Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Oprava rýhy od klíčů

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
Jiras

#1 Příspěvek od Jiras »

Máte někdo zkušenosti s opravama poškozeného laku?
Tohle je rýha tak 1,5m dlouhá na tmavěmodrý metalíze E36, takže to dost svítí. Moc hluboká není. :cry:

Jak to spravit a nenechávat stříkat celý dvoje dveře? Jsem v tomto naprostý laik.

Vím že jsou nějaký tužky, dá se nechat namíchat sprej atd. Ale nebude to poznat?

Nedělá to někdo za rozumný peníze? Klik může stát oprava?

Díky za pomoc zkušených...
Zave
Kontaktovat uživatele:

#2 Příspěvek od Zave »

No tak pokud je to az na svetlej zaklad, tak s tim zajed ke vzrucnym lakyrnikum a nejak se to da myslim zakapat a rozlestit... jinak jestli je to jen povrchovej skrabanec, tak se tu porozhledni na foru, resilo se to tu mockrat... :wink:
beemwex
Kontaktovat uživatele:

#3 Příspěvek od beemwex »

jsou specielní pasty na rozleštění.kamoš mel fungl novou karu a nekdo vzal do ruky písek a krouživě mu pojebal kapotu----po rozleštění ani pamatky po škrabancích. Zeptej se na to v naky lakovně!
goro3

#4 Příspěvek od goro3 »

No sou na to spesl lestenky,ale hlavne, pokud to chces opravdu rozlestit (nesmi to byt hluboke) pak by sis musel sehnat na to i masinku,pac v ruce precijen takovej drift nemas:-)

Nebo ruco muzes zkusit na kousku to sjet Tempem zda se ti to povede v ruce.
Pivson
Kontaktovat uživatele:

#5 Příspěvek od Pivson »

Jak jsi to popsal, tak spis to vidím na lak.

možná to někdo opraví, ale nebude to ono.
cabadaj

#6 Příspěvek od cabadaj »

Hlubokou rýhu po klíči bych asi řešil novým lakem . Je to smutný ale pokud chceš původní vzhled , tak asi nic jiného nezbyde. Ale na foru to nevyřešíš . Ukaž to lakýrníkovi .
Já jsem teď nechal stříkat blatník a dveře a vyšlo to na 1500,- za díl
Pavel

#7 Příspěvek od Pavel »