Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Žere olej...

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
marop

#1 Příspěvek od marop »

Hoši mám 325 TDS a dva problémi: 1. žere olej, ale neteče, kde se strácí? 2. zamyká se u otvírání kufru a taky někdy počas jízdy. Díky za radu.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#2 Příspěvek od skautik Čestný člen »

marop píše:Hoši mám 325 TDS a dva problémi: 1. žere olej, ale neteče, kde se strácí? 2. zamyká se u otvírání kufru a taky někdy počas jízdy. Díky za radu.
jak moc zere olej?
marop

#3 Příspěvek od marop »

skautik píše:
marop píše:Hoši mám 325 TDS a dva problémi: 1. žere olej, ale neteče, kde se strácí? 2. zamyká se u otvírání kufru a taky někdy počas jízdy. Díky za radu.
jak moc zere olej?
1 litr na 1000km, to je dost,ne?
Lukas H. Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 5108
Registrován: úte 17.04.2012 09:10
Klubové ID: 3

#4 Příspěvek od Lukas H. Čestný člen »

marop píše:
skautik píše:
marop píše:Hoši mám 325 TDS a dva problémi: 1. žere olej, ale neteče, kde se strácí? 2. zamyká se u otvírání kufru a taky někdy počas jízdy. Díky za radu.
jak moc zere olej?
1 litr na 1000km, to je dost,ne?
No to je opravdu dost, podle me ti ho zere turbo a posila ho do sani... Sundej trubku ze sani a koukni jestli nejakej nevytece...
N54 PWR
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#5 Příspěvek od skautik Čestný člen »

tak, nejpravdepodobnejsi je to turbo

pretesneni a vyvazeni pokud je jinak ok vyjde tak na 5 - 8k
Speedy Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6815
Registrován: ned 05.10.2003 00:00
Bydliště: Praha
Klubové ID: 51

#6 Příspěvek od Speedy Čestný člen »

Nevím, co přesně myslíš tím zamykáním kufru, ale standardně je centrál zapojený i na kufr a kdžy zamkneš dveře od řidiče, tak se zamkne i kufr. A obráceně, když zamkneš kufr klíčem, tak by se mělo zamknout celé auto.
marop

#7 Příspěvek od marop »

Máte někdo nějaký kontakt na repasi turba v okolí: Tábor, Jindřichův Hradec, Pelhřimov??? Díky
marop

#8 Příspěvek od marop »

Máte zkušenosti s repasí turba? Mám několik kontaktů na firmy, které to dělají, ale naposledy, když jsem slyšel turbo po repasi...........no hrůza, tak se mi do toho nechce. Ale asi mi nic jiného nezbyde. Akorát nevím co všechno si mám nechat vyměnit, abych tam nemusel za chvíli znovu. Máte zkušenosti???
Díky
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#9 Příspěvek od kutil »

Nebylo by na škodu taky změřit tlaky ve válcích a u toho kufru překontroluj dráty v tom ohybu co vede mezi károu a víkem je tam asi 8 drátu a často to bývá přelámané a pak to zkratuje
marop

#10 Příspěvek od marop »

kutil píše:Nebylo by na škodu taky změřit tlaky ve válcích a u toho kufru překontroluj dráty v tom ohybu co vede mezi károu a víkem je tam asi 8 drátu a často to bývá přelámané a pak to zkratuje
Díky za ty drátky, kouknu na to a doufám, že tlaky budou v pořádku. Turbo bude chycené, protože byl na potrubí do sání olej...... akorát potřebuji poradit, kdo má stím zkušenosti, kde to repasují kvalitně a naopak....
marop

#11 Příspěvek od marop »

kutil píše:Nebylo by na škodu taky změřit tlaky ve válcích a u toho kufru překontroluj dráty v tom ohybu co vede mezi károu a víkem je tam asi 8 drátu a často to bývá přelámané a pak to zkratuje
Díky za ty drátky, kouknu na to a doufám, že tlaky budou v pořádku. Turbo bude chycené, protože byl na potrubí do sání olej...... akorát potřebuji poradit, kdo má stím zkušenosti, kde to repasují kvalitně a naopak....
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#12 Příspěvek od skautik Čestný člen »

marop píše:
kutil píše:Nebylo by na škodu taky změřit tlaky ve válcích a u toho kufru překontroluj dráty v tom ohybu co vede mezi károu a víkem je tam asi 8 drátu a často to bývá přelámané a pak to zkratuje
Díky za ty drátky, kouknu na to a doufám, že tlaky budou v pořádku. Turbo bude chycené, protože byl na potrubí do sání olej...... akorát potřebuji poradit, kdo má stím zkušenosti, kde to repasují kvalitně a naopak....
no cetl jsem dobre reference na firmu ktera sidli nekde u dalnice za brnem smerem na prahu...

