Stránka 1 z 2

Napsal: pát 22.04.2005 19:31
od marop
Hoši mám 325 TDS a dva problémi: 1. žere olej, ale neteče, kde se strácí? 2. zamyká se u otvírání kufru a taky někdy počas jízdy. Díky za radu.

Napsal: sob 23.04.2005 06:58
od skautik
marop píše:Hoši mám 325 TDS a dva problémi: 1. žere olej, ale neteče, kde se strácí? 2. zamyká se u otvírání kufru a taky někdy počas jízdy. Díky za radu.
jak moc zere olej?

Napsal: ned 24.04.2005 12:10
od marop
skautik píše:
marop píše:Hoši mám 325 TDS a dva problémi: 1. žere olej, ale neteče, kde se strácí? 2. zamyká se u otvírání kufru a taky někdy počas jízdy. Díky za radu.
jak moc zere olej?
1 litr na 1000km, to je dost,ne?

Napsal: ned 24.04.2005 12:43
od Lukas H.
marop píše:
skautik píše:
marop píše:Hoši mám 325 TDS a dva problémi: 1. žere olej, ale neteče, kde se strácí? 2. zamyká se u otvírání kufru a taky někdy počas jízdy. Díky za radu.
jak moc zere olej?
1 litr na 1000km, to je dost,ne?
No to je opravdu dost, podle me ti ho zere turbo a posila ho do sani... Sundej trubku ze sani a koukni jestli nejakej nevytece...

Napsal: pon 25.04.2005 10:25
od skautik
tak, nejpravdepodobnejsi je to turbo

pretesneni a vyvazeni pokud je jinak ok vyjde tak na 5 - 8k

Napsal: pon 25.04.2005 11:26
od Speedy
Nevím, co přesně myslíš tím zamykáním kufru, ale standardně je centrál zapojený i na kufr a kdžy zamkneš dveře od řidiče, tak se zamkne i kufr. A obráceně, když zamkneš kufr klíčem, tak by se mělo zamknout celé auto.

Napsal: pon 25.04.2005 13:11
od marop
Máte někdo nějaký kontakt na repasi turba v okolí: Tábor, Jindřichův Hradec, Pelhřimov??? Díky

Napsal: čtv 28.04.2005 14:42
od marop
Máte zkušenosti s repasí turba? Mám několik kontaktů na firmy, které to dělají, ale naposledy, když jsem slyšel turbo po repasi...........no hrůza, tak se mi do toho nechce. Ale asi mi nic jiného nezbyde. Akorát nevím co všechno si mám nechat vyměnit, abych tam nemusel za chvíli znovu. Máte zkušenosti???
Díky

Napsal: čtv 28.04.2005 15:08
od kutil
Nebylo by na škodu taky změřit tlaky ve válcích a u toho kufru překontroluj dráty v tom ohybu co vede mezi károu a víkem je tam asi 8 drátu a často to bývá přelámané a pak to zkratuje

Napsal: čtv 28.04.2005 16:17
od marop
kutil píše:Nebylo by na škodu taky změřit tlaky ve válcích a u toho kufru překontroluj dráty v tom ohybu co vede mezi károu a víkem je tam asi 8 drátu a často to bývá přelámané a pak to zkratuje
Díky za ty drátky, kouknu na to a doufám, že tlaky budou v pořádku. Turbo bude chycené, protože byl na potrubí do sání olej...... akorát potřebuji poradit, kdo má stím zkušenosti, kde to repasují kvalitně a naopak....

Napsal: čtv 28.04.2005 16:44
od marop
kutil píše:Nebylo by na škodu taky změřit tlaky ve válcích a u toho kufru překontroluj dráty v tom ohybu co vede mezi károu a víkem je tam asi 8 drátu a často to bývá přelámané a pak to zkratuje
Díky za ty drátky, kouknu na to a doufám, že tlaky budou v pořádku. Turbo bude chycené, protože byl na potrubí do sání olej...... akorát potřebuji poradit, kdo má stím zkušenosti, kde to repasují kvalitně a naopak....

