Stránka 1 z 3

Napsal: pát 03.12.2004 15:25
od kartl
Chci se zeptat jestli se to nekdy nekomu stalo??? teplotu mam v cervenym a nechce to chytnout toci,ale nechytne.nekdo jak na to????????

Napsal: sob 04.12.2004 13:52
od Pyron
Možná je v řiti imobilizér... Ale to by asi ani netočil, že? 8)

Napsal: sob 04.12.2004 14:12
od kartl
To asi tocilo,ale nechytlo.Ale co ta teplota v cervenem??

Napsal: ned 05.12.2004 12:48
od mirin
Teplota je v červeném za tepla nebo za studena?Může být prasklá hlava nebo vadné teplotní čidlo.

Napsal: ned 05.12.2004 18:46
od kartl
nebude to treba ridici jednotka??

Napsal: pon 06.12.2004 09:00
od goro3
Muze to byt RJ - to ti to udelalo z niceho nic ?

Myslim,ze jedine na diagnostiku

Napsal: pon 06.12.2004 17:16
od kartl
ne ja to tak koupil byla to bouracka

Napsal: pon 06.12.2004 17:28
od kartl
ted jsem se bavil s borcem co to dela a proud vse tam jde,tak nevim.Jo a jeste mi sviti ASC a nejde vypnout

Napsal: úte 07.12.2004 02:31
od milo
asc by melo zhasnout po nastartovani ne? :!:

Napsal: úte 07.12.2004 07:47
od goro3
No,ze to bylo bourane jsi mel napsat hned pri dotazu!

Jak rikam,stejne pojedes na BMW diagnostiku,jinak doma s tim nic neudelas.Muze to byt cokoliv - muze byt kaput trebas Imobilizer,zalezi co z toho si menil,co bylo vadne,jak to bylo bourane atd.

Asc - ted si nejsem na 100% jistej,ale das klicek do druhe polohy a mozna po chvili zhasne,urcite zhasne po nastartovani.

Ale to bych neresil,kdyz stejne nejedes.

Napsal: úte 07.12.2004 08:46
od michal
milo píše:asc by melo zhasnout po nastartovani ne? :!:


tak tak,asc zhasne hned po nastartovani
ja bych to videl taky na imo,jestli byly poruseny nejaky draty?
znamej na p206 stejnej problem,po bouracce preseknuto par dratu v hlavnim svazku k jednotce.
Zjistil kod imo podle vinu a znovu ho nahral do klice nebo do jednotky ted nevim. :?:

Napsal: úte 07.12.2004 13:36
od kartl
prave za to nebylo na predek motor neposkozen-chladice Ok kabelaz je prej taky OK nevim zda ma vliv,ze byla dlouho vybit. bat. prej se nejak smaze RJ a musi se znovu ozivit?????? s tim ASC asi mate pravdu to nevim.Hlavne bych resil tu teplotu v cervenem-myslim,ze proto to nejde nastartovat.Klicek v druhe poloze a teplota jde az do cerveneho :(

Napsal: úte 07.12.2004 15:21
od goro3
No vzdyt ti rikam,takhle od klavesnice,kdyz to nikdo z nas nevidel,ti nezbyde bud nejakyho sikulu nebo BMW.Pokud je KO Imobilizer tak to auto proste toci a nic.Stejne tak to muze byt dalsi X-veci!
Ohledne te teploty - je to zajimave,nicmene je to porad o tom,ze to nemusi s nastartovanim vubec souviset a je to dalsi zavada - tj. servis

Na to,ze byla vybita baterka - vim,ze neni dobre porad ji pripojovat a odpojovat,kor kdyz se v tom stouras.Zalezi jak dlouho to stalo,ale myslim,ze oziveni neni treba i kdyz ti kdekoliv na servise reknou ze je to treba. Dle meho je to treba,jen kdyz budes menit RJ - napr. pokud budes mit kaputos ten Imobilizer,ale to poznas jen na diagnostice

Proste pust do placu 800 stovek - me za to udelaly komplet velkou diagnostiku + vymaz chyb a jestli se ti to zda malo,tak pak uz nevim,pac i ja nejsem rozhazovacnej,ale tohle se me zda hodne vpoho

Napsal: úte 07.12.2004 16:30
od kartl
A kde ti to delali v V. Mejte??

Napsal: úte 07.12.2004 16:30
od skautik
goro3 píše:No vzdyt ti rikam,takhle od klavesnice,kdyz to nikdo z nas nevidel,ti nezbyde bud nejakyho sikulu nebo BMW.Pokud je KO Imobilizer tak to auto proste toci a nic.Stejne tak to muze byt dalsi X-veci!
Ohledne te teploty - je to zajimave,nicmene je to porad o tom,ze to nemusi s nastartovanim vubec souviset a je to dalsi zavada - tj. servis

Na to,ze byla vybita baterka - vim,ze neni dobre porad ji pripojovat a odpojovat,kor kdyz se v tom stouras.Zalezi jak dlouho to stalo,ale myslim,ze oziveni neni treba i kdyz ti kdekoliv na servise reknou ze je to treba. Dle meho je to treba,jen kdyz budes menit RJ - napr. pokud budes mit kaputos ten Imobilizer,ale to poznas jen na diagnostice

Proste pust do placu 800 stovek - me za to udelaly komplet velkou diagnostiku + vymaz chyb a jestli se ti to zda malo,tak pak uz nevim,pac i ja nejsem rozhazovacnej,ale tohle se me zda hodne vpoho


kdyz je ko imobilizer tak to snad ani netoci...

a dignostiku ti za 3kilca udelaji v kdejakym bosh servise

Napsal: úte 07.12.2004 16:42
od kartl
jako zjistej zavadu???

Napsal: úte 07.12.2004 16:47
od skautik
jo pichnou to napocitac, ale nejdriv si zjisti kde mas bezpecnostni palivovej ventil a jestli neni vyskocenej. po narazu vyskoci a uzavre dodavku paliva do motoru. to bych zkontroloval jako prvni. pak bych sel na diagnostiku a nechal si na pocitaci vyjet prehled zavad pak je vymazl, nechal ty zavady prekontrolovat a nakonec znovunactene a opravene smazat

Napsal: úte 07.12.2004 16:51
od kartl
no to si mprave myslim,ze tam nejde benzin,ale vsichni mi rikaj,ze to nema zadnou pojistku po nabourani akorat kabel u baterky a ty vis kde je to na tan benzin??

Napsal: úte 07.12.2004 16:55
od skautik
napis mi presne co mas za auto, rv motor atd

Napsal: úte 07.12.2004 17:04
od kartl
Ted jsem jeste volal klukoj a rikal ze to fakt nic nema ,ale mam BMW 323i r.v.99 10msic ze to prej ma jen ten kabel u baterky