Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

318i - M40

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
FrajerT
Registrovaný
Příspěvky: 219
Registrován: pon 08.11.2004 01:00
Bydliště: Slovensko

#1 Příspěvek od FrajerT »

Zdravím všetkých.
Kamoš má 318i s M40 - je to ešte E30, r.v.90. Má s tým typický problém m40-tok - klepot z vrchu motora. Pozerali sme vačku, je ako nová, žiadne opotrebenie nie je vidie? a predsa má zvuk ako šijací stroj. Klepe vždy za studena a v poslednej dobe už aj keď je zohriata, ale je zaujímavé, že nie v závislosti od otáčok. Proste, keď ho povedzme drží na 2000ot., tak chvíľu klepe a chvíľu nie. Má na tom teraz 205000km, olej tam bol vždy 10w40. Má s tým niekto skúsenosti? Na akom princípe vlastne fungujú hydro-zdvihátka?
fornax
Registrovaný
Příspěvky: 408
Registrován: čtv 13.03.2003 01:00
Bydliště: Třinec

#2 Příspěvek od fornax »

FrajerT píše:Zdravím všetkých.
Kamoš má 318i s M40 - je to ešte E30, r.v.90. Má s tým typický problém m40-tok - klepot z vrchu motora. Pozerali sme vačku, je ako nová, žiadne opotrebenie nie je vidie? a predsa má zvuk ako šijací stroj. Klepe vždy za studena a v poslednej dobe už aj keď je zohriata, ale je zaujímavé, že nie v závislosti od otáčok. Proste, keď ho povedzme drží na 2000ot., tak chvíľu klepe a chvíľu nie. Má na tom teraz 205000km, olej tam bol vždy 10w40. Má s tým niekto skúsenosti? Na akom princípe vlastne fungujú hydro-zdvihátka?
Vyměnit hydroštely. Je to slabost těchto motorů
Odpovědět