Napsal: pát 29.04.2005 09:14
od skautik
marop píše:
kutil píše:Nebylo by na škodu taky změřit tlaky ve válcích a u toho kufru překontroluj dráty v tom ohybu co vede mezi károu a víkem je tam asi 8 drátu a často to bývá přelámané a pak to zkratuje
Díky za ty drátky, kouknu na to a doufám, že tlaky budou v pořádku. Turbo bude chycené, protože byl na potrubí do sání olej...... akorát potřebuji poradit, kdo má stím zkušenosti, kde to repasují kvalitně a naopak....
no cetl jsem dobre reference na firmu ktera sidli nekde u dalnice za brnem smerem na prahu...

jinak to u toho turba meni "guvera", loziska a rotor je ok, musi to nasledne na vysokoobratkove vyvazovacce vyvazit, jinak to bude za chvili ko.

kolik mas toho oleje v hadici? je to jen mastne, nebo to z toho ten olej tece? :)

pokud je to jen mastne, nemusi to turbo byt nutne ko. Treba u oktavky to mas za prvnich par tisic kilometru taky

Napsal: pát 29.04.2005 18:06
od Cantona
ja mám jednu turbínu doma - pro jistotu - taky mi to háže olej do sání ale není to tak ještě hrozné prej je to běžnej jev - je tak či není :D :D

Napsal: pát 29.04.2005 22:15
od Hanis
Cantona píše:ja mám jednu turbínu doma - pro jistotu - taky mi to háže olej do sání ale není to tak ještě hrozné prej je to běžnej jev - je tak či není :D :D
Hřídelové těsnění turba je řešeno kovovými kroužku čtvercového průřezu, které jsou zasazeny v přesné drážce. Toto řešení není 100% a proto určitý průsak olej je normalní jev, který se projevuje mastným saním. Ovšem pokud je toto těsnění opotřebované je průsak větší motor má zvýšenou spotřebu oleje a kouří. Není žádná přesná mez kdy je turbo v pořádku a kdy je průsak oleje nepřijatelný a většinou to každej řeší až když je turbo kaput.

Tady se o tom dočteš více
http://www.specialturbo.cz/cz/flash/flash-frame.php

Napsal: sob 30.04.2005 15:08
od kutil
8O zajímavé opravy viskospojek co to tak múže koštovat :?:

Napsal: sob 30.04.2005 20:21
od Hanis
kutil píše:8O zajímavé opravy viskospojek co to tak múže koštovat :?:
Voe v kontaktech máš telefon tak tam zavolej a neptej se jak tele

Napsal: ned 01.05.2005 15:19
od kutil
:(

Napsal: sob 07.05.2005 15:55
od marop
Díky moc za rady, už jsem se ptal v servisu v Pelhřimově a bude to za 18-20 k. + práce. Myslíte, že by tá spotřeba oleje nemusela být jenom tím turbem, protože litr na tisíc je hodně i na turbo, né??? Myslíte, že bych to měl nechat pořádně prohlídnout, než hned sundavat turbo? To bude zase ranec, už teď mi je špatně.
Díky moc.

Napsal: sob 07.05.2005 15:57
od marop
Díky moc za rady, už jsem se ptal v servisu v Pelhřimově a bude to za 18-20 k. + práce. Myslíte, že by tá spotřeba oleje nemusela být jenom tím turbem, protože litr na tisíc je hodně i na turbo, né??? Myslíte, že bych to měl nechat pořádně prohlídnout, než hned sundavat turbo? To bude zase ranec, už teď mi je špatně.
Díky moc.

Napsal: sob 07.05.2005 16:05
od marop
Díky moc za rady, už jsem se ptal v servisu v Pelhřimově a bude to za 18-20 k. + práce. Myslíte, že by tá spotřeba oleje nemusela být jenom tím turbem, protože litr na tisíc je hodně i na turbo, né??? Myslíte, že bych to měl nechat pořádně prohlídnout, než hned sundavat turbo? To bude zase ranec, už teď mi je špatně.
Díky moc.