Stránka 1 z 2
Napsal: ned 10.04.2005 19:31
od Pavel
Tak mám asi v pí... řetěz

Auto při nízkých otáčkách nechce jet,bublwe to nepravidelně jako kdyby vynechával válec.při vyšších otáškách cca 2000 se chytne a jede v pohodě a na volnoběch tam něco v motoru klepe,tak si myslím že se semnou loučí řetěz.Mám motor 2.0 M50 r.v.1991 E36....co si o tom myslíte.??? a hlavně kolik stojí novej...díky za odpověd
Napsal: ned 10.04.2005 20:09
od psena
To co popisujes nevypada na retez.
Jinak, co jsme tu resilli a myslim ze nedoresili , jak je narocna vymena.Ja jsem slysel ze se musi sundavat hlava+prsa a tedy je to nakladny a druzi rikali ze to jde bez problemu.
Napsal: ned 10.04.2005 20:15
od Pavel
já nevím co to může být mě jde hlavně o to klepání,když pomalinku najíždím s vitočeným rejdem na nájezd tak mě to tam tak divně klepe (i na volnoběh když stojím) a nechce to jet.Přidám na otáčky a je to vpoho...
Kámarád řikal že asi je už volnej,že mám sundat dekl a mrknout.zítra to skusíme s otcem a dám vědět.Včera to bylo v pohodě a dnes jak jsem vyjel tak zlobí

Napsal: ned 10.04.2005 20:38
od bergos
To je mrzuté

, auto si asi nemůže zvyknout na tak krásný kola.

Napsal: ned 10.04.2005 20:45
od psena
No urcite to zkontroluj co nejdriv, treba opravdu bude stacit jen dotahnout.
Napsal: ned 10.04.2005 21:38
od Speedy
Řetězy jsou tam 3 a každý má myslím svůj napínák. Takže spíše odešel ten napínák, který se dá vyměnit i bez demontáže hlavy. POkud je volnej řetěz, moc bych s táím nejezdil, podle mě by se mohlo změnit časování vaček a tím dojít k podpálení ventilů. Je to moje doměnka, možná se mýlím.
Napsal: ned 10.04.2005 22:14
od motohanz
no hlavne se ti to muze potkat jestli je to tak...
Napsal: ned 10.04.2005 22:49
od George_D
A je to jen při vytočenym rejdu naplno?? To by třeba dělalo servo, když už nemůže dál tak si motor trošku pocukává

Napsal: ned 10.04.2005 23:05
od motohanz
mozna by to chtelo diagnostiku...muze bejt prdeli i treba lambda...to vypada na pobublavani a jeti ve vyzsich otackach....
Napsal: ned 10.04.2005 23:07
od Speedy
Už vím, co stím je.........máš to rozbitý

Napsal: ned 10.04.2005 23:14
od motohanz
za to ti urcite podekuje Speede....

Napsal: pon 11.04.2005 08:40
od Pavel
George_D píše:A je to jen při vytočenym rejdu naplno?? To by třeba dělalo servo, když už nemůže dál tak si motor trošku pocukává

Dělá to i při rozjezdu a při přeřazení na 2 ku při nižších otáčkách,ale nejvíc to klepe při vytočeném rejdu.
Začlo to dělávat už dřív,jelikoš mi nespíná vrtule tak jsem ve městech či kolánách topil abych to v létě neuvařil.No akdyž už to bylo hodně zahřatý tak to při rozjezdech takhle stejně cukalo.Od včerejška to dělá i za studena...

Napsal: pon 11.04.2005 08:41
od Pavel
bergos píše:To je mrzuté

, auto si asi nemůže zvyknout na tak krásný kola.

Asi jo......

Napsal: pon 11.04.2005 08:42
od Pavel
psena píše:No urcite to zkontroluj co nejdriv, treba opravdu bude stacit jen dotahnout.
Budu to dělat až dnes v 17.h až dojede i známej mechoš tak až potom večer dám vědět.Ale díky za cenné informace
Napsal: pon 11.04.2005 08:44
od Pavel
Speedy píše:Už vím, co stím je.........máš to rozbitý

kua tak toho jsem si nevšiml

Woe-

Napsal: pon 11.04.2005 09:06
od MartyH
no, určitě dej vědět!! Takový problem zatím nemám, ale člověk nikdy nevi.....
Kolik máš nalítaný?
mám na stejným motoru jak ty cca 200k a až na jeden hydroštěl motor good. Až na lambdu co jsem ted měnil.
Napsal: pon 11.04.2005 09:09
od Pavel
MartyH píše:no, určitě dej vědět!! Takový problem zatím nemám, ale člověk nikdy nevi.....
Kolik máš nalítaný?
mám na stejným motoru jak ty cca 200k a až na jeden hydroštěl motor good. Až na lambdu co jsem ted měnil.
má to nalítané budikovejch 235k ale jsem přesvědčen že to asi pravda nebude.Každopádně hydroštely mám v pohodě....
Napsal: pon 11.04.2005 09:20
od MartyH
jo, taky to u sebe odhaduji na trochu víc, mě cvaká jen ten jeden.......no ale najdi ho v těch 24

asi si to budu muset nachat zjistit.
Každopádně večer hodně štěstí, snad to nebude nic vážnýho.
Napsal: pon 11.04.2005 09:20
od Jirka-328
Pavel píše:psena píše:No urcite to zkontroluj co nejdriv, treba opravdu bude stacit jen dotahnout.
Budu to dělat až dnes v 17.h až dojede i známej mechoš tak až potom večer dám vědět.Ale díky za cenné informace
Taky bych řekl že to bude spíš příslušenství než samotnej motor.
Jinak mě se stalo že něco ?ukalo na volnoběh v motoru
Diagnóza: Vyklepal se mi z bloku šroubek co drží vodící lištu po který jde rozvoďák. Naproti napínáku. Takže jsem měnil obě ty lišty + preventivně i řetěz...........
Vana dolů, hlava dolů, prsa dolů
Cena dílů není žádnej ranec. Řetěz tuším kolem 1500,- , ale ty lišty k tomu, + všechna těsnění nová = ranec
Myslim že i šrouby hlavy se maj dát nový
Takže jenom na dílech jsi těsně pod 15t........ takže se do tohodle pouštěj jen když si budeš jistej.
Přeju ti a? je to nějaká kravina
Napsal: pon 11.04.2005 12:11
od Pavel
Jirka-328 píše:Pavel píše:psena píše:No urcite to zkontroluj co nejdriv, treba opravdu bude stacit jen dotahnout.
Budu to dělat až dnes v 17.h až dojede i známej mechoš tak až potom večer dám vědět.Ale díky za cenné informace
Taky bych řekl že to bude spíš příslušenství než samotnej motor.
Jinak mě se stalo že něco ?ukalo na volnoběh v motoru
Diagnóza: Vyklepal se mi z bloku šroubek co drží vodící lištu po který jde rozvoďák. Naproti napínáku. Takže jsem měnil obě ty lišty + preventivně i řetěz...........
Vana dolů, hlava dolů, prsa dolů
Cena dílů není žádnej ranec. Řetěz tuším kolem 1500,- , ale ty lišty k tomu, + všechna těsnění nová = ranec
Myslim že i šrouby hlavy se maj dát nový
Takže jenom na dílech jsi těsně pod 15t........ takže se do tohodle pouštěj jen když si budeš jistej.
Přeju ti a? je to nějaká kravina
tak to je pěkná práce ta cena

...že jsem nezůstal u Hondy
