Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Pozor na membranu!

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#1 Příspěvek od doxa »

Tak uz je venku proc mi odesel motor. Na konci odvetravaci hadice, ktera usti do sani je naka hruska a v ty mebrana. Ta mi praskla a proto se dostal olej do sani a nasledne do valcu, kde se o to jeste drbly pisty a ohla ojnice. Nevim kolik ta memrana stoji, ale urcite to bude smesna castka vuci celymu motoru. Dnes jsem se dozvedel u Krotila, ze je to u baworaku dost bezna zavada, kterou trpi i 8-mi valce. Ja osobne ji jdu pristi tejden hned koupit. Koupil jsem dneska u Krotila motor (za 27.000), tak abych o nej zase neprisel...
Tim padem budu mit na prodej, mimo jine, hlavu, ktera je zjevne v poradku a blok (M52 2.8i)
RedBaron
Registrovaný
Příspěvky: 940
Registrován: úte 02.09.2003 00:00
Bydliště: ČB
Klubové ID: 178
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od RedBaron »

Kam jezdíš servisovat? Tohle ti "odborníci" nepohlídali?
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00
Klubové ID: 54

#3 Příspěvek od Dande »

Asi budu za blbce mozna uz sem ale menil sem starter a kvuli tomu sem si oddelal aj sani u tdsa a pak sem ho jen jemne zasrouboval ze to pak dotahnu nejednou zapomnel sem na to ze ano a pak mi po ceste do liberce kleklo auto kvuli necemu jinymu,ale zjistil ze se mi povolili vsecky srouby a mel sem od toho sani celej bok motoru vod oleje.o tom motoru moc nevim je mozny ze bych mel tu membranu taky v píčince,nebo je normalni ze v tom sani je nakej olej to je asi blbost bych rekl,jinak mi to sezere 2-3 litry oleje na jednu vymenu.
LOPOLO Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 8324
Registrován: pon 11.03.2002 01:00
Klubové ID: 1

#4 Příspěvek od LOPOLO Čestný člen »

doxa píše:Tak uz je venku proc mi odesel motor. Na konci odvetravaci hadice, ktera usti do sani je naka hruska a v ty mebrana. Ta mi praskla a proto se dostal olej do sani a nasledne do valcu, kde se o to jeste drbly pisty a ohla ojnice. Nevim kolik ta memrana stoji, ale urcite to bude smesna castka vuci celymu motoru. Dnes jsem se dozvedel u Krotila, ze je to u baworaku dost bezna zavada, kterou trpi i 8-mi valce. Ja osobne ji jdu pristi tejden hned koupit. Koupil jsem dneska u Krotila motor (za 27.000), tak abych o nej zase neprisel...
Tim padem budu mit na prodej, mimo jine, hlavu, ktera je zjevne v poradku a blok (M52 2.8i)
hmmm .. rezervuj mi prosim do pristiho tydne tu hlavu jestli by to nebyl problem... musim nechat vymenit tesneni a je klidne mozny ze bude i ta hlava jeta ....
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#5 Příspěvek od doxa »

LOPOLO píše:
doxa píše:Tak uz je venku proc mi odesel motor. Na konci odvetravaci hadice, ktera usti do sani je naka hruska a v ty mebrana. Ta mi praskla a proto se dostal olej do sani a nasledne do valcu, kde se o to jeste drbly pisty a ohla ojnice. Nevim kolik ta memrana stoji, ale urcite to bude smesna castka vuci celymu motoru. Dnes jsem se dozvedel u Krotila, ze je to u baworaku dost bezna zavada, kterou trpi i 8-mi valce. Ja osobne ji jdu pristi tejden hned koupit. Koupil jsem dneska u Krotila motor (za 27.000), tak abych o nej zase neprisel...
Tim padem budu mit na prodej, mimo jine, hlavu, ktera je zjevne v poradku a blok (M52 2.8i)
hmmm .. rezervuj mi prosim do pristiho tydne tu hlavu jestli by to nebyl problem... musim nechat vymenit tesneni a je klidne mozny ze bude i ta hlava jeta ....
Ok, ja na to nespecham, novej motor budu mit namontovanej asi az v patek, takze bych si stejne tu hlavu jeste nechal do zalohy, kdyby "neco" Jinak pak se muzeme dohodnout. Jeste jsem ani nezjistil, za kolik se to prodava...
Zave
Registrovaný
Příspěvky: 7883
Registrován: sob 22.05.2004 00:00
Bydliště: Charlie's in da Starobrno
Klubové ID: 90
Kontaktovat uživatele:

#6 Příspěvek od Zave »

