Stránka 1 z 2
					
				
				Napsal: ned 06.02.2005 23:25
				od voTon
				je v poradku ze dvojitej setrvacnik ma vuli? resp. ze se da pootocit tou pulkou smerem k prevodovce rekneme o nakych 15 stupnu?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 06:17
				od Anonymous
				je to odpruzenej setrvak,musi se stim dat pootocit,ale jseu tam pruziny ktery to vraci zpatky a nemel by nijak rachotit 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 08:15
				od voko21
				Otočit by se měl ca o těch 15st, ale dost velkou silou. Jsou tam asi 4 pružiny, který musíš přemoci. Jestli to jde lehce, tak to chce s tím zacloumat, jestli nejsou některé z těch pružin urvaný. 

  Kámoš to tak měl a novej ho stál 18k. 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 15:27
				od Speedy
				voko21 píše:Otočit by se měl ca o těch 15st, ale dost velkou silou. Jsou tam asi 4 pružiny, který musíš přemoci. Jestli to jde lehce, tak to chce s tím zacloumat, jestli nejsou některé z těch pružin urvaný. 

  Kámoš to tak měl a novej ho stál 18k. 

 
JJ, to tak stojí. To je lepší(ale ne jednodušší) sehnat jednohmotej a odpruženej přítlačák.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 16:49
				od voTon
				no toho sem se bal, nic v nem nerachoti neji to "volny" jde s tim otocit relativne ztuham, ale jde to a nevraci se zpet.ztuha otocim na jednu a pak ztuha na druhou. prijde mi to divny pac pri prerazovani by to muselo zakonite cukat.  
 
jinak mate pravdu v tom ze novej stoji kolem 16-18k horsi je ze jednovrstvej mi nabizeli v basu za 30k a muisel bych pak koupit ne pritlacak s pruzinama nybrz lamelu , kterou mam ted pevnou.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 17:28
				od voko21
				A proč se v tom tedy rocháš? Dělalo to pazvuky nebo tak něco? Jestli to jde ztuha a nic v tom nerachotí, a necuká při řazení, tak by ti to nemělo ani kopat do spojkovýho pedálu né? A jestli jó, tak se podívej na to ložisko ve spojce.
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 17:36
				od kutil
				Na naf?ácich jsem přehazoval tvrdý setrvák a odpruženou lamelu a bylo to nepoužitelné protože snimač otáček je umistěný na strváku a špatně vyhodnocoval otáčky(asi jemné vibrace či co) čimž RJ motoru rozhoupala přes el čerpadlo volnoběh na starejch TD s mechanickým čerpadlem to šlo v pohodě tvdej setrvák(samo použitý) se dá koupit celkem levně a a dvojitě odpruženou lamelu se dá s fin.duvodu použit z Mercedesu 123 D obsah si už nevzpomenu cena asi 2 t (dělal jsem tak před 5ti lety dneska snad i origo nebude tak drahá) A vubec o jakém autě se bavite 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 17:37
				od psena
				Speedy samozrejme myslel odpruzenou lamelu to da rozum...jen se spletl, asi byl taky v Brezuvkach... 

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 17:50
				od Speedy
				psena píše:Speedy samozrejme myslel odpruzenou lamelu to da rozum...jen se spletl, asi byl taky v Brezuvkach... 

 
JJ, lamelu, sorry, jsem to nějak povrtal  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 17:52
				od skautik
				ja bych rekl, ze m3 ne?
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 17:56
				od Speedy
				Mimo jiné, to by mne zajímalo. 6válce byly vyvažovaný tak, že se vyvažovala klika zvláš?, písty a ojnice zvlášt a setrvák zvláš?? Jestli jo, tak pak výměna není problém, jeslti vše dohromady, tak potěš pánbu, demonotvat motor ven a dávat ho na vyvažovačku...
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 18:00
				od voTon
				jasne..o m3.
jde o to ze mam v prdeli lamelu, a tak kdys se posrala moh se zavisle na tom posrat i ten setrvak a ne nutne v tomhle poradi. kdys se setrvak naprazdno pri zaberu otoci a pak sekne muze mi to zkurvit mnohem vic veci nez jen dalsi lamelu  
 
