Stránka 1 z 2

Napsal: sob 29.01.2005 00:14
od Radejs
Koupil sem e 30 318 touring.V prosinci sem vzal spatnej benzin u Carrefouru :x a od te doby mam pakarnu. Uz sem vymenil palivovej filtr a do nadrze sem nalil DRY FUEL a vypadalo to dobre ale jen chvilku...auto nema pravidelne otacky,obcas se uplne dusi,ze to radsi chcipnu,hodne spatne reaguje na plyn,az kdyz dam plnej kolik,tak si kuckne a pak vystreli,ale lochtani nepobira.je to m40,poradte,dik

Napsal: sob 29.01.2005 00:50
od Dave_X
To myslim,ze nebudej jen spatnym benzinem...to by jsi tam musel dat misto naturalu naftu...rekl bych,ze to spis bude siticem...v prubehu zahrivani motoru se to zlepsuje?

Napsal: sob 29.01.2005 08:51
od Zave
my jednou vzali naftu u Carrefouru a uz nikdy!! :? to jelo max 140 proste totalni sracka, nevim co tam lijou!! :x

Napsal: sob 29.01.2005 13:56
od milo
jedenkrat som tiez nabral dost pochybny benzin, ale na ceste praha - most az taky vyber benzinek nebol :D

stacilo vymenit sviecky ... 8)

Napsal: sob 29.01.2005 23:44
od Radejs
Kdyz se ohreje,tak je to lepsi ale ne uplne v poradku. Na volnobeh to ma kolem 700 otacek a auto se trochu klepe. Pri jizde kdyz na to slapnu,tak to chvilkama(asi tak na 2 sekundy) tahne mene a v nizsich ot. taky nic moc.Dik za kazdou radu,sem na skole,tak nemam moc penez :( ale chci ho mit OK v kazdym pripade.dik

Napsal: sob 29.01.2005 23:50
od Radejs
Jo a naftu sem na 100pro nevzal,davam na to pozor a koukal sem pak na ucet.

Napsal: ned 30.01.2005 01:12
od motohanz
Hele takt to nebude benzinem ale zkus vypojit lambdu jestli to neco udela a jestli ne, tak je to ona.... chtelo by to diagnostiku ale nejspis to bude ona...pak mozna volnobezak nebo vaha vzduchu...delalo mi to naprosto totez a bylo to lambda..

Napsal: ned 30.01.2005 22:49
od Radejs
Dik moc,zkusim tu lamdu a dam vedet co se zmenilo.

Napsal: ned 30.01.2005 22:53
od Radejs
jasne ze lambdu :D

Napsal: pon 31.01.2005 23:32
od Radejs
Tak sem to ohral a pak sem odpojil lambdu a zda se mi ze to jelo lip..myslim ze to tahlo lip i min cukalo,na volnobeh se to tolik nedusi.Co vy na to???? Mrknu na svicky a nastuduju tu vahu vzduchu a uvidim jak to zmaknu.

Napsal: stř 02.02.2005 08:42
od Jiras
Jen pro info - kolik může stát nová lambda + práce s jejím vyměněním (servis). Mám podobné příznaky u M43, ale stane se mi to velmi zřídka (tak 1x týdně to zaškube, jinak šlape skvěle). Může být i toto lambdou? Nedělalo by to pořád?

Napsal: pát 04.02.2005 13:15
od motohanz
No nedelalo, ta lambda ti muze odchazet pomalu...Ale chce to tu diagnostiku spis driv nez neco koupis...ale za novou v servisu pocitej ranec....mohl bych ti mozna pak sehnnat nejako levnejsi...

Napsal: pát 04.02.2005 13:32
od Radim046
no nevim jak tady ale u mé 316i M40 E30 jsem dával lambdu novou a koupil jsem lambdu za 850,- na felicii a předělal jen konektor..a i na diagnostice pak auto vykazovalo hodnoty který má mít.
Ta lambda je stejná jen má jinej konektor.

Napsal: pát 04.02.2005 14:30
od Jiras
Dobrý, kolik teda můžu počítat, že bude stát nová v servise, případně za kolik by mi ji někdo nabídl tady? A co práce, jak je časově náročný ji vyměnit? Díky...

Napsal: pát 04.02.2005 16:02
od Radim046
no když bys koupil tu s filcky tak to máš za 20minut hotový..ustřihneš konektor na nový a na starý a starej dáš na novou lambdu ..mě i barvy drátu odpovídali..připajelo se to a hotovo a maká už 2roky v pohodě

Napsal: čtv 10.02.2005 00:05
od Radejs
V Inveltu mi rekl,že lambda stojí 3000,- a diagnostika od 6 do 15 stovek....tak to je peklo. Kdyz mam 318ku tak tam asi nemuzu dat lambdu z Felicky...si myslim...???

Napsal: čtv 10.02.2005 01:15
od patras
Radejs píše:V Inveltu mi rekl,že lambda stojí 3000,- a diagnostika od 6 do 15 stovek....tak to je peklo. Kdyz mam 318ku tak tam asi nemuzu dat lambdu z Felicky...si myslim...???


316 i 318 je stejnej motor tak jestli ta lambda maka tak proc ne .. i kdyz nevim jestli ma filcka vyhrivanou lamdu

Napsal: čtv 10.02.2005 06:53
od voTon
tohle lambdou nebude, kdys je v prdeli lambda DME se prepne do nouzovyho rezimu a jede bez problemu akorat se spatnejma emisema a asi o 1-2l/100 vetsi spotrebou, na chod motoru ma minimalni vliv natoz aby to chciplo, myslim ze to bude spis volnobeznej ventil ten u M40 odchazi po tech letech pomerne pravidelne, taky premer kabely koukni na svicky a rozdelovac.

Napsal: čtv 10.02.2005 12:37
od motohanz
volnobeznej ventil to samo muze bejt taky, tak ho vyndej a zkus ho na baterce jen pripojit na primo jestli v nem klape...ale chtelo by to tu diagnostiku, tam zjistis tu lambdu...u me to delalo presne totez a na radu "teoretiků" jsem vymenil volnobezak a malem vahu vzduchu a pak se to pripojilo dala se tam nova lambada od bosche a nemusi bejt s felicie...ta univerzal vyhrivana se 4 dratama stoji asi 1500,-...a tu elektriku, kabely a svicky by to chtelo skouknout taky....

Napsal: čtv 10.02.2005 13:03
od Jiras
Správný hodnoty elektriky, kabelů a svíček odhalí diagnostika taky? Co všechno se tím vůbec zjiš?uje?