Stránka 1 z 1

Napsal: pon 01.11.2004 16:07
od goro3
Ahoj.

Prolezl jsem cely forum,samozhrejme nasel ruzne navody jak toto vynulovat,ale i po rozmluve s par userame tady z fora,se to zatim nikomu na E46 nepovedlo-proste nejaky piny 7-19 nebo jak to bylo apod.. to vubec nebere.

Nevedel by nekdo jak tedy na to ? nebo nemate nekdo vyzkouseny 100% postup? A nebo kdo to zkousel postupy zde uvadane at napise,zda mu to slo/neslo,abych nemusel neco zkouset co beztak nejde:-(

Diky

Napsal: úte 02.11.2004 07:43
od mirin
Jde to úplně bez problémů.Podržet nulovací čudl,klíček do 1.polohy.Držet .Začně blikat oil zmáčkneš a vynulováno,počkáš,bliká service zmáčkneš,vynulováno.Stejně tak brzdovka.Žádný problém jsem nikdy neměl.

Napsal: úte 02.11.2004 09:49
od goro3
mirin píše:Jde to úplně bez problémů.Podržet nulovací čudl,klíček do 1.polohy.Držet .Začně blikat oil zmáčkneš a vynulováno,počkáš,bliká service zmáčkneš,vynulováno.Stejně tak brzdovka.Žádný problém jsem nikdy neměl.
No pokud to tak funguje,pak to nema chabu - DIKY :)

Napsal: úte 02.11.2004 14:41
od michal
mirin píše:Jde to úplně bez problémů.Podržet nulovací čudl,klíček do 1.polohy.Držet .Začně blikat oil zmáčkneš a vynulováno,počkáš,bliká service zmáčkneš,vynulováno.Stejně tak brzdovka.Žádný problém jsem nikdy neměl.

tim nulovacim cudlem myslis to pravy tlacitko na stelovani hodin,nebo to levy na nulovani dennich kilometru.
Protoze s tim cudlem na nulovani kilometru jsem to zkousel a nic.Jen tam naskakovali jakysi testy pod 1-20 cislama a pak to klasicky udelalo test cely palubky.
Neni treba rozdil v roku vyroby?Jaky mas rok?

Napsal: stř 03.11.2004 07:38
od mirin
Nulovací tlačítko.Test ti to udělá když nedodržíš postup nebo zapneš klíč do joné polohy než 1.r.v.00

Napsal: pát 05.11.2004 13:03
od cabadaj
Mě se to nedaří ani na E36

Napsal: pát 05.11.2004 16:06
od Jawak
Vy jste ale amatéři :)
Takže jak nuluješ kilometry (ty denní), tak ten čudlík podržíš, zapneš klíč na pozici jedna, (co se zapne jen rádio) pořád to tlačítko-nulovač km držíš stisknuté, až se za malou chvíli oběví: "Reset SIA". Až to "Reset SIA" zhasne, potom pustíš to tlačítko, co jsi pořád držel. Během 2-3 vteřin ho zmáčkneš zase (čas musí být docela přesný) a mělo by být hotovo. Takhle to znám já z Niederlassungu Bonn, kde to vždycky fungovalo, u e46ek...
Na 36 a jiné mají takovou jak když "baterku na svícení" -kulatá trubica, tu narazí na diagnostickou zástčku a někdo mačká čudlík... Já musel vždycky jít točit s klíčema a říkat, jestli se povedlo :) Zajímalo by mě, jak skobčáci odpočítají vteřinu, aniž by se mrkli na hodinky, my řekneme "jednadvacet" a vteřina uběhne :)