klicova otazka tedy zni:
da se rukou jeden plat toho setrvaku otocit , a nebo by mel bejt nafest s tema pruzinama a mel by jit pri nejvetsim usili maximalne malinko propruzit?
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 18:02
				od voTon
				Speedy píše:Mimo jiné, to by mne zajímalo. 6válce byly vyvažovaný tak, že se vyvažovala klika zvláš?, písty a ojnice zvlášt a setrvák zvláš?? Jestli jo, tak pak výměna není problém, jeslti vše dohromady, tak potěš pánbu, demonotvat motor ven a dávat ho na vyvažovačku...
jo to je dalsi vec, vzdycky platilo ze se vyvazuje klika se setrvakem...v tom pripade mam vylkej problem  

 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 18:21
				od kutil
				a kolik to točí takych 8 t ni u takeho letadla je to o něčem jinem (a ja tu prdim naftě) a to vyvažení už by mohlo být podstatné přehazoval jsem setrváky tak na 3 motorech nejsilnější asi na 4l ale ta je s otačkama někde jinde a vše šlapalo bez problemu
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 18:30
				od voko21
				kutil píše:a kolik to točí takych 8 t ni u takeho letadla je to o něčem jinem (a ja tu prdim naftě) a to vyvažení už by mohlo být podstatné přehazoval jsem setrváky tak na 3 motorech nejsilnější asi na 4l ale ta je s otačkama někde jinde a vše šlapalo bez problemu
Taky si myslim. Nepatrný házení tam může být.
 
			 
			
					
				
				Napsal: pon 07.02.2005 18:49
				od kutil
				vibrace jsou svině u jednoho TD jsem na to rachtíní kašlal a asi po 100 t mi upadla klika při 130 na dálnici motor zhas zajedu na odstavák startuju a nic a jen tam něco bouchá prvni jsem myslel že se rozpad ten setrvák uplně ale houby tak jsme to  dosmyčili do  dilny sundám a ve spoji od poslední ojnice ulomené durch motor se ani nepotkal  dala se druhá klika se šalama  a jezdi dodnes 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 08.02.2005 06:28
				od michal
				voTon píše:no toho sem se bal, nic v nem nerachoti neji to "volny" jde s tim otocit relativne ztuham, ale jde to a nevraci se zpet.ztuha otocim na jednu a pak ztuha na druhou. prijde mi to divny pac pri prerazovani by to muselo zakonite cukat.  
 
jinak mate pravdu v tom ze novej stoji kolem 16-18k horsi je ze jednovrstvej mi nabizeli v basu za 30k a muisel bych pak koupit ne pritlacak s pruzinama nybrz lamelu , kterou mam ted pevnou.
 
ztuha na jednu stranu urcite,ale pak to ty pruziny musej vratit zpet
bud jsou kaput pruziny,nebo tam taky muzes mit napadanej bordel z ty ohoblovany lamely
zkus to tlakem profoukat a nastrikat do nej nejaky mazivo,treba to pomuze 

 
			 
			
					
				
				Napsal: úte 08.02.2005 14:42
				od kutil
				mazivo se múže dostat na lamelu tak opatrně (po zahřáti to múže vytéct)a hold u Mka pak by mohl taky lamelu brzy zahodit a mastnotu za spojky se mi ničím nepodařilo odstranit pří vytočení a přeřazení podklouzla a chytla až jsem prudce ubral
			 
			
					
				
				Napsal: úte 08.02.2005 17:59
				od voTon
				nesmysl mazat to nebudu vyndam ho ven a snad bych me pri podrobnym prokoumani zistit kde je chyba
			 
			
					
				
				Napsal: úte 08.02.2005 18:05
				od kutil
				nevyhodou je že rozebrat to nejde a poznat 100% že je dobry nebo na prd taky