Stránka 1 z 3
Napsal: pát 03.12.2004 15:25
od kartl
Chci se zeptat jestli se to nekdy nekomu stalo??? teplotu mam v cervenym a nechce to chytnout toci,ale nechytne.nekdo jak na to????????
Napsal: sob 04.12.2004 13:52
od Pyron
Možná je v řiti imobilizér... Ale to by asi ani netočil, že?

Napsal: sob 04.12.2004 14:12
od kartl
To asi tocilo,ale nechytlo.Ale co ta teplota v cervenem??
Napsal: ned 05.12.2004 12:48
od mirin
Teplota je v červeném za tepla nebo za studena?Může být prasklá hlava nebo vadné teplotní čidlo.
Napsal: ned 05.12.2004 18:46
od kartl
nebude to treba ridici jednotka??
Napsal: pon 06.12.2004 09:00
od goro3
Muze to byt RJ - to ti to udelalo z niceho nic ?
Myslim,ze jedine na diagnostiku
Napsal: pon 06.12.2004 17:16
od kartl
ne ja to tak koupil byla to bouracka
Napsal: pon 06.12.2004 17:28
od kartl
ted jsem se bavil s borcem co to dela a proud vse tam jde,tak nevim.Jo a jeste mi sviti ASC a nejde vypnout
Napsal: úte 07.12.2004 02:31
od milo
asc by melo zhasnout po nastartovani ne?

Napsal: úte 07.12.2004 07:47
od goro3
No,ze to bylo bourane jsi mel napsat hned pri dotazu!
Jak rikam,stejne pojedes na BMW diagnostiku,jinak doma s tim nic neudelas.Muze to byt cokoliv - muze byt kaput trebas Imobilizer,zalezi co z toho si menil,co bylo vadne,jak to bylo bourane atd.
Asc - ted si nejsem na 100% jistej,ale das klicek do druhe polohy a mozna po chvili zhasne,urcite zhasne po nastartovani.
Ale to bych neresil,kdyz stejne nejedes.
Napsal: úte 07.12.2004 08:46
od michal
milo píše:asc by melo zhasnout po nastartovani ne?

tak tak,asc zhasne hned po nastartovani
ja bych to videl taky na imo,jestli byly poruseny nejaky draty?
znamej na p206 stejnej problem,po bouracce preseknuto par dratu v hlavnim svazku k jednotce.
Zjistil kod imo podle vinu a znovu ho nahral do klice nebo do jednotky ted nevim.

Napsal: úte 07.12.2004 13:36
od kartl
prave za to nebylo na predek motor neposkozen-chladice Ok kabelaz je prej taky OK nevim zda ma vliv,ze byla dlouho vybit. bat. prej se nejak smaze RJ a musi se znovu ozivit?????? s tim ASC asi mate pravdu to nevim.Hlavne bych resil tu teplotu v cervenem-myslim,ze proto to nejde nastartovat.Klicek v druhe poloze a teplota jde az do cerveneho

Napsal: úte 07.12.2004 15:21
od goro3
No vzdyt ti rikam,takhle od klavesnice,kdyz to nikdo z nas nevidel,ti nezbyde bud nejakyho sikulu nebo BMW.Pokud je KO Imobilizer tak to auto proste toci a nic.Stejne tak to muze byt dalsi X-veci!
Ohledne te teploty - je to zajimave,nicmene je to porad o tom,ze to nemusi s nastartovanim vubec souviset a je to dalsi zavada - tj. servis
Na to,ze byla vybita baterka - vim,ze neni dobre porad ji pripojovat a odpojovat,kor kdyz se v tom stouras.Zalezi jak dlouho to stalo,ale myslim,ze oziveni neni treba i kdyz ti kdekoliv na servise reknou ze je to treba. Dle meho je to treba,jen kdyz budes menit RJ - napr. pokud budes mit kaputos ten Imobilizer,ale to poznas jen na diagnostice
Proste pust do placu 800 stovek - me za to udelaly komplet velkou diagnostiku + vymaz chyb a jestli se ti to zda malo,tak pak uz nevim,pac i ja nejsem rozhazovacnej,ale tohle se me zda hodne vpoho
Napsal: úte 07.12.2004 16:30
od kartl
A kde ti to delali v V. Mejte??
Napsal: úte 07.12.2004 16:30
od skautik
goro3 píše:No vzdyt ti rikam,takhle od klavesnice,kdyz to nikdo z nas nevidel,ti nezbyde bud nejakyho sikulu nebo BMW.Pokud je KO Imobilizer tak to auto proste toci a nic.Stejne tak to muze byt dalsi X-veci!
Ohledne te teploty - je to zajimave,nicmene je to porad o tom,ze to nemusi s nastartovanim vubec souviset a je to dalsi zavada - tj. servis
Na to,ze byla vybita baterka - vim,ze neni dobre porad ji pripojovat a odpojovat,kor kdyz se v tom stouras.Zalezi jak dlouho to stalo,ale myslim,ze oziveni neni treba i kdyz ti kdekoliv na servise reknou ze je to treba. Dle meho je to treba,jen kdyz budes menit RJ - napr. pokud budes mit kaputos ten Imobilizer,ale to poznas jen na diagnostice
Proste pust do placu 800 stovek - me za to udelaly komplet velkou diagnostiku + vymaz chyb a jestli se ti to zda malo,tak pak uz nevim,pac i ja nejsem rozhazovacnej,ale tohle se me zda hodne vpoho
kdyz je ko imobilizer tak to snad ani netoci...
a dignostiku ti za 3kilca udelaji v kdejakym bosh servise
Napsal: úte 07.12.2004 16:42
od kartl
jako zjistej zavadu???
Napsal: úte 07.12.2004 16:47
od skautik
jo pichnou to napocitac, ale nejdriv si zjisti kde mas bezpecnostni palivovej ventil a jestli neni vyskocenej. po narazu vyskoci a uzavre dodavku paliva do motoru. to bych zkontroloval jako prvni. pak bych sel na diagnostiku a nechal si na pocitaci vyjet prehled zavad pak je vymazl, nechal ty zavady prekontrolovat a nakonec znovunactene a opravene smazat
Napsal: úte 07.12.2004 16:51
od kartl
no to si mprave myslim,ze tam nejde benzin,ale vsichni mi rikaj,ze to nema zadnou pojistku po nabourani akorat kabel u baterky a ty vis kde je to na tan benzin??
Napsal: úte 07.12.2004 16:55
od skautik
napis mi presne co mas za auto, rv motor atd
Napsal: úte 07.12.2004 17:04
od kartl
Ted jsem jeste volal klukoj a rikal ze to fakt nic nema ,ale mam BMW 323i r.v.99 10msic ze to prej ma jen ten kabel u baterky