Stránka 1 z 1
Napsal: úte 07.09.2004 22:27
od Anonymous
Zdravim Vas, pred tyzdnom som si kupil E30 325i ma teraz asi zjebete ale ma to aj LPG pohon

vobec niesom s nim spokojny...mal som ho dva dni a uz som ho musel odparkovat do servisu

odisiel mi snimac mnozstva vduchu dnes som konecne vymenil konecne auto nastartuje ale na volnobehu skacu otacky od 500-1200 az skoro do skamania...neviem cim to moze byt ja si myslim ze svieckami no uvidim zajtra co povedia v servise...inac co si myslite na to LPG moze to vobec niekedy fungovat???
Napsal: stř 08.09.2004 08:04
od MartyH
Zdar a silu,
po dobrým seřízení může rozhodně LPG fungovat, ale............
Ten volnoběh ti blbne stále nebo jen s LPG?
Pokud stále tak těch možností je víc, pokud jde o čidla=diagnostika, ta ti řekne víc, nebo se mrkni na servomotorek volnoběhu. Někdy ho stačí jen vyčistit. e30 moc neznám, ale projdi i podtlakový hadičky(stačí dírka a přisávání fal. vzduch a je to....)
pokud jen s LPG tak seřid LPG.
Napsal: stř 08.09.2004 12:39
od Huska
mě funguje LPG zcela bez problémů již 75tis km, je to pouze o pravidelném servise dobrém seřízení.....základem je aby auto bezchybně fungovalo na benzín a pak teprve seřídit LPG... většinou dělají bordel ztvrdlé membrány, které se mají měnit +- 60 tis km nebo jednou za 3 roky.
Kolísání volnoběho nejčasteji dělá "díra" v sání (jak už napsal MartyH)
Napsal: stř 08.09.2004 16:17
od Anonymous
ja uz ani nechodim na LPG lebo sa bojim ze sa mi zasa nieco pokazi...chodim na benzine takze robi mi to na benzine...teraz som prisiel od kamosa a poradil mi ze to moze byt bud filter ako ste spominali ale aj znecisteny palivovy filter...no uvidime zajtra lebo tam idem zas dnes mi to iba na rychlo pozrel mal vela roboty...musim ho dat do poriadku az potom sa odvazim prepnut na LPG...
Napsal: stř 08.09.2004 16:58
od Anonymous
a este jedna otazocka...mam tam seriovy vzduchovy filter a na nom namontovanu sisku so sa mi zda malym priemerom...na zraze som sa rozpraval s jednym majitelom takeho isteho vozitka on tam mal samozrejme iba sisku KN...mne neradil odstranit seriovy filter ze plyn potrebuje protitlak...tak co mi poradite ja by som samozrejme vyhodil filter a dal tam co najvacsiu sisku
Napsal: stř 08.09.2004 17:00
od Anonymous
alebo zeby motor nemal vzduch ked tam je aj ta mala siska aj seriovy filter

Napsal: čtv 09.09.2004 07:12
od MartyH
jestli tou siskou myslíš bavlněnej vzduchovej filtr tak bych na LPG rozhodně nepoužíval!! Na lpg bych rozhodně nechal namontovaný pouzer seriový box s filtrem.
jak to máš přesně namontovany těžko podle toho popisu odhadovat, ale příčinu bych hledal trochu někde jinde. Určitě to zredukuj na 1 filtr. Palivový filtr je takový základ věcí, které je dobré vyměnit po každé koupi nového vozu. Mrkni spíš ale na to co jsme to psali dříve.
Napsal: pát 10.09.2004 11:36
od Fatal Design
Huska píše:mě funguje LPG zcela bez problémů již 75tis km, je to pouze o pravidelném servise dobrém seřízení.....základem je aby auto bezchybně fungovalo na benzín a pak teprve seřídit LPG... většinou dělají bordel ztvrdlé membrány, které se mají měnit +- 60 tis km nebo jednou za 3 roky.
Kolísání volnoběho nejčasteji dělá "díra" v sání (jak už napsal MartyH)
A nebo ve výfuku, jak jsem se včera přesvědčil s Mazdou 626 ...
Napsal: pát 10.09.2004 12:59
od patras
Fatal Design píše:Huska píše:mě funguje LPG zcela bez problémů již 75tis km, je to pouze o pravidelném servise dobrém seřízení.....základem je aby auto bezchybně fungovalo na benzín a pak teprve seřídit LPG... většinou dělají bordel ztvrdlé membrány, které se mají měnit +- 60 tis km nebo jednou za 3 roky.
Kolísání volnoběho nejčasteji dělá "díra" v sání (jak už napsal MartyH)
A nebo ve výfuku, jak jsem se včera přesvědčil s Mazdou 626 ...
tak tak vydel bych to na diru v hadici sani, a spatnej volnobezak
Napsal: pon 13.09.2004 17:48
od Anonymous
Dik za rady
Teraz nemam cas do toho sprtat v stredu mame statny sviatok tak po poriesim...
Huska: teba sa chcem spytat ake sviecky mas ty vo svojom??? ja som uz konecne nasiel predajnu sviecok NGK (zevraj su dobre aj na plyn aj na benzin) a objednal sadu zajtra budu.Doteraz som tam mal NGK ale trojkontaktne ked som ich vybral tak boli slusne zvapenatene.Teraz som objednal jednokontaktne ktore tam maju ist podla predajcu.Takze ake tam davas ty?
Napsal: úte 14.09.2004 21:37
od Anonymous
Takze sviesky su uz tam konecne
Auto uz slape jak ma vsetko je ako ma byt len niekedy (za cely vecer co som driftoval tak dva krat sa mi to stalo) sekne a nic ako keby mu bol odpojeny privod benzinu po ubrati plynu resp. preradeni ide ako keby sa nic nedialo...
Napsal: ned 19.09.2004 13:56
od Anonymous
No takze chlapi normalne rozmyslam nad predajom tejto kary co sa mi stalo vcera tak to vobec nikomu neprajem...hamba jak svet kamos na posratom favorite ma spravil na mojom 325i ano dobre citate posrata 1.3 proti 2.5 a som ligol

Auto tase trha ako predtym neda sa vytocit vyssie ako 4500ot. normalne som z toho na dne...
Napsal: ned 19.09.2004 18:27
od DC
zkontroluj lambda sondu - respektive ji zkus odpojit
je to čidlo umístěný na svodech - vede z něj kabel do řídící jednotky - dá se rozpojit díky konektoru