Dande píše:Asi budu za blbce mozna uz sem ale menil sem starter a kvuli tomu sem si oddelal aj sani u tdsa a pak sem ho jen jemne zasrouboval ze to pak dotahnu nejednou zapomnel sem na to ze ano a pak mi po ceste do liberce kleklo auto kvuli necemu jinymu,ale zjistil ze se mi povolili vsecky srouby a mel sem od toho sani celej bok motoru vod oleje.o tom motoru moc nevim je mozny ze bych mel tu membranu taky v píčince,nebo je normalni ze v tom sani je nakej olej to je asi blbost bych rekl,jinak mi to sezere 2-3 litry oleje na jednu vymenu.
treba u stare M20 v te hadici od vahy do pavouka je dycky plno oleje... videl sem to snad na kazde...
Body
Registrovaný
Příspěvky: 65
Registrován: pát 19.11.2004 01:00
Bydliště: Košice
Klubové ID: 153

#7 Příspěvek od Body »

Ahojte.
Ja mam podobný problém. Dostáva sa mi olej do sania a dalej k turbu, nemámdost tesné sacie potr. a tak mi to frkne na lavú stranu kde je tlmic.
Mohol by si nafotit tu membránu? Japoslem foto ako to vyzerá u mna.
Caute.
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#8 Příspěvek od skautik Čestný člen »

jenze je rozdil benzin a diesel, to ze mate olej v sani je zpusobeno spatnym tesnenim na hrideli turba, je to u kazdyho auta ktery ma neco nalitano, ciste teoreticky by se melo turbo nechat zkontrolovat, loziska, pretesnit a vyvazit (mozna v jinym poradi) po 150kkm, ale to stejne nikdo nedela, dokud se mu neozyvaji lopatky narazejici na stenu a to uz je na opravu min za 20kkc

jinak olej v sani se objevi u octavky pri 15kkm co jsem slysel...

je to spatne, protoze olej se spolu se sazema co jdou pres egr ventil zapikaji na ventilech sani a pak to muze blbe tesnit tedy mensi vykon

jo a to pretesneni, loziska a vyvazeni stoji kolem 5k pokud je vsechno ostatni ok
Dande
Registrovaný
Příspěvky: 629
Registrován: úte 06.01.2004 01:00
Klubové ID: 54

#9 Příspěvek od Dande »

moudre napsano 8) dalsi setreni :( ale co bych pro milacka neudelal :)
Cantona
Registrovaný
Příspěvky: 192
Registrován: stř 25.06.2003 00:00
Bydliště: Zlín

#10 Příspěvek od Cantona »

kde ti to turbo popraví?????
skautik Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 4132
Registrován: úte 17.01.2012 18:39

#11 Příspěvek od skautik Čestný člen »

kontakty mam v praci
coupe328
Registrovaný
Příspěvky: 1129
Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
Bydliště: Plzen
Klubové ID: 94
Kontaktovat uživatele:

#12 Příspěvek od coupe328 »

DOXA- ahoj,muzu se zeptat,na kolik prisla nova membrana a kdyz se ti to posypalo na motoru,kolik jsi mel na nem najeto?Umi i laik v domacich podminkach nejak poznat ,ze ta membrana neni ok? Dik za odpoved
doxa
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: úte 24.02.2004 01:00
Klubové ID: 2291

#13 Příspěvek od doxa »

coupe328 píše:DOXA- ahoj,muzu se zeptat,na kolik prisla nova membrana a kdyz se ti to posypalo na motoru,kolik jsi mel na nem najeto?Umi i laik v domacich podminkach nejak poznat ,ze ta membrana neni ok? Dik za odpoved
No, najeto sem tam mel pres 180.000, stoceny by to teoreticky nemelo bejt, protoze jsem to mel napichnuty v baworaku u bychla nez jsem to kupoval. Ta membrana se samotna neprodava, maj to jen jako komplet za 1650,- Je to takova plastova hruska a uvnitr je ta membrana. Kdyz jsem popsal mechanikovi u Krotila co se mi s tim motorem stalo, tak mi rek, ze mi pravdepodobne praskla membrana v hrusce, ze je to u baworaka dost bezna zavada. Kdyz mi to kamos rozdelal, tak zjistil, ze ta membrana byla skutecne praskla, ale je v tom jeden hacek, olej mi nesel do sani tudy a pres nakej ventil jinou cestou. Nejsem schopnej posoudit jak dalece to spolu souvisi...
coupe328
Registrovaný
Příspěvky: 1129
Registrován: čtv 04.11.2004 01:00
Bydliště: Plzen
Klubové ID: 94
Kontaktovat uživatele:

#14 Příspěvek od coupe328 »

diky za informaci...pokud to bylo kvuli te membrane,tak to je opravdu smula :cry:
Odpovědět