jinak to u toho turba meni "guvera", loziska a rotor je ok, musi to nasledne na vysokoobratkove vyvazovacce vyvazit, jinak to bude za chvili ko.

kolik mas toho oleje v hadici? je to jen mastne, nebo to z toho ten olej tece? :)

pokud je to jen mastne, nemusi to turbo byt nutne ko. Treba u oktavky to mas za prvnich par tisic kilometru taky
Cantona
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 25.06.2003 00:00
Bydliště: Zlín

#13 Příspěvek od Cantona »

ja mám jednu turbínu doma - pro jistotu - taky mi to háže olej do sání ale není to tak ještě hrozné prej je to běžnej jev - je tak či není :D :D
Hanis
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 15.08.2003 00:00
Bydliště: Praha

#14 Příspěvek od Hanis »

Cantona píše:ja mám jednu turbínu doma - pro jistotu - taky mi to háže olej do sání ale není to tak ještě hrozné prej je to běžnej jev - je tak či není :D :D
Hřídelové těsnění turba je řešeno kovovými kroužku čtvercového průřezu, které jsou zasazeny v přesné drážce. Toto řešení není 100% a proto určitý průsak olej je normalní jev, který se projevuje mastným saním. Ovšem pokud je toto těsnění opotřebované je průsak větší motor má zvýšenou spotřebu oleje a kouří. Není žádná přesná mez kdy je turbo v pořádku a kdy je průsak oleje nepřijatelný a většinou to každej řeší až když je turbo kaput.

Tady se o tom dočteš více
http://www.specialturbo.cz/cz/flash/flash-frame.php
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#15 Příspěvek od kutil »

8O zajímavé opravy viskospojek co to tak múže koštovat :?:
Hanis
Registrovaný
Příspěvky: 45
Registrován: pát 15.08.2003 00:00
Bydliště: Praha

#16 Příspěvek od Hanis »

kutil píše:8O zajímavé opravy viskospojek co to tak múže koštovat :?:
Voe v kontaktech máš telefon tak tam zavolej a neptej se jak tele
kutil
Registrovaný
Příspěvky: 263
Registrován: ned 19.09.2004 00:00
Bydliště: Ostrava

#17 Příspěvek od kutil »

:(
marop

#18 Příspěvek od marop »

Díky moc za rady, už jsem se ptal v servisu v Pelhřimově a bude to za 18-20 k. + práce. Myslíte, že by tá spotřeba oleje nemusela být jenom tím turbem, protože litr na tisíc je hodně i na turbo, né??? Myslíte, že bych to měl nechat pořádně prohlídnout, než hned sundavat turbo? To bude zase ranec, už teď mi je špatně.
Díky moc.
marop

#19 Příspěvek od marop »

Díky moc za rady, už jsem se ptal v servisu v Pelhřimově a bude to za 18-20 k. + práce. Myslíte, že by tá spotřeba oleje nemusela být jenom tím turbem, protože litr na tisíc je hodně i na turbo, né??? Myslíte, že bych to měl nechat pořádně prohlídnout, než hned sundavat turbo? To bude zase ranec, už teď mi je špatně.
Díky moc.
marop

#20 Příspěvek od marop »

Díky moc za rady, už jsem se ptal v servisu v Pelhřimově a bude to za 18-20 k. + práce. Myslíte, že by tá spotřeba oleje nemusela být jenom tím turbem, protože litr na tisíc je hodně i na turbo, né??? Myslíte, že bych to měl nechat pořádně prohlídnout, než hned sundavat turbo? To bude zase ranec, už teď mi je špatně.
Díky moc.
Odpovědět