Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
Pozor na membranu!
Tak uz je venku proc mi odesel motor. Na konci odvetravaci hadice, ktera usti do sani je naka hruska a v ty mebrana. Ta mi praskla a proto se dostal olej do sani a nasledne do valcu, kde se o to jeste drbly pisty a ohla ojnice. Nevim kolik ta memrana stoji, ale urcite to bude smesna castka vuci celymu motoru. Dnes jsem se dozvedel u Krotila, ze je to u baworaku dost bezna zavada, kterou trpi i 8-mi valce. Ja osobne ji jdu pristi tejden hned koupit. Koupil jsem dneska u Krotila motor (za 27.000), tak abych o nej zase neprisel...
Tim padem budu mit na prodej, mimo jine, hlavu, ktera je zjevne v poradku a blok (M52 2.8i)
Tim padem budu mit na prodej, mimo jine, hlavu, ktera je zjevne v poradku a blok (M52 2.8i)
Asi budu za blbce mozna uz sem ale menil sem starter a kvuli tomu sem si oddelal aj sani u tdsa a pak sem ho jen jemne zasrouboval ze to pak dotahnu nejednou zapomnel sem na to ze ano a pak mi po ceste do liberce kleklo auto kvuli necemu jinymu,ale zjistil ze se mi povolili vsecky srouby a mel sem od toho sani celej bok motoru vod oleje.o tom motoru moc nevim je mozny ze bych mel tu membranu taky v píčince,nebo je normalni ze v tom sani je nakej olej to je asi blbost bych rekl,jinak mi to sezere 2-3 litry oleje na jednu vymenu.
hmmm .. rezervuj mi prosim do pristiho tydne tu hlavu jestli by to nebyl problem... musim nechat vymenit tesneni a je klidne mozny ze bude i ta hlava jeta ....doxa píše:Tak uz je venku proc mi odesel motor. Na konci odvetravaci hadice, ktera usti do sani je naka hruska a v ty mebrana. Ta mi praskla a proto se dostal olej do sani a nasledne do valcu, kde se o to jeste drbly pisty a ohla ojnice. Nevim kolik ta memrana stoji, ale urcite to bude smesna castka vuci celymu motoru. Dnes jsem se dozvedel u Krotila, ze je to u baworaku dost bezna zavada, kterou trpi i 8-mi valce. Ja osobne ji jdu pristi tejden hned koupit. Koupil jsem dneska u Krotila motor (za 27.000), tak abych o nej zase neprisel...
Tim padem budu mit na prodej, mimo jine, hlavu, ktera je zjevne v poradku a blok (M52 2.8i)
Ok, ja na to nespecham, novej motor budu mit namontovanej asi az v patek, takze bych si stejne tu hlavu jeste nechal do zalohy, kdyby "neco" Jinak pak se muzeme dohodnout. Jeste jsem ani nezjistil, za kolik se to prodava...LOPOLO píše:hmmm .. rezervuj mi prosim do pristiho tydne tu hlavu jestli by to nebyl problem... musim nechat vymenit tesneni a je klidne mozny ze bude i ta hlava jeta ....doxa píše:Tak uz je venku proc mi odesel motor. Na konci odvetravaci hadice, ktera usti do sani je naka hruska a v ty mebrana. Ta mi praskla a proto se dostal olej do sani a nasledne do valcu, kde se o to jeste drbly pisty a ohla ojnice. Nevim kolik ta memrana stoji, ale urcite to bude smesna castka vuci celymu motoru. Dnes jsem se dozvedel u Krotila, ze je to u baworaku dost bezna zavada, kterou trpi i 8-mi valce. Ja osobne ji jdu pristi tejden hned koupit. Koupil jsem dneska u Krotila motor (za 27.000), tak abych o nej zase neprisel...
Tim padem budu mit na prodej, mimo jine, hlavu, ktera je zjevne v poradku a blok (M52 2.8i)
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 7883
- Registrován: sob 22.05.2004 00:00
- Bydliště: Charlie's in da Starobrno
- Klubové ID: 90
- Kontaktovat uživatele:
treba u stare M20 v te hadici od vahy do pavouka je dycky plno oleje... videl sem to snad na kazde...Dande píše:Asi budu za blbce mozna uz sem ale menil sem starter a kvuli tomu sem si oddelal aj sani u tdsa a pak sem ho jen jemne zasrouboval ze to pak dotahnu nejednou zapomnel sem na to ze ano a pak mi po ceste do liberce kleklo auto kvuli necemu jinymu,ale zjistil ze se mi povolili vsecky srouby a mel sem od toho sani celej bok motoru vod oleje.o tom motoru moc nevim je mozny ze bych mel tu membranu taky v píčince,nebo je normalni ze v tom sani je nakej olej to je asi blbost bych rekl,jinak mi to sezere 2-3 litry oleje na jednu vymenu.
jenze je rozdil benzin a diesel, to ze mate olej v sani je zpusobeno spatnym tesnenim na hrideli turba, je to u kazdyho auta ktery ma neco nalitano, ciste teoreticky by se melo turbo nechat zkontrolovat, loziska, pretesnit a vyvazit (mozna v jinym poradi) po 150kkm, ale to stejne nikdo nedela, dokud se mu neozyvaji lopatky narazejici na stenu a to uz je na opravu min za 20kkc
jinak olej v sani se objevi u octavky pri 15kkm co jsem slysel...
je to spatne, protoze olej se spolu se sazema co jdou pres egr ventil zapikaji na ventilech sani a pak to muze blbe tesnit tedy mensi vykon
jo a to pretesneni, loziska a vyvazeni stoji kolem 5k pokud je vsechno ostatni ok
jinak olej v sani se objevi u octavky pri 15kkm co jsem slysel...
je to spatne, protoze olej se spolu se sazema co jdou pres egr ventil zapikaji na ventilech sani a pak to muze blbe tesnit tedy mensi vykon
jo a to pretesneni, loziska a vyvazeni stoji kolem 5k pokud je vsechno ostatni ok
No, najeto sem tam mel pres 180.000, stoceny by to teoreticky nemelo bejt, protoze jsem to mel napichnuty v baworaku u bychla nez jsem to kupoval. Ta membrana se samotna neprodava, maj to jen jako komplet za 1650,- Je to takova plastova hruska a uvnitr je ta membrana. Kdyz jsem popsal mechanikovi u Krotila co se mi s tim motorem stalo, tak mi rek, ze mi pravdepodobne praskla membrana v hrusce, ze je to u baworaka dost bezna zavada. Kdyz mi to kamos rozdelal, tak zjistil, ze ta membrana byla skutecne praskla, ale je v tom jeden hacek, olej mi nesel do sani tudy a pres nakej ventil jinou cestou. Nejsem schopnej posoudit jak dalece to spolu souvisi...coupe328 píše:DOXA- ahoj,muzu se zeptat,na kolik prisla nova membrana a kdyz se ti to posypalo na motoru,kolik jsi mel na nem najeto?Umi i laik v domacich podminkach nejak poznat ,ze ta membrana neni ok? Dik za odpoved