyzerá...